Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2004, 13:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 27-01-2004 @ 14:21:
Hij weet mijn wachtwoord. Of tenminste ik heb hem mijn wachtwoord al een paar keer verteld toen hij mijn mail even voor me ging controleren. Ik neem niet aan dat hij mijn mailbox cotroleerd, maar als ie dat wel doet mag ie van mij. Ik heb niks te verbergen en zie het niet echt als een schending van privacy ofzo. Ik krijg toch nooit persoonlijke mailtjes.

Ik weet zijn wachtwoord niet. Ik geloof dat hij voor alles ook weer een ander wachtwoord heeft en de wachtwoorden zijn allemaal rare letter/cijfer combinatie, dus ik zou ze niet eens onthouden. Ik hoef zijn wachtwoorden ook helemaal niet te weten. -edit-

Ik vind het onzin dat je elkaar je wachtwoord zou moeten geven. Ik vind het eerder een kwestie van vertrouwen dat je elkaar niet je wachtwoord hoeft te geven, omdat je toch wel weet dat de ander niks fouts doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2004, 14:06
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Syphon schreef op 27-01-2004 @ 12:14:
Het is maar een pincode en het is maar een wachtwoord. En ja ik weet de pincode ook van mijn vriendin, en zij die van mij ook. Ach ja wat maakt het uit, het kan alleen maar handig zijn.
En je vind dat je dat zomaar uit het niets mag vragen? Tijdens het ontbijt vraagt ze aan jou; "hey, wat is jou hotmail wachtwoord eigenlijk? Ohw, effe wachten hoor...even een papiertje pakken om het op te schrijven."
Ik weet niet of je je post zo bedoelde maar omdat je mij gekwoot had leek het alsof je daar voorstander van bent.
Het lijkt mij dat wanneer je zo'n vraag voorgeschoteld krijgt,je juist niet veel vertrouwen in elkaar hebt. Dan heb je zoiets van. What the fuck....waar heb jij dat zo opeens voor nodig.

Als je elkaars wachtwoord weet omdat je dat wachtwoord al zo vaak hebt verteld vanwege boodschappen of geen zin hebben je eigen mail te checken vind ik dat heel anders.
Oud 27-01-2004, 14:14
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
heb geen partner, maar ik weet wel van een goede vriendin haar wachtwoord van mail. Ook van mijn zus weet ik al haar wachtwoorden van haar mailadressen. Van een andere vriendin weet ik haar pincode (ok niet vrijwillig ). Wat ik ermee doe? helemaal niets.

Wie weet mijn wachtwoord? Niemand en dat wil ik zo houden. Ik doe best veel met me mail en niemand gaat het aan wat ik er precies mee doe .

Nee kan me niet voorstellen dat ik iemand mijn wachtwoord geef, er is toch al zo weinig echt prive.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:04
Verwijderd
Mijn vorige vriend wist mijn wachtwoord en die ging af en toe mijn mail zitten lezen of voor de "gein" onder mijn naam op msn, heel irritant, voortaan houd ik het voor me..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:18
Verwijderd
Mijn scholieren.com wachtwoord weet niemand behalve de beheerders die daar toegang tot hebben

Het wachtwoord van mijn Hotmail-account is wel bekend bij een goede vriendin van me, maar dat was destijds meer omdat ze wilde uitproberen of een bepaald programmaatje om je wachtwoord te ontfutselen, werkte

Verder zou ik mijn wachtwoord nooit aan mijn vriend(in) geven, simpelweg omdat ik daar geen reden toe zie. Dan kan zij onder mijn account posten, who cares?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:43
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik vind de discussie redelijk loos. Als het om praktische overwegingen om de hoek komt kijken: waarom niet? Maar anders maakt het toch eigenlijk geen worst uit?
Oud 30-01-2004, 21:46
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 26-01-2004 @ 15:26:
ik weet zn wachtwoord van msn en e-mail wel..maar ik ga echt zn mail niet lezen ofzo
En hij weet de mijne ook. Waarom zou hij ze niet mogen weten? Ik vertrouw hem en als hij zo zielig wil zijn om mijn mail te controleren of wat dan ook, naja, dan doet ie dan toch lekker? (Ik weet toch dat hij het niet doet.) 'k vind het wel handig als hij m'n wachtwoord van bv hotmail weet, soms moet ik als ik ergens ben iets uit een mailtje weten (bv. een telefoonnummer of een adres of een tijd ofzo) en dan kan hij ff kijken. En omgekeerd net zo.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 10:39
Arwyn
Arwyn is offline
Ik weet het wachtwoord van een goede vriend van mij. Ik snap niet echt wat het probleem is. Voor school bijvoorbeeld is het best handig. Wij hebben op school maar 1 mailprogramma dat je kan openen en mailen naar je eigen mail gaat nogal moeilijk he, dus als je het dan naar elkaar mailt kun je wel gewoon gebruiken wat je wil. Het is echt niet zo dat ik nou dagelijks in zijn mail ga kijken wat hij allemaal heeft ontvangen hoor, het is gewoon voor de handigheid.
Oud 31-01-2004, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Arwyn schreef op 31-01-2004 @ 11:39:
mailen naar je eigen mail gaat nogal moeilijk he
gewoon je eigen email adres intypen bij de adresbalk

Ik bedenk me trouwens, ik weet de wachtwoorden van mijn ouders en zus ook. Zij de mijne niet, maar dat is omdat ze 'm niet kunnen onthouden. De vriend van mijn zus weet mijn wachtwoord weer wel, omdat hij graag wachtwoorden kraakt. Maar hij doet 'r niets mee.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 16:23
alpha
alpha is offline
Ik vind dat ook dom, helemaal als de ander dan gaat checken wat voor mail hij/ze allemaal krijgt enzo.
Ik weet wel het wachtwoord van mijn zussen en zijn wisten die van mij maar ik heb het laatst nog veranderd dus nu weten ze het niet. Maar mijn zussen en moeder vind ik niet erg, het is soms ook handig als je in de trein ofzo zit en je verwacht een mailtje. Maar daar maken we geen misbruik van.
Oud 31-01-2004, 18:11
Verwijderd
Mijn wachtwoorden zijn over het algemeen te moeilijk om in één keer te onthouden . Ze zou het best mogen weten, maar waarom?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 22:27
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Er zijn heel veel mensen die mijn wachtwoord weten.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 22:51
Susanne
Susanne is offline
Ja lekker boeiend als hij mijn mailtjes wil lezen moet hij dat vooral doen, zou het wel heel lame vinden als hij er echt om gaat vragen om je te controleren omdat ie op de 1 of andere manier achterdochtig is, kan heel slecht tegen dingetjes te weten komen via een omweg, vraag me dan gewoon wat er aan de hand is
ook met smsjes heb ik daar een hekel aan, ik heb best heel goed contact met een studievriend van m'n broer en daar kon m'n ex ook heel slecht tegen dus ook altijd mijn smsjes lezen ed, dan denk ik, kom op zeg waar ben je mee bezig , als ik je niet meer hoef merk je dat vanzelf
Oud 01-02-2004, 14:23
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Hij weet mijn wachtwoord geloof ik wel, maar ik denk niet dat mijn mail hem echt boeit ofzo En als hij het wel interessant vind, ook prima. Maakt me eigenlijk weinig uit.
Oud 01-02-2004, 20:58
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 26-01-2004 @ 15:22:
Van sommige vrienden en vriendinnen hoor ik wel is van die verhalen dat ze alle wachtwoorden van hun partner weten enzo.
Alleen ik vind dat maar idioot hoor. Je vriend of vriendin hoeft dat toch niet allemaal te weten
Het is dan misschien niet helemaal het zelfde maar je geeft toch ook je pincode niet...
ik weet zijn e-mail wachtwoord, en ook zijn pincode.
heb ook weleens geld voor em gepind, als we bij hem waren (als ik na het uitgaan bleef slapen ofzo) en ik de volgende ochtend broodjes ging halen, had ik zijn pinpas mee, om vooraf geld te pinnen. zijn pincode weet ik dus ook.
dus... het is mijn vriend, zou nooit zijn geld jatten hoor.
<<misschien zit er verschil in hoelang je bij elkaar bent??>>
Oud 02-02-2004, 16:52
QueenY
QueenY is offline
Nou als ik eerlijk moet zijn, ik ben heel nieuwsgierig , niet in de zin van dat ik hem wil controleren , maar zou het leuk vinden om te lezen wat ie zou krijgen..MAar dat hoeft niet, want die jongen weet niet eens hoe je een pc aanzet en heeft er de ballen verstand van, laat staan dat ie op internet zou gaan , volgens mij weet ie niet eens wat www betekend...Als het wel zo was zouden we het wel van elkaar weten , maar ja , het is toch niks boeiends...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 17:01
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Toevallig weet ik zijn wachtwoord en volgens mij weet hij de mijne ook.
Ik heb zijn wachtwoord 1x gebruikt om iets te mailen omdat mijn mail het niet deed. Daardoor kreeg ik zijn wachtwoord.
Ik til er niet zo zwaar aan omdat mijn vriend (of ik) nog nooit wat raars heeft geflikt en ik heb ook geen idee wat ik op zijn msn moet doen ofzo. Andersom is het ook zo.
Ik heb begin vond ik het geen prettig idee dat hij zo mijn mail zou kunnen lezen maar ik weet dat hij dat niet doet en andersom heb ik dat ook nog nooit gedaan! Daarin moet je elkaar wel vertrouwen.....
Oud 02-02-2004, 17:18
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik weet alle wachtwoorden van mn vriend en hij de mijne.
Het is niet idiiot vind ik omdat als we ons vervelen we ook wel eens op elkaars msn gaan.
En ik vind het een kwestie van vertrouwen omdat diegene dus ook je prive mailtjes kan lezen en daar dingen kan tegenkomen die hem/haar totaal niet aanstaan.
Jij vertrouwd de persoon dus dat diegene je mail niet leest, en andersom is het een blijk van vertrouwen dat je diegene zn wachtwoord mag weten.
Oud 02-02-2004, 18:02
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 02-02-2004 @ 18:18:

Jij vertrouwd de persoon dus dat diegene je mail niet leest, en andersom is het een blijk van vertrouwen dat je diegene zn wachtwoord mag weten.
Ik vind persoonlijk dat als je iemand 100% vertrouwd, dat je hem/haar privacy gunt en dus ook niet al zijn wachtwoorden kent en al zijn/haar mails kunt lezen.
Oud 02-02-2004, 18:05
Mindfields
Mindfields is offline
Moeten is wat anders. Mijn ex had mijn pincode en ik de zijne, maar niet met een reden ofzo. Ik heb ook de pincode van een vriendin. Dat boeit me echt helemaal niks.
Wachtwoord vind ik wat anders, dat is persoonlijker.
Oud 02-02-2004, 18:12
Fleur
Fleur is offline
Mijn vriend weet geen enkel wachtwoord van mij, zie het nut er ook niet van in.
Als het ergens voor nodig was, zou ik het hem zonder problemen geven, vertrouw hem wel, maar het is nooit nodig geweest.
Mijn pincode mag hij ook best weten van mij.
Ik weet zijn wachtwoorden/pincode ook niet en hoef die ook niet te weten. Ik wil zijn mail niet lezen en zie er wederom het nut niet van in.

Ik weet wel het hotmail wachtwoord van een vriendin van mij, omdat ze zelf soms dingen niet snapt en ik het dan voor haar doe. Daar doe ik verder ook niets mee.

Ik wist de pincode van mijn ex, maar dat had een reden.

Elkaar zomaar wachtwoorden en codes vertellen vind ik dus nutteloos, maar vind het niet erg om het te vertellen als een van ons er op dat moment belang bij heeft.
Oud 02-02-2004, 19:51
Jules
Jules is offline
Hij weet bijna al mijn wachtwoorden omdat hij een keer mijn livejournal heeft geupdate voor me, en als ik bij hem ben checken we weleens samen mijn mail, en als hij dan toch achter de pc zit kan hij net zo goed voor mij mijn wachtwoord intypen.. t maakt mij niet zoveel uit, ik heb niets te verbergen ofzo. Van hem weet ik niets, hoef ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 20:02
Maarten
Maarten is offline
Je moest eens weten al die Duitse gay pr0n in zijn mailbox

Iron men!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 00:29
Verwijderd
hij kent het wachtwoord van m'n mail/msn, m'n inlogwachtwoord om op internet te kunnen, de pincode van de bank, de pincode van m'n gsm ook geloof ik. 'k denk dat het dat is.

en dan?

ik moest vorige week ff op zijn computer gaan, online-banking opstarten, inloggen blabla, en ff doormailen hoeveel er nog op zijn rekeningen stond.

so what?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 07:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hij kent mijn wachtwoord niet, maar ik zou er absoluut niet mee zitten om het hem te vertellen. Zou uit het niets zou ik wel een beetje vreemd vinden, maar als ik zelf niet mn mail kan checken ofzo, zou ik het wel hem laten doen. No Big deal.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 10:54
Jules
Jules is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 02-02-2004 @ 21:02:
Je moest eens weten al die Duitse gay pr0n in zijn mailbox

Iron men!
dat bekijken we gewoon samen 0:]
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 10:58
merijn
merijn is offline
Mijn ex-vriend weet al m'n wachtwoorden van mail enzo. De meesten van jullie vinden dit blijkbaar stom, maar.....

als ik op vakantie ben gooit hij alle zooi uit mijn mailbox. Anders is m'n mailbox binnen notime vol en kan ik nuttige mail niet meer ontvangen. Ook heeft hotmail een regel dat je na 30 dagen op nonactief gesteld wordt en dus geen mail meer kan ontvangen. Best handig dus..... iemand die het bijhoudt.

Het is gewoon een kwestie van vertrouwen....
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 22:32
Verwijderd
Ik wist die van hem wel omdat hij het verteld had zomaar... Zonder reden eigenlijk... Maar om eerlijk te zijn was ik hem na 5 minuten alweer vergeten want het waren een heleboel getallen ofzo. En ik hoef zijn wachtwoord ook niet te hebben eigenlijk, want wat moet ik ermeej? Als ik op zijn msn ofsjow zou willen zou ik het wel gewoon aan hem vragen of hij hem voor me aan zou zetten... Hij wist de mijne ook... Weet neit of hij hem nu ook nog weet, maar vertrouw hem wel...

Mijn ex wist ook eerst mijn wachtwoorden, en toen het uitging heeft hij die dus ook gebruikt om mijn Wachtwoorden overal te veranderen of bijv. Homepages van mij te veranderen en er allemaal rare dingen op te zetten... Hij had dus zelfs mijn msn ww veranderd en is toen onder mijn naam gaan chatten, dus ik denk dat het zeker wel een kwestie van vertrouwen is of je wilt dat je vriend of vriendin het weer...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 23:38
Ingemar
Ingemar is offline
Ze weet mijn w8woorden en mijn pincode, en andersom ook. Ik weet ook de pincode van haar ouders trouwens !
Oud 04-02-2004, 00:31
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
gladde aal schreef op 26-01-2004 @ 16:17:
die teef mot dr muil gewoon houden, als ze zoiets aan mij zou vragen kreeg ze meteen een klap voor dr kop!
Hee Roofdier, drink een kolaatje van me!
Reageren

Regels voor berichten