Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of je je post zo bedoelde maar omdat je mij gekwoot had leek het alsof je daar voorstander van bent. Het lijkt mij dat wanneer je zo'n vraag voorgeschoteld krijgt,je juist niet veel vertrouwen in elkaar hebt. Dan heb je zoiets van. What the fuck....waar heb jij dat zo opeens voor nodig. Als je elkaars wachtwoord weet omdat je dat wachtwoord al zo vaak hebt verteld vanwege boodschappen of geen zin hebben je eigen mail te checken ![]()
|
heb geen partner, maar ik weet wel van een goede vriendin haar wachtwoord van mail. Ook van mijn zus weet ik al haar wachtwoorden van haar mailadressen. Van een andere vriendin weet ik haar pincode (ok niet vrijwillig
![]() Wie weet mijn wachtwoord? Niemand en dat wil ik zo houden. Ik doe best veel met me mail en niemand gaat het aan wat ik er precies mee doe ![]() Nee kan me niet voorstellen dat ik iemand mijn wachtwoord geef, er is toch al zo weinig echt prive. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn scholieren.com wachtwoord weet niemand behalve de beheerders die daar toegang tot hebben
![]() Het wachtwoord van mijn Hotmail-account is wel bekend bij een goede vriendin van me, maar dat was destijds meer omdat ze wilde uitproberen of een bepaald programmaatje om je wachtwoord te ontfutselen, werkte ![]() Verder zou ik mijn wachtwoord nooit aan mijn vriend(in) geven, simpelweg omdat ik daar geen reden toe zie. Dan kan zij onder mijn account posten, who cares? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet het wachtwoord van een goede vriend van mij. Ik snap niet echt wat het probleem is. Voor school bijvoorbeeld is het best handig. Wij hebben op school maar 1 mailprogramma dat je kan openen en mailen naar je eigen mail gaat nogal moeilijk he, dus als je het dan naar elkaar mailt kun je wel gewoon gebruiken wat je wil. Het is echt niet zo dat ik nou dagelijks in zijn mail ga kijken wat hij allemaal heeft ontvangen hoor, het is gewoon voor de handigheid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedenk me trouwens, ik weet de wachtwoorden van mijn ouders en zus ook. Zij de mijne niet, maar dat is omdat ze 'm niet kunnen onthouden. De vriend van mijn zus weet mijn wachtwoord weer wel, omdat hij graag wachtwoorden kraakt. Maar hij doet 'r niets mee. |
![]() |
|
Ik vind dat ook dom, helemaal als de ander dan gaat checken wat voor mail hij/ze allemaal krijgt enzo.
Ik weet wel het wachtwoord van mijn zussen en zijn wisten die van mij maar ik heb het laatst nog veranderd dus nu weten ze het niet. Maar mijn zussen en moeder vind ik niet erg, het is soms ook handig als je in de trein ofzo zit en je verwacht een mailtje. Maar daar maken we geen misbruik van.
|
![]() |
Ja lekker boeiend als hij mijn mailtjes wil lezen moet hij dat vooral doen, zou het wel heel lame vinden als hij er echt om gaat vragen om je te controleren omdat ie op de 1 of andere manier achterdochtig is, kan heel slecht tegen dingetjes te weten komen via een omweg, vraag me dan gewoon wat er aan de hand is
ook met smsjes heb ik daar een hekel aan, ik heb best heel goed contact met een studievriend van m'n broer en daar kon m'n ex ook heel slecht tegen dus ook altijd mijn smsjes lezen ed, dan denk ik, kom op zeg waar ben je mee bezig ![]() ![]()
||
Citaat:
heb ook weleens geld voor em gepind, als we bij hem waren (als ik na het uitgaan bleef slapen ofzo) en ik de volgende ochtend broodjes ging halen, had ik zijn pinpas mee, om vooraf geld te pinnen. zijn pincode weet ik dus ook. dus... het is mijn vriend, zou nooit zijn geld jatten hoor. <<misschien zit er verschil in hoelang je bij elkaar bent??>>
|
![]() |
Nou als ik eerlijk moet zijn, ik ben heel nieuwsgierig , niet in de zin van dat ik hem wil controleren , maar zou het leuk vinden om te lezen wat ie zou krijgen..MAar dat hoeft niet, want die jongen weet niet eens hoe je een pc aanzet en heeft er de ballen verstand van, laat staan dat ie op internet zou gaan , volgens mij weet ie niet eens wat www betekend...Als het wel zo was zouden we het wel van elkaar weten , maar ja , het is toch niks boeiends...
|
![]() |
|
Toevallig weet ik zijn wachtwoord en volgens mij weet hij de mijne ook.
Ik heb zijn wachtwoord 1x gebruikt om iets te mailen omdat mijn mail het niet deed. Daardoor kreeg ik zijn wachtwoord. Ik til er niet zo zwaar aan omdat mijn vriend (of ik) nog nooit wat raars heeft geflikt en ik heb ook geen idee wat ik op zijn msn moet doen ofzo. Andersom is het ook zo. Ik heb begin vond ik het geen prettig idee dat hij zo mijn mail zou kunnen lezen maar ik weet dat hij dat niet doet en andersom heb ik dat ook nog nooit gedaan! Daarin moet je elkaar wel vertrouwen.....
|
Ik weet alle wachtwoorden van mn vriend en hij de mijne.
Het is niet idiiot vind ik omdat als we ons vervelen we ook wel eens op elkaars msn gaan. En ik vind het een kwestie van vertrouwen omdat diegene dus ook je prive mailtjes kan lezen en daar dingen kan tegenkomen die hem/haar totaal niet aanstaan. Jij vertrouwd de persoon dus dat diegene je mail niet leest, en andersom is het een blijk van vertrouwen dat je diegene zn wachtwoord mag weten.
||
Citaat:
|
![]() |
Moeten is wat anders. Mijn ex had mijn pincode en ik de zijne, maar niet met een reden ofzo. Ik heb ook de pincode van een vriendin. Dat boeit me echt helemaal niks.
Wachtwoord vind ik wat anders, dat is persoonlijker.
|
Mijn vriend weet geen enkel wachtwoord van mij, zie het nut er ook niet van in.
Als het ergens voor nodig was, zou ik het hem zonder problemen geven, vertrouw hem wel, maar het is nooit nodig geweest. Mijn pincode mag hij ook best weten van mij. Ik weet zijn wachtwoorden/pincode ook niet en hoef die ook niet te weten. Ik wil zijn mail niet lezen en zie er wederom het nut niet van in. Ik weet wel het hotmail wachtwoord van een vriendin van mij, omdat ze zelf soms dingen niet snapt en ik het dan voor haar doe. Daar doe ik verder ook niets mee. Ik wist de pincode van mijn ex, maar dat had een reden. Elkaar zomaar wachtwoorden en codes vertellen vind ik dus nutteloos, maar vind het niet erg om het te vertellen als een van ons er op dat moment belang bij heeft.
|
Hij weet bijna al mijn wachtwoorden omdat hij een keer mijn livejournal heeft geupdate voor me, en als ik bij hem ben checken we weleens samen mijn mail, en als hij dan toch achter de pc zit kan hij net zo goed voor mij mijn wachtwoord intypen.. t maakt mij niet zoveel uit, ik heb niets te verbergen ofzo. Van hem weet ik niets, hoef ik ook niet
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hij kent het wachtwoord van m'n mail/msn, m'n inlogwachtwoord om op internet te kunnen, de pincode van de bank, de pincode van m'n gsm ook geloof ik. 'k denk dat het dat is.
en dan? ik moest vorige week ff op zijn computer gaan, online-banking opstarten, inloggen blabla, en ff doormailen hoeveel er nog op zijn rekeningen stond. so what? |
![]() |
|
Mijn ex-vriend weet al m'n wachtwoorden van mail enzo. De meesten van jullie vinden dit blijkbaar stom, maar.....
als ik op vakantie ben gooit hij alle zooi uit mijn mailbox. Anders is m'n mailbox binnen notime vol en kan ik nuttige mail niet meer ontvangen. Ook heeft hotmail een regel dat je na 30 dagen op nonactief gesteld wordt en dus geen mail meer kan ontvangen. Best handig dus..... iemand die het bijhoudt. Het is gewoon een kwestie van vertrouwen.... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wist die van hem wel omdat hij het verteld had zomaar... Zonder reden eigenlijk... Maar om eerlijk te zijn was ik hem na 5 minuten alweer vergeten want het waren een heleboel getallen ofzo. En ik hoef zijn wachtwoord ook niet te hebben eigenlijk, want wat moet ik ermeej? Als ik op zijn msn ofsjow zou willen zou ik het wel gewoon aan hem vragen of hij hem voor me aan zou zetten... Hij wist de mijne ook... Weet neit of hij hem nu ook nog weet, maar vertrouw hem wel...
Mijn ex wist ook eerst mijn wachtwoorden, en toen het uitging heeft hij die dus ook gebruikt om mijn Wachtwoorden overal te veranderen of bijv. Homepages van mij te veranderen en er allemaal rare dingen op te zetten... Hij had dus zelfs mijn msn ww veranderd en is toen onder mijn naam gaan chatten, dus ik denk dat het zeker wel een kwestie van vertrouwen is of je wilt dat je vriend of vriendin het weer... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|