Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2004, 16:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Solero schreef op 28-01-2004 @ 16:59:
wat nou ? wat een werk ??
hele tijd op je stoel zitten en net doen of je niet kan tellen(want zo dom kan niemand zijn he ) dat is toch relax baantje
wij hebben geen stoelen bij de kassa's
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2004, 16:51
Lionheart
Ben ik nog nooit tegengekomen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:58
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-01-2004 @ 17:36:
wij hebben geen stoelen bij de kassa's
krukken dan :/
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:59
jet
Avatar van jet
jet is offline
dat kan me dus echt geen reet schelen
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:11
Noeksel
Avatar van Noeksel
Noeksel is offline
Dat prettig weekend wensen was bij ons verplicht, en ook een fijne dag/avond. Dat dat er dan op den duur zo robot-achtig uit komt lijkt me logisch.
En het valt vies tegen hoor, achter de kassa werken. Zeker bij de Jumbo, elke 4e klant kreeg zijn boodschappen gratis als niet alle kassa's open waren...

En opeens ben ik blij dat ik ontslagen ben...
__________________
Fur is worn by beautiful animals and ugly people...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:20
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Als van dat soort gasten tegen mij beginnen te praten dan vind ik dat pas irritant.

Gesprekken zoals:
"lekker weertje he?"
"ja, best wel ja"
"ja"
"nou, ik ga weer"
"doei"
"doei"

Gatver, wat lijkt het me irritant als die kassierres ook nog eens tegen je beginnen te praten.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:30
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Soms doen ze ook wel overdreven aardig: Laatst ging ik met mijn pa dvd-hoesjes kopen bij Computerkrakers, gaat die man achter de toonbank vragen: "Hoe gaat het, meneer?" Het is allemaal wel leuk en aardig bedoeld, maar als we deze man voor de eerste x zagen, vind ik deze vraag wel te overdreven, tenzij je elke week in deze zaak komt en/of deze persoon al een lange tijd kent...

Maar soms reageren ze een beetje chagrijnig, daarom kies ik meestal een cassière uit, tenzij de rij dan niet 2x zo lang is... soms kan je wel een grappig praatje maken, hier heb ik ook iets leuks wat ik heb meegemaakt:
Ik sta te w8en op mijn beurt achter een kassa, de klant voor me (een man van een jaar of 25-30) probeert grappig te doen en indruk te maken op de cassière. De cassière had dit door (nee zo dom zijn ze ook weer niet) en was niet echt geinstresseerd in deze man, ze reageerde een beetje kortaf, maar netjes. Dat zag ik en moest een beetje lachen. Dit zag zij en keek naar mij met een blik van: "wat moet ik hier nu mee?". Toen de klant weg was zei ik sarcastisch: "Leuk, die klanten hè?". Ze antwoordde: "de meesten wel, maar deze man begon me echt een beetje te irriteren". Ik rekende af, zei haar gedag en ging naar huis.

Ik kan in dit geval best begrijpen dat de cassière, niet altijd blij zijn met de klanten die ze hebben en soms wat kortaf reageren...

Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 17:35.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:30
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Wat moeten die cassieres anders? hele gesprekken beginnen?
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:49
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Sommigen zijn lief (vooral als ze je advies gaan geven enzo "Deze pannenkoeken zijn veels te zoet, je kunt beter de naturel nemen") anderen zijn gewoon.
__________________
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 28-01-2004 @ 17:58:
krukken dan :/
ook niet, we moeten staan.

vind je het gek dat ik af en toe chagrijnig ga kijken
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:58
kast
Avatar van kast
kast is offline
Citaat:
Noeksel schreef op 28-01-2004 @ 18:11:
Dat prettig weekend wensen was bij ons verplicht, en ook een fijne dag/avond. Dat dat er dan op den duur zo robot-achtig uit komt lijkt me logisch.
En het valt vies tegen hoor, achter de kassa werken. Zeker bij de Jumbo, elke 4e klant kreeg zijn boodschappen gratis als niet alle kassa's open waren...

En opeens ben ik blij dat ik ontslagen ben...
Kreeg iedere 4e klant dan zijn boodschappen gratis? Gaat dan niet iedereen wachten en uitrekenen wanneer ze 4e klant zijn, waardoor er helemaal geen rijen meer waren en de kassières niks te doen hadden?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:59
Verwijderd
selfservice is een goed idee met zo'n computer/robotstem volgende klant.....
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 18:00
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
powerguy schreef op 28-01-2004 @ 18:59:
selfservice is een goed idee met zo'n computer/robotstem volgende klant.....
Beetje onpersoonlijk...
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 18:01
Verwijderd
ik kom voor de spullen niet voor de casiere... of tog wel
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 18:47
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 28-01-2004 @ 14:08:
Al geruime tijd valt het me op, dat kassiëres hoe vriendelijk je ze ook benadert en te woord staat, zelden je persoonlijk en fatsoenlijk behandelen. Het merendeel van hen doet het werk robotisch en geeft geen enkele blijk van het feit dat ze niet lopende-band werk doen, maar mensen bedienen.
Terwijl ze gedag mompelen kijken ze al naar de lopende bend voor de volgende klant.
Dan vraag ik me af, is even de klant aankijken teveel gevraagd?

Zijn er meer mensen die zich hieraan kunnen storen?
Dat heeft er mee te maken dat er een regelmatig verloop is van cassieres die het als bijbaan doem. Daardoor word er relatief weinig aandacht geschonken aan klantvriendelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 19:24
Verwijderd
bij ons in de winkel zijn de cassierres ook niet altijd even vrolijk, maarja. gelukkig sta ik gewoon in de winkel
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 21:24
Verwijderd
Ik heb er geen problemen mee. Vaak flirten ze juist met me enzo, is altijd wel leuk kom je thuis en zit er een post-it op je pak koffie met een telefoonnummer maar ach het boeit me weinig.
Ik kom daar voor boodschappen en niet voor de gezelligheid
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 21:28
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik kan het sommige cassières ook niet kwalijk nemen dat ze sacherijnig zijn... als een klant beledigende opmerkingen maakt (seksistisch of opmerkingen als: "ja je bent toch dom" of "al die mutsen die tegenwoordig geen opleiding hebben..." wordt je daar vanzelf sacherijnig van. Ik doe het zelf ook als bijbaan, maar ik kan me wel voorstellen dat je boos wordt als ze zeggen dat je dom bent
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 21:33
lana
Avatar van lana
lana is offline
^wat zij zegt

ik werkte zelf ook achter de kassa, en als ik netjes tegen een klant 'hallo' zeg en degene niets terugzegt, dan zeg ik ook helemaal geen alstublieft, dankuwel etc.

fuck that
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG

Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 21:40.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 21:43
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 28-01-2004 @ 14:27:
Wat een kortzichtige mening.
Ik zou vooral dit geloven. Dan hoef je de waarheid teminste niet te accepteren.
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 21:45
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Citaat:
Sylph schreef op 28-01-2004 @ 16:22:
Ik merk er vrij weinig van, alleen stoor me ik een beetje aan het "fijn weekend", wat zó robotisch wordt gezegd en nou niet echt klinkt of dat ze het nog echt menen ook.
ik werk bij een bakkerij dus zeg ook fijn weekend, mr ik kan je vertellen je kan net zo goed zegge fijne dood want ze zeggen toch ja hetzelfde.....
die klanten doen het ook robotisch
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 21:49
lana
Avatar van lana
lana is offline
Citaat:
Sylph schreef op 28-01-2004 @ 16:22:
Ik merk er vrij weinig van, alleen stoor me ik een beetje aan het "fijn weekend", wat zó robotisch wordt gezegd en nou niet echt klinkt of dat ze het nog echt menen ook.
ik meen het ook nooit
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 22:26
BBEM
BBEM is offline
ik heb eigenlijk altijd wel een hekel aan kassa's en alles wat ermee te maken heeft, lange wachtrijen, oude mensen die gepast betalen enz..
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 22:45
Dreams
Avatar van Dreams
Dreams is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 28-01-2004 @ 14:08:
Al geruime tijd valt het me op, dat kassiëres hoe vriendelijk je ze ook benadert en te woord staat, zelden je persoonlijk en fatsoenlijk behandelen. Het merendeel van hen doet het werk robotisch en geeft geen enkele blijk van het feit dat ze niet lopende-band werk doen, maar mensen bedienen.
ten eerste, ze doen wél lopende band werk, lmd
ten tweede aardig doen als je het niet meent, verspilde moeite

erger je eens aan wat minder dingen, dat maakt je leven al snel een stuk mooier
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 22:49
Dreams
Avatar van Dreams
Dreams is offline
Citaat:
kaarinetjuh schreef op 28-01-2004 @ 22:45:
ik werk bij een bakkerij dus zeg ook fijn weekend, mr ik kan je vertellen je kan net zo goed zegge fijne dood want ze zeggen toch ja hetzelfde.....
die klanten doen het ook robotisch
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 22:56
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
ik kan er ook niet tegen als ze zo kortaf zijn, daar ben ik een beetje allergisch voor dan laat ik nog wel eens wat vallen

ze moeten niet zo zeiken, ze mogen 8 uur lekker zitten en wat mensen aanlachen, ga maar eens de krant brengen
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 22:59
lana
Avatar van lana
lana is offline
ik moet staan
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 23:02
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Als je anderhalf jaar bij de appie achter de kassa hebt gewerkt lach je echt niet meer
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 23:12
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik ken heel veel cassiere's (ja, veel vriendinnen zijn cassiere )bij de supermarkten waar wij boodschappen doen dus dan praten ze wel tegen me, en degene die ik niet ken doen ook wel lief.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 23:21
PV
PV is offline
Ik heb zelden problemen met kassieres, de meesten zijn best aardig.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 23:48
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 28-01-2004 @ 14:08:
\
Terwijl ze gedag mompelen kijken ze al naar de lopende bend voor de volgende klant.
Dan vraag ik me af, is even de klant aankijken teveel gevraagd?

Zijn er meer mensen die zich hieraan kunnen storen?
Ben zelf kassiere geweest en ja - het is erg moeilijk om uren lang mensen lachend gedag te zeggen en vriendelijk te blijven. Vooral als ze gewoon aan de kassa staan te bellen e.d.

Dan kan t inderdaad zijn dat je bot overkomt. Ik heb mn best gedaan dat niet te doen, maar soms lukt dat gewoon niet.

Zeker niet als je een stelletje kutwijven voor je hebt die gaan zeiken over het feit dat iets niet mag, terwijl je je aan de regels moet houden

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 23:52
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 28-01-2004 @ 15:17:
Dat begrijp ik allemaal, zoals ik al opmerkte heb ik ook ervaring met het werk. Maar fatsoen moet wel met fatsoen worden beantwoord, en gewoon even aankijken bij het gedag zeggen is heus niet teveel gevraagd.

En, om even in te gaan op het commentaar van die schat Ilsetjuhh, ik maak me er heus niet druk om, het viel me alleen erg op. Het is gewoon een slechte zaak, letterlijk en figuurlijk.
Oh en Benfatte. Weet niet of jij dat ook meegemaakt hebt, maar dr zijn ook genoeg flirters die langs de kassa komen

Daar word je ook strontziek van.

En vooral zeikmensen of mensen die klagen dat de rij superlang is en wanneer zij aan de beurt zijn, zoeken ze uren lang naar hun portemonnee.

of gewoon mensen die niks zeggen terwijl jij aardig zegt: ajb, dankjewel, tot zien en blah.

Soms wilde ik dat ik een enorme gong bij mijn kassa had. Kon ik ze wakker gongen.

Klanten zijn pas kut. Niet kassieres.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 00:07
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 29-01-2004 @ 00:52:
Klanten zijn pas kut. Niet kassieres.
Als vakkenvuller kan ik deze bewering van harte ondersteunen Klanten die voortdurend voor je voeten lopen, klanten die een wagentje dwars door je heen proberen te duwen, klanten die je niet geloven als je zegt dat iets er niet is en nog niet als je in het magazijn bent gaan kijken, lompe botteriken die nog nooit van de zin 'mag ik iets vragen?' hebben gehoord maar meteen beginnen met 'waar ligt...', of erger: 'he jij', of zelfs aan je gaan trekken om de aandacht te krijgen....

Maar ik blijf altijd vriendelijk en beleefd. Hoewel ik moet toegeven dat mij dat soms heel veel moeite kost.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 06:32
Verwijderd
Wat een frustatie (en bij de kassameisjes, en bij de klanten) volgens mij moeten jullie wat zonniger in het leven staan.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 08:36
FoxyRoxy
Avatar van FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Ik als kassière kan ik goed begrijpen dat jij je aan al die domme mensen ergert, maar om nou te zeggen dat je zelden vriendelijk te woord wordt gestaan vond ik overdreven.
Ik probeer altijd beleefd en persoonlijk te zijn, maar vergeet ook niet dat je niet altijd weet of mensen het waarderen dat je een andere opmerking maakt dan; hallo, zoveel zovel aub en tot ziens. jij bent misschien niet chagrijnig, maar een heleboel andere mensen wel.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 08:47
miffy the bunny
Avatar van miffy the bunny
miffy the bunny is offline
je moet idd niet vergeten dat anderen wél chagerijnig kunnen zijn. ik zit ook achter de kassa bij de ah en er komen zo ontzettend veel mensen bij mij aan de kassa dat het me dus echt helemaal geen flikker meer boeit wat klanten van mij denken. en trouwens, klanten maken je chagerijnig want er zitten altijd wel een paar zeikerds tussen, botte, chagerijnige mensen, of studenten die altijd stoer willen doen (gatverdamme)... ik ben verder ook altijd wel beleefd, maar je moet niet verwachten van cassieres dat ze aardig zijn, want klanten zijn dat vaak ook niet. (oh wat erg mijn cassiere zei geen doei)

idd: klanten zijn kut, niet de cassieres
__________________
everything about you is how I'd wanna be
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 08:49
miffy the bunny
Avatar van miffy the bunny
miffy the bunny is offline
sorry voor de felle reactie, ik sta verder wel zonnig in het leven hoor

ik word alleen kotsziek van zo'n mafkees die dit topic begint. alsof het het einde van de wereld is ofzo
__________________
everything about you is how I'd wanna be
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 29-01-2004 @ 00:52:
Oh en Benfatte. Weet niet of jij dat ook meegemaakt hebt, maar dr zijn ook genoeg flirters die langs de kassa komen
Zou er vaak met Benfatto geflirt zijn toen hij achter de kassa zat?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:06
mrs me
Avatar van mrs me
mrs me is offline
tsja, nou..

ik zit zelf ook achter de kassa en het valt me vaak op dat niet alle caissieres altijd even aardig zijn. Maar wat al werd gezegd: de klanten zijn vaak ook erg vervelend! (en dan vooral van die vieze mannetjes met snottebellen die in je oor gaan fluisteren dat het personeel altijd zo vriendelijk is).

In ieder geval: als je de hele dag achter de kassa hebt gezeten wordt je best wel eens chagrijnig omdat je je wel de hele tijd aan de klant probeert aan te passen.

toppunt van irritant:
- als het heel druk is en klanten zeggen: oh, ik haal eerst even een tas uit de automaat.
- er vervolgens bij gaan staan kijken hoe jij alle boodschappen langs de scan haalt en niet de boodschappen alvast inpakken, hoewel er geen ruimte meer is voor mij om de boodschappen neer te leggen. Als ik dan klaar ben gaan ze eerst alles inpakken en dan pas betalen.

maar dat betekent nog niet dat ik nooit zo aardig mogelijk probeer te zijn!
__________________
we can be hero's...just for one day...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 29-01-2004 @ 01:07:
klanten die je niet geloven als je zegt dat iets er niet is en nog niet als je in het magazijn bent gaan kijken
herkenning.

dan willen ze net iets gaan vragen en dan zegt een ander 'nee joh, dat moet je niet aan haar vragen, dat is maar een simpele vakkenvuller'.
vervolgens vragen ze het toch aan mij en ik zeg dat iets er niet is.
5 seconden later staan ze aan m'n baas exact hetzelfde te vragen.

Citaat:
BBEM schreef:
ik heb eigenlijk altijd wel een hekel aan kassa's en alles wat ermee te maken heeft, lange wachtrijen, oude mensen die gepast betalen enz..
3x raden wie daarop aangesproken wordt...
Staat d'r zo'n oud vrouwtje d'r kleingeld uit te tellen, hoor je van achteruit de rij:
"kan het niet wat sneller?"


NEE
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:58
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Hoe lomp, onbeleefd en onbeschoft de klanten ook zijn daar mogen de (andere) klanten niks van merken. Als Cassieres chagrijnig zijn dan slikken ze dat maar in voor na werktijd/
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
mrs me schreef op 29-01-2004 @ 14:06:
- er vervolgens bij gaan staan kijken hoe jij alle boodschappen langs de scan haalt en niet de boodschappen alvast inpakken, hoewel er geen ruimte meer is voor mij om de boodschappen neer te leggen. Als ik dan klaar ben gaan ze eerst alles inpakken en dan pas betalen.
wij moeten alles in een tasje doen voor de klanten, dus dan komen ze met grote manden vol spullen aan en dat moet op het mini toonbankje passen :/
als je uiteindelijk alles klaar hebt, vraag je 'Wilt u er een grote tas bij? Die kost 15 cent.'

Eentje uit de praktijk:
Vrouw: Wat?? 15 cent? Ik koop al voor ... euro bij jullie winkel en dan moet ik ook nog voor de tas gaan betalen?! Krijg ik die niet gratis, wat is dat nou voor een achterlijke regel? Bij dat andere filiaal krijg ik hem wel altijd hoor!
Ik: Wij zijn verplicht om er 15 cent voor te vragen en wat zij doen valt dan onder diefstal.
Vrouw: Pfff, diefstal. Wat een achterlijke zaak is dit zeg! Voortaan ga ik wel mooi naar dat andere filiaal! Nou, dan stop je het maar mooi in van die kleine tasjes!!
Ik: *stopt het in kleine tasjes*
Vrouw: wat heb je nou gedaan?!!! Ik ga toch niet met 5 van die kleine klote tasjes lopen?!! Dan stop je het toch fatsoenlijk in zo'n grote tas. Hier, heb je die stomme 15 cent van je!
Meneer vanuit de rij: Ja hallo, kan het niet wat sneller? Ik heb niet heel de dag de tijd!
Ik: *zucht* *alles uit de kleine tasjes, in de grote tasjes*
Dag mevrouw.

Jaja, en dan de regel 'klant is koning' behouden...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:12
Verwijderd
Ik heb zelf bij de burger king achter de kassa gestaan, en het merendeel van de klanten is gewoon tuig, in 3 delig pak.

Zei er ooit eens een : tja ze worden afgericht om je meer te verkopen.
Heb ik gelijk die bestelling gecancelled, ik ben geen hond....

De klant is pas koning als hij zich koninklijk gedraagt.....
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:17
lana
Avatar van lana
lana is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 29-01-2004 @ 18:12:

De klant is pas koning als hij zich koninklijk gedraagt.....
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:41
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 29-01-2004 @ 17:58:
Hoe lomp, onbeleefd en onbeschoft de klanten ook zijn daar mogen de (andere) klanten niks van merken. Als Cassieres chagrijnig zijn dan slikken ze dat maar in voor na werktijd/
indeed
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:44
Roses
Avatar van Roses
Roses is offline
Tja wat zou jij doen als je de hele dag hetzelfde moet doen en zeggen..... "en de bon, alstublieft, prettige dag verder blablabla"
__________________
All you need is love, all you get is homework
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:46
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Roses schreef op 29-01-2004 @ 19:44:
Tja wat zou jij doen als je de hele dag hetzelfde moet doen en zeggen..... "en de bon, alstublieft, prettige dag verder blablabla"
het is werk, dan MOET je dingen en daar ontvang je geld voor
Mij lijkt het dat er toch wel de eis wordt gesteld dat je klantvriendelijk bent? Als je dat niet kunt of wilt, moet je wat anders gaan doen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 29-01-2004 @ 18:02:

Ik: *zucht* *alles uit de kleine tasjes, in de grote tasjes*
Dag mevrouw.

Jaja, en dan de regel 'klant is koning' behouden...
ik had dan gewoon de kleinetasjes in de grote tas gemieterd.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:55
RD
Avatar van RD
RD is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 29-01-2004 @ 19:46:
het is werk, dan MOET je dingen en daar ontvang je geld voor
Mij lijkt het dat er toch wel de eis wordt gesteld dat je klantvriendelijk bent? Als je dat niet kunt of wilt, moet je wat anders gaan doen.
idd, het gaat in feite ook niet om wat de cassière (zo schrijf je dat dus ) zegt, maar op welke manier dat gebeurt. Soms word ik niet begroet, maar krijg ik wel een glimlachje. Als je in een dergelijke positie zit dan is het groeten (al dan niet met woorden) wel het minste wat je kunt doen. Helaas heeft 80% van de cassières dat hier niet door
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:10
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 29-01-2004 @ 18:12:
De klant is pas koning als hij zich koninklijk gedraagt.....
Dat is een hele mooi uitspraak
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.