Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Inderdaad is het zo dat die vluchtelingen hier niet voor niets naartoe komen, maar daaruit blijkt alleen maar hoe omvangrijk het probleem in principe is.
Als er geen armoede zou zijn zou er geen hond zo gek zijn naar een koud en onaangenaam land als Nederland te komen om er vijf jaar in een azc weggestopt te worden en dan weer teruggestuurd te worden naar eigen land. In eigen land word je dan als een zwakkeling gezien, iemand die het niet heeft kunnen maken in 'Ollanda. Dat is een reden waarom veel asielzoekers alleen al opzien tegen een terugkeer naar eigen land. Daarnaast kan je, zoals Skyrise terecht opmerkt, vraagtekens plaatsen bij de daadwerkelijke veiligheid in een land. Een land als Irak is bijv. formeel niet meer in oorlog, maar nog wel erg onveilig. |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
2. je bent zelf een smerige vieze buitenlander (voor een boel mensen) dus je kan maar beter weten wie er aan jou kant staat (ik dus) 3. je valt mij aan omdat ik zero respect heb voor een ras-racist: Citaat:
Heb ik gelijk? of heeft DjTiesto (whats in a name) gelijk dat alle vluchtelingen viezerikken zijn en moeten oprotten? Sorry, ik kan niet lachen om grapjes zoals van DjTiesto, ik vind dat Nederland racisten desnoods om moet brengen om onze samenleving weer schoon te maken, Landgenoot of niet. Doe mij maar Medelanders in plaats van Nederlanders. my2cents. |
![]() |
||
Citaat:
Nou, de vriend van mn zus heeft er 4 maanden gezeten als Blauwhelm en NEE het is er niet veilig, nog steeds niet. Als militairen daar worden neergeschoten (deze week nog een stel buitenlanders en een stel Duitsers uit hetzelfde kamp waar die vriend van mn zus heeft gezeten) is het nog NIET veilig. Als het ik Kabul veilig is, is het overal in Nederland ten alle tijden Veiliger dan Veilig, kunnen we daar ook gelijk over ophouden.... dus? |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 19:41. |
![]() |
||
Citaat:
Geen natives. |
![]() |
|
whahahaha wat heb jij een mooi rooskleurig beeld van de samenleving.
Ik ken ook een boel vluchtelingen hoor, superaardige mensen. Alleen jammer dat ze zo nu en dan vermoord worden, of dat ze moeten leven met hun halve familie, omdat de rest al is vermoord. Op nog geen 100meter van waar ik woon woont een gezin uit Noord Irak. Helaas is hun jongste zoon in Irak vermoord... was een jongen die nou 20 zou zijn geweest, net zo oud als ik. Een ander gezin is vorig jaar naar precies hetzelfde gebied teruggestuurd: ja het is veilig daar... mwah prima. Maargoed: aan mijn handen kleeft geen bloed, ik zal geen mensen ombrengen op grond van herkomst of huidskleur, nee, wat mij betreft heerst er een andersoortige discriminatie. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
oh jawel hoor, dat strookt prima.
In Israel zijn ze ook hard bezig om van de Palestijnse gebieden een groot concentratiekamp te maken. Kijk als alle palestijnen criminelen waren, en niet menswaardig, is het een ander verhaal... Of vind jij dat Palestijnen criminelen zijn en mensonwaardig @ Machiavelli: ik hoef helemaal niet te winnen, ik hoor straks niet bij de harde verliezers. Ik ben altijd een winnaar. |
![]() |
|
En het Anti-Israelisme dat in Nederland heerst is een volstrekt logische reactie op de situatie tussen Israel en de rest van het Midden-Oosten.
Als het ergens goed fout gaat, dan is het in Israel, daar waar Israeliers proberen een situatie te creeeren waar ze zelf 60 jaar geleden uit zijn bevrijd. |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
het feit dat ze na die moordaanslag nog even 400 palestijnen in ruil voor 1(!) levende israelier vrijlieten, bewijst het maar eens. Wat weet jij dr van? Hou je buiten zaken die niet de jouwe zijn, althans, waar je niets van afweet. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Bouwt Sharon kampen waar palastijnen stelselmatig gemarteld en vermoord worden? Moeten palastijnen met een ster op de kleren lopen????????? [nu genoeg hierover, lets get on topic] Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() In gewoon Nederlands: uitgeluld. Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 20:24. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Onderduikers in Nederland - in 2004! - Deel II Gatara | 91 | 31-01-2004 13:23 |