Ik vind vriendelijk tegen elkaar doen als: dank je wel zeggen als je elkaar iets doorgeeft wel gemanierd, maar het hoeeft helemaal neit gezellig te zijn. Ik weet niet hoe je het bedoelt, maar als mijn vader op een chagrijnige manier dank je wel snauwt hoor ik toch liever niks...
Ik vind dat je gewoon aardig tegen elkaar moet zijn, of dat nou beleeft is of niet. Soms kan beleeft zijn zo afstandelijk zijn.
Ik vind dat het bij ons best goed gaat. Ik weet dat mijn broers en ouders van mij houden en als ik dan geen cadeautje voor mijn verjaardag krijg vind ik dat helemaal niet erg...
als ik er dan wel eeen krijg is het alleen maar extra lief.
ook erg schattig is dat mijn broers zich wel eens schuldig voelen dat ze geen verjaardagscadeautje voor me hebben gekocht en dan een stencil inpakken (een boek dat ze zelf op de computer hebben geschreven, heel persoonlijk) en een brief eraan plakken met: voor mijn liefste zusje...
ZE kunnen ook wel eens bot zijn, omdat ze gewend zijn dat ik veel te lief voor ze ben, maar ik weet wel dat ze het niet zo bedoelen en dat ze me gewoon heel lief vinden.
Tuurlijk kunnen broers en ouders wel eens stom doen, maar je moet gewoon bij de lieve en leuke dingen stilstaan. Als mijn broer tegen mij schreeuwt omdat hij een ochtendhumeur heeft vind ik dat heel vervelend, maar als ik er verder geen aaandacht aan besteed en gewoon denk: hij meent het niet zo voel ik me een stuk beter.
Je moet het leven leren waarderen in alle aspecten, maar vooral kijken naar de goede