Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Door dat soort wijven heb ik me vroeger ook altijd opgejaagd gevoeld. En het enige dat zij doen is hun eigen tekort aan zelfvertrouwen proberen te compenseren door iets te doen (veeel jongens zoenen) waar ze zich zelf stiekem ook niet helemaal lekker bij voelen, en daarom gaan ze mensen die het wel 'goed doen' (waar ze eigenlijk jaloes op zijn) pesten.
Maar troost je, tegen de tijd dat je 18/19 bent spelen dit soort dingen echt niet meer. Ik ken mensen van 21 die nog nooit gezoend hebben, maar die daar nooit commentaar op krijgen! Die achtergrond op die foto is trouwens echt cool, zo typisch ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja ik heb nog nooit echt wat gehad.... |
![]() |
|
jullie moeten er niet op in gaan! Echt geen aandacht aan besteden! Niet antwoorden niet aankijken enzo!
Daar kikken ze namelijk op.....en zo is de lol snel verdwenen Je vriendin heeft tenminste zelfrespect! Al die andere dames die zich elke avond laten nemen hebben dat niet en dat is heeeel erg triest!
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 19:05. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk zou jouw vriendin hen gewoon eens goed de waarheid moeten zeggen en ze daarna hard uitlachen. Jammer dat ze dat niet durft. Is er niet een popi jopi die haar kan helpen m/v? Als die meiden echt zo onzeker zijn, houden ze hun mond wel na de toespraak van een popi jopi. m/v.
Bij voorkeur van het andere geslacht trouwens. Volgens mij heeft het meer impact als een jongen zegt dat hij haar veel leuker vindt dan die sletten, dan wanneer een meisje het zou zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
zoenen is toch niet het belangrijkste in een relatie?? dat je van elkaar houd is veeel belangrijker!!!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je houdt van elkaar maar je wilt elkaar niet zoenen.... ehhmm...? ja? p.s. ik ben 16.. een jongen en volgens de meeste dames hoor ik dan mentaal 2 jaar jonger te zijn... 14 dus... vergeef je mij ook? |
![]() |
|
als dat nou zulke sletten zijn.. maar ja hebt gelijk: baas over je eigen lichaam.. als ze niet wil hoeft ze niet en als je niet wil geloven ook niet.. jammer voor die sletten dan..
|||
Citaat:
Citaat:
+ een keer een grote bek (terug?)geven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de lui die tijdens het uitgaan gezellig speeksel uit gaan wisselen omdat ze dat leuk vinden een beetje (boel) sletterig. Moeten ze zelf weten maar ik vind het nogal.... vaag. Ik zou dat zelf niet doen maar als je zo close met elkaar beweert te zijn dat je iets hebt betekend toch wel dat je al hebt gezoend... En ik vraag me zeer af of het bertbart maar íets boeit of welke meid dan ook zijn vriendin wil zijn...... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik zou m'n assertieve kant laten zien, eens goed laten merken dat ik zulk soort gedrag van die 'vriendinnetjes' niet tollereer. Als ze zoiets bij je doen zegt dat ten eerste ook al veel over jezelf, je moet iets uitstralen op een manier zodat ze er niet eens aan dénken om je maar te pesten. |
![]() |
|
Je hebt het over je vriendin maar ik heb zo het gevoel dat je zelf niet durft te zeggen dat je het zelf bent
![]() Ik zou zeggen gewoon niks van die andere meisjes aantrekken, wie weet doen ze gewoon stoer en hebben zelf nog nooit iets gedaan. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
dus hou het ff voor je ze probeert gewoon haar beste vriendin te helpen... (*MIJ*) duzz |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar Vogelvrij | 49 | 29-04-2005 14:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |