Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2004, 12:20
snoopy
snoopy is offline
Aaaargh.!!! Dat dat soort mensen bestaat! Nou, ik vind het heel goed van dr dat ze zelf bepaalt wanneer ze dr klaar voor is. En al helemaal dat ze daarbij blijft, zelfs als ze gepest wordt!
Oud 02-02-2004, 15:50
Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 01-02-2004 @ 00:10:
Ligt eraan, als zij tegen iedereen roept hoe geweldig goed ze wel niet is dat ze op haar 15e nog niet gezoend heeft en dat iedereen die dat wel doet maar een slet is, krijg je een beetje een straight edge idee. Dat is irritant dus mag je haar pesten (middelbareschoollogica)
Ze zit niet door de school te schreeuwen dat ze nog niet of wil zoenen... ze houd het liever stil, is dat de reden om een ander zwak te maken....???
Oud 02-02-2004, 16:49
ofwelmir
ofwelmir is offline
Citaat:
Als het niet helpt om ze gewoon te negeren, kun je altijd nog 1 van hun vriendjes pakken.. maar dat kun je maar beter doen als je heeeeeeel desperate bent!
haha, bitch
Oud 07-02-2004, 15:32
Verwijderd
als ze haar pesten om zoiets dan zijn et ook geen echte vriendinne. ik ben zelf ook 15 en heb ook nog nooit gezoend!! so what???
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 16:32
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Euphemia schreef op 29-01-2004 @ 19:01:
het zit zo: die wijfen hebben al zo veel vriendjes gehad dan haar en nou willen ze het graag weten of zij dat wel eens gedaan heeft...
Wat een BrEeZahs.

Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 19:23
Euphemia
Euphemia is offline
geweldige foto
Oud 09-02-2004, 09:41
lost-in-thought
lost-in-thought is offline
ik vind dat ziek van die mensen. ik vind dat je pas moet zoenen als je het zelf wil en dat hoor je te respecteren vind ik.
Oud 09-02-2004, 10:12
Fa Sai
Fa Sai is offline
Door dat soort wijven heb ik me vroeger ook altijd opgejaagd gevoeld. En het enige dat zij doen is hun eigen tekort aan zelfvertrouwen proberen te compenseren door iets te doen (veeel jongens zoenen) waar ze zich zelf stiekem ook niet helemaal lekker bij voelen, en daarom gaan ze mensen die het wel 'goed doen' (waar ze eigenlijk jaloes op zijn) pesten.
Maar troost je, tegen de tijd dat je 18/19 bent spelen dit soort dingen echt niet meer. Ik ken mensen van 21 die nog nooit gezoend hebben, maar die daar nooit commentaar op krijgen!

Die achtergrond op die foto is trouwens echt cool, zo typisch
Oud 09-02-2004, 13:49
Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
Fa Sai schreef op 09-02-2004 @ 11:12:
Door dat soort wijven heb ik me vroeger ook altijd opgejaagd gevoeld. En het enige dat zij doen is hun eigen tekort aan zelfvertrouwen proberen te compenseren door iets te doen (veeel jongens zoenen) waar ze zich zelf stiekem ook niet helemaal lekker bij voelen, en daarom gaan ze mensen die het wel 'goed doen' (waar ze eigenlijk jaloes op zijn) pesten.
Maar troost je, tegen de tijd dat je 18/19 bent spelen dit soort dingen echt niet meer. Ik ken mensen van 21 die nog nooit gezoend hebben, maar die daar nooit commentaar op krijgen!

Die achtergrond op die foto is trouwens echt cool, zo typisch
Mjah zo'n gevoel had ik ook al, laten zien dat zij hoger staan(met iedereen op de bek) en dan zichzelf niks vinden. Op den duur staan we allemaal op 1 lijn!
Oud 09-02-2004, 14:04
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Ze moet gewoon dr angsten overwinnen, en niet zo schijten om te zoenen..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 14:15
Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 09-02-2004 @ 15:04:
Ze moet gewoon dr angsten overwinnen, en niet zo schijten om te zoenen..
Zo denk jij erover ja, maar als iemand dat niet wil dan moet je het er toch bij laten of niet..?
Oud 09-02-2004, 14:17
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Euphemia schreef op 09-02-2004 @ 15:15:
Zo denk jij erover ja, maar als iemand dat niet wil dan moet je het er toch bij laten of niet..?
Dat wel ja. Maar ik vind haar nog steeds een lafaard
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 14:21
Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 09-02-2004 @ 15:17:
Dat wel ja. Maar ik vind haar nog steeds een lafaard
Ik noem een voorbeeld: Stel je hebt een vriendin, je wilt ermee zoenen maar zij wil het niet. Ga je het dan toch doen?
Oud 09-02-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Euphemia schreef op 09-02-2004 @ 15:21:
Ik noem een voorbeeld: Stel je hebt een vriendin, je wilt ermee zoenen maar zij wil het niet. Ga je het dan toch doen?
Klinkt misschien lomp maar ik denk niet dat je echt iets hebt wanneer je nog niet heb gezoend.

En ja ik heb nog nooit echt wat gehad....
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 18:36
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
jullie moeten er niet op in gaan! Echt geen aandacht aan besteden! Niet antwoorden niet aankijken enzo!
Daar kikken ze namelijk op.....en zo is de lol snel verdwenen

Je vriendin heeft tenminste zelfrespect! Al die andere dames die zich elke avond laten nemen hebben dat niet en dat is heeeel erg triest!
Oud 09-02-2004, 18:38
Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 09-02-2004 @ 16:03:
Klinkt misschien lomp maar ik denk niet dat je echt iets hebt wanneer je nog niet heb gezoend.

Ik ook niet echt, het waren gigantische kneuzen van deze hele aardbol!
Oud 09-02-2004, 19:01
Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
badeend schreef op 07-02-2004 @ 16:32:
als ze haar pesten om zoiets dan zijn et ook geen echte vriendinne. ik ben zelf ook 15 en heb ook nog nooit gezoend!! so what???
Het waren ook geen vriendinnen van ons. Van begin af aan al niet. En als ze ff alleen moeten fietsen ofzo dan vragen ze of zij mee wil fietsen en dan doen ze poeslief tegen haar .En zodra je "nee, ik fiets al met iemand anders mee" zegt, worden ze gelijk kwaad en hebben zelfs de neiging om oorlog met je te voeren. En als ze haar zien met een jongen terwijl dat ze ermee aan het praten is is het gelijk van: Heb je weer een andere vriend?? En dan op zo'n irritante giechelende manier.

Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 19:05.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 19:39
Verwijderd
Eigenlijk zou jouw vriendin hen gewoon eens goed de waarheid moeten zeggen en ze daarna hard uitlachen. Jammer dat ze dat niet durft. Is er niet een popi jopi die haar kan helpen m/v? Als die meiden echt zo onzeker zijn, houden ze hun mond wel na de toespraak van een popi jopi. m/v.

Bij voorkeur van het andere geslacht trouwens. Volgens mij heeft het meer impact als een jongen zegt dat hij haar veel leuker vindt dan die sletten, dan wanneer een meisje het zou zeggen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:00
sandra 1988
sandra 1988 is offline
sorry het is zo die mensen kun je niet negeren ze gaan alleen maar door met zeuren totdat je andwoord geeft...
en als je alndwoord geeft is het nog niet goed
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 20:18
Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
sandra 1988 schreef op 09-02-2004 @ 21:00:
sorry het is zo die mensen kun je niet negeren ze gaan alleen maar door met zeuren totdat je andwoord geeft...
en als je alndwoord geeft is het nog niet goed
mjah dan kijken ze je ff aan... dan lachen ze... dan lullen ze een hele grote bullshitverhaal rond door de school.. en dan klopt er geen reet van
Oud 11-02-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 09-02-2004 @ 16:03:

zoenen is toch niet het belangrijkste in een relatie?? dat je van elkaar houd is veeel belangrijker!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 15:42
Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
badeend schreef op 11-02-2004 @ 16:13:
zoenen is toch niet het belangrijkste in een relatie?? dat je van elkaar houd is veeel belangrijker!!!!!!
Ik geef je gelijk...
Oud 11-02-2004, 19:55
sandra 1988
sandra 1988 is offline
Citaat:
ik ben het helemaal met je eens badeend
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
zoenen komt meestal eerst, daarna pas houden van... maar ach je bent pas 15 het is je vergeven kind
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 12:39
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 11-02-2004 @ 21:19:
zoenen komt meestal eerst, daarna pas houden van... maar ach je bent pas 15 het is je vergeven kind
Vergeven gaat iets te ver.. maar ehm... ik ben zelf echt geen lomp iemand ofzo.. maar stel je voor..

Je houdt van elkaar maar je wilt elkaar niet zoenen.... ehhmm...? ja?

p.s. ik ben 16.. een jongen en volgens de meeste dames hoor ik dan mentaal 2 jaar jonger te zijn... 14 dus... vergeef je mij ook?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 19:45
Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
bertbart schreef op 11-02-2004 @ 21:19:
Wat ben ik blij dat ik jou vriendin niet ben.. sorry hoor niet hard bedoelt..
Oud 12-02-2004, 20:43
Laura_89
Laura_89 is offline
als dat nou zulke sletten zijn.. maar ja hebt gelijk: baas over je eigen lichaam.. als ze niet wil hoeft ze niet en als je niet wil geloven ook niet.. jammer voor die sletten dan..
Oud 12-02-2004, 21:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 29-01-2004 @ 18:53:
Lieverdjes,

Ik weet niet wat dat voor een oppervlakkige huppelkutten zijn, maar die moet je streng negeren. Zulke typers halen je alleen maar naar beneden. Mensen moeten je respecteren om wie je bent. Zo, jij bent jij en dat hebben ze maar te nemen. Lekker puh-uh!
Ja.

Citaat:
Als het niet helpt om ze gewoon te negeren, kun je altijd nog 1 van hun vriendjes pakken.. maar dat kun je maar beter doen als je heeeeeeel desperate bent!
Nee.

+ een keer een grote bek (terug?)geven.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Euphemia schreef op 12-02-2004 @ 20:45:
Wat ben ik blij dat ik jou vriendin niet ben.. sorry hoor niet hard bedoelt..
Ik denk dat 99% hier denkt dat je niet echt iets hebt wanneer je nog niet heb gezoend... het is een standaard iets in een relatie.. als je daar al moeilijk over gaat doen...

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de lui die tijdens het uitgaan gezellig speeksel uit gaan wisselen omdat ze dat leuk vinden een beetje (boel) sletterig. Moeten ze zelf weten maar ik vind het nogal.... vaag.

Ik zou dat zelf niet doen maar als je zo close met elkaar beweert te zijn dat je iets hebt betekend toch wel dat je al hebt gezoend...

En ik vraag me zeer af of het bertbart maar íets boeit of welke meid dan ook zijn vriendin wil zijn......
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:30
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
marlies schreef op 02-02-2004 @ 13:07:
N e g e r e n
Nee, dat is mijns inziens echt het domste wat je kan doen

Ik zou m'n assertieve kant laten zien, eens goed laten merken dat ik zulk soort gedrag van die 'vriendinnetjes' niet tollereer.
Als ze zoiets bij je doen zegt dat ten eerste ook al veel over jezelf, je moet iets uitstralen op een manier zodat ze er niet eens aan dénken om je maar te pesten.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 16:34
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Je hebt het over je vriendin maar ik heb zo het gevoel dat je zelf niet durft te zeggen dat je het zelf bent

Ik zou zeggen gewoon niks van die andere meisjes aantrekken, wie weet doen ze gewoon stoer en hebben zelf nog nooit iets gedaan.
Oud 13-02-2004, 16:46
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Euphemia schreef op 09-02-2004 @ 15:21:
Als een meisje niet durft te zoenen is ze niet rijp voor een relatie
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 20:16
Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 13-02-2004 @ 17:34:
Je hebt het over je vriendin maar ik heb zo het gevoel dat je zelf niet durft te zeggen dat je het zelf bent

Ik zou zeggen gewoon niks van die andere meisjes aantrekken, wie weet doen ze gewoon stoer en hebben zelf nog nooit iets gedaan.
Zelf heb ik al vaak gezoend (heb ut maar bij 2 jongens gelaten hoor niet stuk of 40) en als jij er zo over denkt.. doe dat vooral.. het is inprecipe wel de waarheid van mn vriendin ZIJ word erom getreiterd, niet ik..
Oud 16-02-2004, 12:28
sandra 1988
sandra 1988 is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 13-02-2004 @ 17:34:

ik weet wie ze bedoeld ik ben een vriendin van haar en het gaat niet over haar... (geloof me) het is iemand ze komt ook wel eens op forun.. ze kan allus mee lezen hoor....
dus hou het ff voor je ze probeert gewoon haar beste vriendin te helpen... (*MIJ*) duzz
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten