Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En die oude lullen zitten hier weer L&R te verpesten he! |
![]() |
||
Citaat:
Schattig: Hij is zo vreselijk dom en kijkt zo onwetend uit zijn grote bruine oogjes Hij weet wat hij wil: Lekker spelen met zijn speelgoedsoldaatjes
||
Citaat:
![]() Maar zo te zien is hij de ultieme partner voor jou, go for it. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Stoer is niét: iemand om het minste op zijn bek hengsten, drugs gebruiken of vreselijk veel zuipen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vreemd... lief dus niet? Stel ik ben lief... dan ben ik bang om voor anderen op te komen. Ik ben niet zo standaard dus ik ben niet gek van auto's en motoren en ik ben ook niet zo gek om eeuwig mn lichaam te verneuken. Ik ben zeker niet (meer) bang om voor mezelf of voor anderen op te komen. Ben ik nou en lief en stoer of juist niet? precies... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
* Drinkt wel wat in het weekend maar zuipt zich niet klem ofzo * Rookt niet * Geen tatoeages, of ik er heftig uitzie moet je maar bepalen aan de hand van de fototopic (zoek op me naam en gij zult vinden) * Motoren boeien me geen fuck, auto's evenmin, een auto is voor mij niet meer dan een vervoermiddel * Komt voor zwakkeren op, maar kan af en toe ook nog wel steun gebruiken omdat sommige mensen zo nu en dan samenwerken om zijn zelfvertrouwen de grond in te boren * Komt altijd, no matter what, voor zijn dierbaren op * Ik ben niet ban voor meisjes, maar wel te verlegen om iemand 'op de bek te pakken' Wat is mijn 'stoerheidsgraad'? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
geen watje, wel een beetje stoer en zelfverzekerd maar zeker niet té. hij moet ook wel een beetje liev zijn, bij mij anders dan bij z'n vrienden ofzo (want daar mag hij dan weer wel opscheppen daar zijn z'n vrienden voor) en hij moet me in m'n waarde laten en goed luisteren en zelf lekker veel kletsen en goeie humor hebben. zo.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Helpless in love.. DarkMoontje | 20 | 08-12-2012 06:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op de exen en verleden van m'n vriend :-( smurfinnetje198 | 64 | 01-08-2006 16:22 | |
Liefde & Relatie |
wie van jullie vindt stoere jongens leuk??(voor de meiden dan) Verwijderd | 66 | 05-06-2004 21:35 | |
Lifestyle |
stoer versus netjes Verwijderd | 78 | 30-05-2004 20:25 | |
Lifestyle |
Schatjes! Pan Am | 52 | 19-05-2004 10:23 |