Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus wat er in het verleden is gebeurd is niet relevant voor onze huidige situatie. Het beleid nu is een van de strengste setten regels in Europa.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Israël is bedoeld als thuisland voor joden. In de grondwet staat, dat iedere jood het recht heeft zich te vestigen (en de nodige hulp moet krijgen). Andere mensen kúnnen ook naar Israel immigreren, maar dan móeten zij de gewone immigratieprocedure volgen zoals bij andere landen, wat een aantal jaren kan duren. |
![]() |
|
Ik heb niet zo'n problemen met azielzoekers, de meeste gedragen zich over het algemeen netjes, doen iig de moeite om Nederlands te leren, en indien mogelijk zoeken ze werk.
Als hier ooit de hel zou losbreken zou ik het ook aangenaam vinden als ik in een land opgevangen zou kunnen worden.
||
Citaat:
![]() Daar stoot ik me hoofd nog niet zo hard aan hoor, maar dat burenbeleid van de Israelieten, ze gaan echt aan zichzelf ten onder ![]() daarnaast hebben Palestijnen imho net zoveel recht om daar te wonen / werken en recreeeren als de Joden, maargoed denken; "wat ons is aangedaan 60 jaar geleden kunnen wij beter!" ![]() Gelukkig zijn er vrij weinig asielzoekers die het in hun hoofd halen om naar Israel te vluchten, niet bepaald het ideale landje. Nee, Nederland kan prima asielzoekers opvangen. Wat mij goed lijkt is dat Nederland de sociale voorzieningen en sociale zekerheid voor de "nieuwkomers" aan banden legt zoals bijvoorbeeld Canada en Amerika. Dit hoeft niet zo ver te gaan als bovengenoemde landen, maar er zijn een boel Nederlanders die er dan al minder over struikelen. (bijvoorbeeld het opbouwen van je "uitkeringsgerechtigdheid" over de jaren dat je werkt hier etc.) Een keerzijde is dat nieuwkomers dan WEL moeten worden geaccepteerd ( ![]() Nog even een tip voor alle ras-Ariers, racisten, volkshelden, egoisten en andere buitenlander-haters: Neem nu je kans en ga op de Waddeneilanden wonen, daar kun je veel effectiever je grenzen bewaken tegen ongewenste mensen!!! |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook nog een tip voor jou: zorg dat je ramen geblindeerd worden en dat je alles thuisdoet en de boodschappen laat bezorgen: je zal maar in aanraking komen met de realiteit. Laatst gewijzigd op 31-01-2004 om 11:15. |
![]() |
||
Citaat:
jouw wereldje?
||
Citaat:
Als iedereen in jou realiteit had gewoond dan was er een boel meer ellende in de wereld, en ja dat mag je persoonlijk opvatten. Voor de volgende persoonlijke aanvallen heen en weer kun je beter pm-etjes sturen, dat is socialer voor de rest van de mensen op dit forum. En ik heb totaaal geen probleem om met wie dan ook (ongeacht afkomst, huidskleur, taal, geloof, intelligentie, politieke kleur (muv CP86, NR etc), geslacht of leeftijd over straat te gaan, dus ik snap jou echt niet. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
- mij te discrimineren (ik haar niemand, behalve die vieze zionisten) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
voor de rest ben ik het met het strenge helemaal eens, maar wat mij betreft resulteert dat in het Sociale beleid dat de SP in haar partijprogramma heeft staan met op een gegeven moment als mensen ECHT de kans hebben gehad en ECHT niet willen in een keihard beleid waar mijn concentratiekampjes weer om de hoek komen kijken (hand in hand met militaire training voor ontspoorde jongeren en speciaal ingerichte leefgebieden voor ongewenste mede-en-nederlanders). In het harde beleid dat jij wilt voeren krijgen mensen die kans niet echt ongeacht of ze nou willen of niet. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Dat is heel wat anders als mensen die het voor zichzelf en anderen verpesten ondanks alle kansen en hulp die ze gehad (moeten) hebben. Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Met jouw naïeve hollandse hersentjes kom je niet ver. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LEES nou eens een keertje WEL wat er staat *hele diepe zucht* Er staat hier: Citaat:
volgende keer EERST lezen voordat je weer zo'n opmerking maakt die noch kant noch wal raakt. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik verwacht dat er best wel "'ex-LPF'ers' en 'ex-VVD'ers'" zullen tekenen. Men was namelijk heel erg blij met de stoere praat van Fortuyn, maar keek niet naar de gevolgen. De gevolgen worden nu duidelijk en dat zal (hopelijk) de aanhang van het 'grenzen dicht' beleid ook wat verminderen.
||
Citaat:
![]() ![]() Helaas kijken wij nooit verder dan onze grote mond lang is... korte termijnbeleid, wat zou het heerlijk zijn als dat eens langer kon duren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Pas maar op, het CIDI en de JDL kijken mee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Palestijnen zijn toch ook mensen... *sniff* of niet? Ach misschien heb ik mij dan toch vergist.. en zijn de Joden echt het volk van God... ja nee, inderdaad... die moet je niet in de weg staan, anders walsen ze met een tank over je heen... natuurlijk... tss stom van me. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|