Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
"Ik vind een string nie lekker zitten..." >>
Volgens mij ligt dat dan aan de string die je gekocht hebt en niet aan het feit dat het een string is, lijkt mij dan. Mijn strings zitten heerlijk ![]() Onderbroekrandjes zijn lelijk, zeer lelijk. Een string boven je broek is meestal kwestie van bewuste of onbewuste onoplettendheid en dan is het niet echt charmant. Kan trouwens best iets hebben string boven een broek uit, heb het een keer op een reclameaffiche gezien van een of ander kledingmerk, kon het plaatje niet meer vinden. Maar in zo'n geval kan het nog best stijlvol zijn zelfs, mooie string, juiste broek en juiste figuurtje dan wel he ![]() ![]()
|
stringsels hebben veel voordelen. ze zitten fijner, ze zijn sexier (
![]() maar van die strings waarbij je gewoon meer string dan broek ziet is toch echt overdreven. dat kan heus wel wat minder. misschien heb je wel een leuke string aan, maar dat hoeft niet iedereen te weten.
|
Ik draag eigenlijk altijd wel strings. Vind zo'n rand van een onderbroek echt ontzettend lelijk. Maar goed, als iemand liever een onderbroek aan heeft, heb ik daar verder geen problemen mee. Maar ik over het algemeen zie ik eigenlijk nooit meer meisjes die geen string dragen..
Strings die boven je broek uit komen vind ik overigens wel echt ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Voor een enkele keer is het toch best sexy om te zien,
maar het moet vooral niet te vaak zijn want dan ga ik toch echt denken dat ze het erom doen, en het moet wel bij de goede, en mooie meiden, niet de lelijke. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik draag zelf altijd strings behalve s'nachts. Ik vind het lekker zitten en als ik lijntjes van een normale onderbroek bij iemand anders zie, walg ik echt. Stringlijntjes vind ik veel minder erg maar kunnen eigenlijk ook niet. Bij mij komt mn string regelmatig boven mn broek uit. Als ik thuis ben bijvoorbeeld want dan let ik er ook niet op en boeit het me geen flikker. Als ik ergens in het openbaar zit maar op een manier dat niemand achter me zit dan maakt het dus ook niet uit. In andere situaties let ik er wel op maar dan kom ik er soms op een onbepaald moment achter dat hij een beetje boven mn broek uitpiept. Meteen mn broek omhoog trekken en string omlaag dus. Ik vind het weinig hoerigs hebben dan, is gewoon per ongeluk, net zoiets als je je bhbandje onder je truitje uit ziet komen. Als je er echt niet op let en het expres zo laat zitten vind ik het een heel ander verhaal.
|
![]() |
|
idd zoals Bikkelvrouw zegt. ik ben ook vóór strings, het lijkt gewoon mooier, en dat het misschien niet zo heel lekker zit heb ik er wel voor over. en ik ben idd tégen strings die boven broeken uitkomen
![]() ![]()
|
![]() |
ik vind strings fijner zitten....maar ieder moet voor zich weten wat voor ondergoed ze dragen...
het kan altijd gebeuren dat als je bukt een stukje van je onderbroek/string ziet.... maar ik vind het er niet uitzien als iemand extra haar string een kilometer boven de broek uit laat komen.... mja dat is dan nog je eigen keus.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind het heel mooi bij een meisje,maar niet als hij zo hoog opgetrokken is dat je hem aan de andee kant van de aula kunt zien.
gewoon een mooie string waar je alleen een subtiel stukje van de bovenkant kunt zien als een meisje opstaat vind ik echt mooi... qua kleur ben ik trouwens voor bordeauxrood |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ligt eraan, het meisje moet er wel een kontje voor hebben, een ingevallen platte kont kun je beter verhullen. Ik hoef dat ding ook niet boven of door de stretchbroek heen te zien. Het ligt een beetje aan de stijl van het meisje.
|
Ik zag van de week zo'n paspop in de etalage van de bijenkorf(amstelveen) in een zeer rare houding litten/liggen en daar stak dus ook zo'n string kilometers uit de achterkant van dr broek. Zo een met diamantjes ofzo.. zeer apart.
Het is nu mode ofzo? Wat ik trouwens erger vind dan een stringrandje is als je zo'n hele bilnaad ziet! Ieeh dat is dus wel weer een nadeel van als mensen een heupbroek En heupstring dragen *eek*
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zoiets dus Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-02-2004 om 22:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() draag (bijna) altijd strings. Vind onderbroeken gewoon niet fijn meer, ook al draag ik bijna altijd wijde broeken. string boven de broek uit vind ik meestal niet zo charmant, hangt ook van de persoon af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
gadver die vind ik zo lelijk met dat hartje te kitsch |
![]() |
|
![]() |
ik kan me niet voorstellen dat een meisje geen string draagt eigenlijk... ik vind het er gewoon niet uit zien als je de randjes van een onderbroek ziet! en dat gelul over niet lekker zitten.. kwestie van wennen..een beugelbh zat eerst toch ook voor geen meter?!?!
het lijkt me wel duidelijk..ik draag strings ![]() en over de broek uit komen... als het echt gigantisch is ![]() maar als het gewoon een "subtiel" randje is, vind ik het wel ![]() ![]() en over die strings bij hunkemoller,...ze zijn GAAF! ik had namelijk zelf 1 gekocht met diamantjes (ja om over je broek uit te komen ja!) maar helaas...de string is te klein ![]() snik
|
Ik ben van mening verandert
![]() Nadat ik mijn billen met onderbroek in een satijnen broek heb gezien ![]() Nu nog mooie billen kweken, dan ben ik helemaal tevreden ![]() En strings boven een broek blijven ![]()
|
wat doen we met zn alle vreselijk moeilijk over die randjes die je ziet van een onderbroek! je moet gewoon hele mooie slipjes kopen dat vind ik tenminste echt wel mooi staan en ze moeten niet wit zijn en niet groot dat is lelijk. Maar we moeten met zn alle niet zo letten op onderbroekrandjes want als je je daar al aan gaat ergeren dan kan je nog wel uren doorgaan
|
![]() |
Humm..
ik als kritische jongen zijnde moet toegeven.. Dat strings boven je (heup) broek uit laten komen wel geil is ![]() Mits, je geen "ranzig" wijf bent, het erom doet (lees elke dag), of dat je net je bilnaad kan zien, das ook niet charmant.. maar voor de rest.. ik vind het wel geil in een goede gelegenheid.. (niet op school dus.. ![]()
|
ik ben een voorstander van strings
meisjes die een onderbroek aanhebben waarvan je de randen door haar broek heen ziet (en soms zelfs als het ware voren in haar zitvlak trekken ![]() ![]() een string boven een broek kan best sexy zijn, maar dat ligt zeker aan de drager ![]() alleen op school/werk oid is dat dan weer wat minder...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Leerkrachten en een string? lies_dm | 20 | 25-06-2010 15:14 | |
Lifestyle |
Eerste keer string: hoe voelde het? supergirl#1 | 3 | 08-10-2009 14:44 | |
Lifestyle |
String Dragen Me?Too? | 22 | 07-06-2004 13:22 | |
Seksualiteit |