Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en nu terug ontopic ![]() dat mijn oppaskindjes vanavond weer zo lief waren
|
Ik zat overlaatst weer eens in de trein. In de wagon was het rustig, want het was reeds langs de avondkant en je kon de zon reeds zien ondergaan. En daar zat ik dan, turend door het ruitje naar die prachtige natuur, mensen, dieren, huizen...half meeneuriënd met Ben Harper die door mijn discman fluisterde.
Dan besef je de mooiheid van het leven. Vergeten we even dat diezelfde discman door mijn wiel gedraaid is en beetje kapot... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]phensicske schreef op 01-03-2004 @ 19:23:
Ik zat overlaatst weer eens in de trein. In de wagon was het rustig, want het was reeds langs de avondkant en je kon de zon reeds zien ondergaan. En daar zat ik dan, turend door het ruitje naar die prachtige natuur, mensen, dieren, huizen...half meeneuriënd met Ben Harper die door mijn discman fluisterde. Dan besef je de mooiheid van het leven. ------------------------------------------------- *dit kan ik me 100% voorstellen* gister tijdens het douchen 's morgens scheen de zon precies door het kleine raampje (strijklicht).. ik deed het douchegordijn open, en je zag de regenboogkleuren in de waterdamp... en ik blies erin en het leek of al het zonlicht zich verplaatste ![]() dat iets kleins zo mooi kan zijn... ![]() ![]() |
![]() |
|
dat het eig best mee valt, had wat gedoe op school voor de vakantie en verwachte dat me mentor wel weer over zou beginnen of iig me btje klote gevoel over zou geven, maar in tegen stelling juist; ik kreeg heel pos vericht te horen over overgangsnormen (een 5,4,3,2,1, voor overgang niet boeiend, allemaal onvoldoende
![]() Bovendien waren cijfers van SE week binnen; 7,5 op wis (ik kan dat nooit voorspellen dus ieder cijfer komt pos binnen haha ![]() jah, hihi, wonderen zijn ind de wereld nog niet uit ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik legde me in de zetel en een klein meisje (4jaar) dat veel bij ons is (zowat een pleegzusje) legde een deken over me en een kussen onder mijn hoofd...oh, vond ik echt héél lief. ![]() Toen zei ze: 'Ja, je moet een beetje rusten, é. Maar poppetje ook.' Toen nam ze haar pop en kroop ze bij mij. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 168 Hawahaai | 500 | 26-05-2012 11:04 | |
De Kantine |
Ik heb gestemd op de partij van de Saaien #896 Verwijderd | 500 | 04-03-2010 19:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De wetenschappelijke wonderen van de Heilige Koran. Verwijderd | 444 | 24-04-2005 09:57 | |
Verhalen & Gedichten |
De wonderen zijn de wereld nog niet uit Lalala1111 | 6 | 20-01-2005 15:25 | |
Lifestyle |
straight edge Gadje | 233 | 31-08-2003 13:29 | |
ARTistiek |
meningen graag??(verhaal) Verwijderd | 8 | 02-05-2002 09:17 |