|
|
Bekijk resultaten poll: zou je de mannenpil gebruiken, of (voor meisjes) willen dat je vriendje die slikt? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
79 | 67.52% |
nee |
28 | 23.93% |
huh? |
10 | 8.55% |
Aantal stemmers: 117. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Was het niet zo dat zaadcellen maar iets van 3% van wat je uitkwakt is? Dus als dat weg is merk je er toch niets van
![]() Verder ach, opzich zou ik het welk slikken als de bijwerkingen niet te hinderlijk zijn.
|
![]() |
Ik doe sinds kort medische testen voor een ziekenhuis in Eindhoven en op dit moment zijn ze bezig met een project over de man pil. Het is ook geen pil. Het is een staafje met vrouwlijke hormonen die in je bovenarm wordt geplaatst. Wereldwijd zijn ze nu bezig het op mensen te testen.. Waaronder ik dus..
Ik heb eerst 2x sperma en bloed gedoneerd in het ziekenhuis, waarvan de laatste keer een week geleden was.. Ze onderzoeken dat bloed en sperma en als alles ok is (wat ik wel verwacht) plaatsen ze het staafje binnen 2 weken. Over bijwerkingen... In het staafje zitten vrouwlijke hormonen en daardoor kan je in beperkte maten borstvorming krijgen. Dat is eigenlijk alles.. Hormonen worden na verloop van tijd afgebroken door je lichaam.. dit is een natuurlijk procces, omdat een mannenlichaam geen vrouwelijke hormonen aanmaakt is er geen kans dat je sperma productie stil blijft staan. Het kan wel een tijdje duren voordat de zaadproductie weer op gang komt.. Als het zover is en het staafje zit in mijn bovenarm zal ik dat nog wel eens melden |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]
Over bijwerkingen... In het staafje zitten vrouwlijke hormonen en daardoor kan je in beperkte maten borstvorming krijgen. Dat is eigenlijk alles.. Hormonen worden na verloop van tijd afgebroken door je lichaam.. dit is een natuurlijk procces, omdat een mannenlichaam geen vrouwelijke hormonen aanmaakt is er geen kans dat je sperma productie stil blijft staan. Het kan wel een tijdje duren voordat de zaadproductie weer op gang komt.. QUOTE] Als dat zo is, dat je borstvorming krijgt, begin ik er niet aan, ik ben al veel te dik, en een laagje erbij kan en wil ik niet hebben, helaas dus, maar voor mij een hele legitieme reden om het niet te doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vraag me wel af: als het een staafje is, waarom noemen ze het dan de mannenpil en ik wou nog even zeggen: voor zo ver ik weet maakt een mannenlichaam in elk geval oestrogeen aan, maar dan gewoon in héél lage mate. Ik las namelijk ooit dat een man van 80 gemiddeld meer oestrogeen in zijn bloed heeft dan een vrouw van 80. Dus dan is er wel oestrogeen. Maar dat zal inderdaad niet zó veel zijn dat je er voor altijd onvruchtbaar van wordt. |
![]() |
|
![]() |
Vergeten te vertellen,
ik weet het niet meer heel precies maar omdat je oestrogeen nivo daalt krijg je 8x een testeron prik in je kont.. maar dit is natuurlijk alleen voor de proefkonijnen.. het onderzoek duurt trouwens 1.5 jaar in totaal.. Het staafje blijft 44 weken in mijn bovenarm zitten.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik krijg het idee dat er meerdere varianten zijn van de mannenpil. Dit staafje dus, en dat ding wat al eerder eerder genoemd werd, in dat KIJK-artikel. Er zijn toch ook meerdere hormoonmethoden voor vrouwen (denk alleen al aan de verschillende pillen, maar ook voor vrouwen is er zo'n soort staafje)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja gestemd, ik wil best aan de pil, maar alleen als mijn partner er om vragen zou, ik zou hem nooit zomaar slikken. Ik bedoel ik heb toch nergens last van zonder? Mijn menstruatie zal er niet echt minder erg van worden denk ik.
![]() Ja is reuze handig voor one-night-stands? ![]() Over rare bijverschijnselen maak ik me niet echt superveel zorgen, dit omdat we niet meer in de jaren 50 leven van onzer vorige eeuw. Lijkt me duidelijk waarom toch?
|
IK heb nee gestemd, ik heb de verantwooredlijkheid liever zelf in handen aangezien het ik met de consequenties wordt opgescheept als hij de pil een keer vergeet. Daarin vertrouw ik alleen mezelf, en zelfs ik vergeet het weleens.
(heb nu even dat gedoe niet, single, dus geen sex, dus geen pil.)
|
Verwijderd
|
Wat gaat hier iedereen er vreemd van uit dat jongens de pil vaker zullen vergeten omdat 'zij toch geen last van de gevolgen hebben'. Serieus, als mijn vriend zo zou denken ("als zij zwanger raakt is dat haar probleem") dan zou ik hem echt dumpen hoor. Zo'n vriend wil je toch niet?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou die pil ook vergeten, en niet omdat de consequenties me geen reet interesseren, maar omdat ik gewoon een ontzettende laxe vergeetachtige sufferd ben. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
'no worries baby, I got mine' Nouuuuuuu, geweldig toch? |
![]() |
|
Grappig dat veel mensen noemen "Dat de man ook wel eens de verantwoordelijkheid mag dragen," en dat niemand er op wijst dat het voor de man ook wel eens heel prettig zou kunnen zijn om die verantwoordelijkheid te dragen. Tuurlijk, je hebt het condoom ook nog. Maar een pil slikken is heel wat minder gedoe. Wil je geen condoom meer gebruiken en is er geen mannenpil, dan leg je als man alle verantwoordelijkheid bij de vrouw neer >> dat is ook niet per sé een fijn gevoel hoor. Zeker niet omdat zij UITEINDELIJK ook degene is met het laatste woord in geval van een onverhoopte zwangerschap...
Daarom is een mannenpil wat dat betreft ook een uitkomst: je hebt als man het heft in eigen hand, terwijl je geen gepruts meer hoeft te hebben tijdens de sex. Toch heb ik nu nog 'nee' gestemd >> ik zou idd eerst nog even een paar jaartjes af willen wachten zodat de kinderziektes eruit zijn.
||
Citaat:
![]() Maar om even terug te komen op waarom ik het niet aan mn vreind zou toevertrouwen. Niet dat het hem niet kan schelen en de pil daarom eerder zou vergeten maar omdat het toch meer een vrouwending is, het zit bij ons meer in het hoofd dat we zwanger kunnen worden dan bij mannen het idee dat zij ons zwanger kunnen maken, denkik. Vandaar dat ik hem toch liever zelf slik.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Kan er ook weinig aan toevoegen. Het is zeker niet dat ik mijn vriendje niet vertrouw, maar ik wil graag zelf die controle houden, omdat ja hij niet zwanger kan worden... |
![]() |
|
![]() |
Je hoeft hem ook niet te slikken..
het is een implantaatje.. het zijn geen losse pillentjes die je elke dag moet inemen.. dus je kan hem niet vergeten ![]() en ik ben trouwens uitgekozen voor het onderzoek.. al mijn testen waren goed.. goed bloed en sperma ![]() Volgende week donderdag wordt het implantaatje ingebracht |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik denk dat ik em elke dag zou vragen of ie et niet vergeten is. m,n vent is supervergeetachtig...
en k ben gewend dat ik de verantwoording draag, dus t zou raar zijn als k opeens niks meer hoef te doen maar als ie et gaat slikken blijf ik toch aan de pil, veel minder pijn met ongesteld zijn enzo is ook wel fijn
|
|