Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik niet aan mezelf denk, dan doet niemand het.. hetzelfde voor GS... En net alsof jij er iets om zou geven als er foto's van mij of mijn vriendin daar stonden... Laatst gewijzigd op 04-02-2004 om 15:14. |
![]() |
|
Die gasten van GeenStijl zijn sensatiebelust, en hun bezoekers zijn dat ook. Ze pakken wat ze pakken kunnen, wat dat betreft zullen ze ethisch vast niet heel sterk zijn. Mijns inziens is het echter meer de schuld van de maker van de forumkrant, die heeft al deze foto's en gegevens verzameld en op internet gezet in een mooi overzichtje, het is dan ook niet zo'n gek dat mensen ernaar linken.
||
Citaat:
Nee, da's lekker. ![]()
|
Maar kan iemand nou eens een PM ofzo sturen met de link van deze "forumkrant"? Want als er iets gaande is moeten we toch eerst kunnen zien voordat we kunnen oordelen. Alleen maar spreken in geheimzinnige toespelingen baat niemand lijkt me.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus niet alleen de schuld van die Forumkrant.. En al die mensen die zo politiek correct lopen te mekkeren dat ze het geen stijl van GeenStijl vinden, terwijl ik bijna zeker weet dat bijna iedereen die die link heeft gezien de foto's ook heeft bekeken.. En er zijn er ook al veel op het forum die voor dit al op GS zaten, maar nu achteraf een beetje politiek correct lopen te wezen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() een rechter bekijkt ook eerst al het bewijs voordat zij een uitspraak doet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het oop GS staat ben je niet verplichjt al die foto's te bekijken.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uitlokken is denk ik niet het juiste woord, maar het in het leven roepen van een risico is het zeker wel. Helemaal als je de rol hierin en het verleden op het forum van Sinix bekijkt. Dat je die gast überhaupt in je MSN hebt is al een onverantwoord risico. Laatst gewijzigd op 04-02-2004 om 18:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik word wel erg nieuwsgierig nu naar die krant...gimme gimme
|
![]() |
Waarom doen jullie alsof er niets van waar is?
Pagina 3: geloof ik idd weinig tot niets van. Pagina 4: Zou best kunnen, weet ik niet. Pagina 5: Bovenste waar, onderste denk ik ook wel. Pagina 6: Allemaal waar, ja ook 'Koen vs. Master of Puppets' Pagina 7 t/m 10: Wat kan er niet waar zijn aan naaktfoto's? Is heus niet gephotoshopt hoor. Pagina 11: Bovenste iets overdreven, maar niet geheel onwaar, onderste weet ik niet, boeit ook niet zo veel. Pagina 12: Bovenste zou best waar kunnen zijn, onderste is waar. Pagina 13: Helemaal waar, er staat nergens dat zij het ook werkelijk is. En die geruchten.. onzin lijkt me, maar met die dames weet je 't nooit. Pagina 14: Bovenste weet ik niets van, misschien waar dus. Onderste is waar geloof ik. Pagina 15: Bovenste lijkt me onzin, onderste is blijkbaar gedeeltelijk waar. Pagina 16: Dat die accounts gekraakt zijn is volgens mij waar, en dat onderste lijkt me ook niet zo gek. Sorry Tampert, ik kon het niet laten.
|
Flem heeft het over de "wetenschappelijk verantwoorde methodiek" die gehanteerd werd bij het samenstellen van de krant.
![]() Maar hij is alweer gebanned door het gepattenteerde FlemKill® dus verwacht iig geen antwoord. ![]()
Laatst gewijzigd op 04-02-2004 om 22:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-02-2004 om 08:26. |
![]() |
||
Citaat:
Zowel het hosten van auteursrechtelijk beschermd materiaal alswel het tonen van afbeeldingen waar portretrecht geldt is strafbaar. Helaas is het tegenwoordig in nl. zo slecht gesteld met justitie dat dergelijke sites ongestraft keer op keer dezelfde fout mogen maken zonder dat daar eens hard tegen opgetreden wordt. Tijd voor MyDoom.C dus ![]() |
![]() |
|
Door het uploaden op een openbare site geef je automatisch het auteursrecht over aan de uploadsite. Die zijn dus vrij om er mee te doen wat ze willen. Dat geldt ook voor s.com, overigens. Dat moet ook wel, anders zouden ze per definitie illegaal bezig zijn door het te hosten.
Maar daarom wordt het wel onmogelijk om uploadsites die jan en alleman op hun site laten klikken aan te pakken of te dwingen het materiaal te verwijderen. Mirrors maken mag niet, want dat is een inbreuk op dat auteursrecht. Maar je mag het wel bekijken e zelfs opslaan op je eigen harde schijf. Zolang je het maar niet zelf verspreidt of openbaar maakt of het anderen laat bekijken op je eigen computer. |
![]() |
|
Voor de formaliteit zal ik even melden dat oko het beheer van Scholieren.com tegen de forumkrant is: het beheer is ook tegen de forumkrant.
Overigens, er zijn al eens eerder (leuke!) forumkranten geweest. Als het er ooit weer eens van komt, zijn er best mogelijkheden om die te hosten op de server van s.com.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan nog. Alsof het publiceren van materiaal waarvoor je de auteursrechten hebt, onder omstandigheden niet een onrechtmatige daad kan opleveren. Als je iets als dit juridisch wilt benaderen, doe het dan goed. |
![]() |
|
Ze zetten het vaak in de algemene voorwaarden. Door de site te gebruiken, verklaar je je daarmee akkoord. Ik weet niet in hoeverre deze bepaling op de zwarte danwel grijze lijst van de ontoelaatbare algemene voorwaarden vorkomt.
En een OD moet je als eiser maar weer aantonen, is weer een heel gezeik. Via een KG? Pff, is het belang zo spoedeisend dan? The damage is toch already done? Je geeft ze in ieder geval toestemming om de plaatjes of schrijfsels op hun site te vertonen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
want er zijn mensen hier die denken met hun botte kop dat de beheerders van S.com dit hebben gedaan.. het idee alleen al.. *KRRGGGHHHH* |
![]() |
||
Citaat:
zou wel heel erg tof zijn |
![]() |
|
Ik blijf me elke dag verbazen over de naïviteit van veel mensen met betrekking tot het internet. Blijkbaar bestaat de gedachte dat internet een soort magisch land is waar dingen die men zegt of foto's die men vertuurd geen consequenties hebben, of dat anderen hiervan geen misbruik zullen maken.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
boos op mede-forummers... sjoeltie | 90 | 19-09-2004 19:37 | |
De Kantine |
Kameraden VIULenin | 140 | 04-06-2004 15:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Hoax] GeenStijl.nl stopt webloggen na zware mishandeling "de Chileen" Gatara | 67 | 21-04-2004 15:54 |