| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik ben net terug.
Ben naar Axamer Lizum geweest in Oostenrijk. Het was echt super gaaf, ik heb voor het eerst geskied en ben de blauwe en rode piste afgeweest. ![]() Niks gebroken gelukkig ![]() Drinken was overal 2 euro en eten (patat, tosti enz.) zo'n 3 euro. Het was er echt super warm, onder de ski-jas alleen een t-shirtje. Echt heerlijk
|
|
|||
|
Citaat:
en we gaan de 27e weg!Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
& trois vallées is heel groot ...val thorens is er ook onderdeel van hč ...bijna hetzelfde als zeggen, ik ga boarden in frankrijk |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dat kan voor haar nog wel de komende wintersport zijn ![]() En misschien weet ze nog wel niet waar in Trois Vallees?
|
|
||
|
Citaat:
Tenminste daar skie ik, we zitten 8 km verderop..
|
|
||
|
Citaat:
K vond t in Soelden leuker, mooier gebied. Jammer dat ik weer een jaar moet wachten
|
|
||
|
Citaat:
ben je helemaal naar boven geweest? daar bij dat olympisch gedoe is echt mooi
|
|
||
|
Citaat:
Ben echt alle pistes af geweest, behalve de zwarte Was idd mooi daar, vooral als de zon scheen kon je ook heel ver kijken enzo Heb je ook de ene afdaling gedaan? Wij zaten in götzchen oid en daar kon je helemaal heen skieen, was echt een hele mooie afdaling, ook lekker rustig enzo Moest je die stoeltjes lift naast dat snowboard gebeuren en dat oefen hellingtje nemen.
|
|