Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een van mijn serieuze favorieten is ook nog: till my heart stops - ra the rugged man feat. 8-off
|
Staring Through My Rearview ~ 2Pac (bevat een sample van 'In The Air Tonight' van Phil Collins)
Mama's Just A Little Girl ~ 2Pac Ghetto Gospel ~ 2Pac En nog veel meer... Peace Hellrazor
||
Citaat:
hehe, helscheerapparaat
|
Whaha, Lil Maxso is de bomb natuurlijk(maar meer om z'n image en reputation dan om z'n muziek).
Euhm, ik zou niet meer zo snel kunnen kiezen, ik luisterde vroeger veel 2pac, maar ja er zijn ook zeker wel goede nummer van andere artiesten.
||
Citaat:
Volgens mij is dat nummer van 2 jaar geleden. Er is een spaanse en een franse versie van.
||
Citaat:
(toevallig heb ik die plaat wel nog ergens diep weggemoffeld in een hoekje liggen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 18:29. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wu-Tang Clan - Can it be all so simple.... en Protect ya neck van 36 chambers natuurlijk. Cypress Hill - Insane in the brain Da Luniz - I got 5 on it Sugar Hill Gang - Rappers delight, hijs dope. Versie van Redman, Eric Sermon en Keith Murray was wel beter trouwes. Meth & Red - Rockwilder Dr. Dre feat. Snoop - Nothing but a G thing Gang Starr - Full clip Onyx - Slam harder, en natuurlijk Throw your guns Er zijn er vast nog veel meer, mah teveel om op te noemen denk ik. ![]() |
![]() |
||
Raphael Kaffiya: Ik ben het niet met je eens, ik ken al die nummers die je noemde, maar ze zijn gewoon niet zo goed als degenen die ik noemde
![]() Dat jij een van de weinigen bent die gangstarap nog zo serieus neemt, betekent niet dat anderen geen kennis van hiphop hebben. Mensen als annuhhhh(of met een ander aantal n en h) of cheops weten echt belachelijk veel over hiphop vind ik ![]() Citaat:
|
Tsja, mening he. Mah het zijn zo'n beetje wel de bekendste. Veel forummers zulle de nummers die jij opnoemde nie eens kennen. Het beste rapnummer zou toch wel een nummer moete zijn die toegankelijk zou moete zijn, denk ik dan. Vandaar dat bes wel commerciële lijstje van me. Geef toe dat het dope nummers zijn en waarschijnlijk ook wel de bekendste. Insane in the brain bijv, da's toch gewoon een klassieker ofnie dan? En iedereen kent hem, denk ik. En zo niet, dan kenne ze hem wel als ze em horen.
![]() |
![]() |
|
Meningen inderdaad, maar waarom zou het bekendste nummer zo goed moeten zijn? Dat zou betekenen dat fabulous een goeie rapper is, of def rhymz, en dat krijg ik niet over mijn lippen heen
![]() Vaak als ik mensen die niet zo veel hiphop kennen(die bijvoorbeeld dre en snoop luisteren, en dmx nog vet vinden) naar dingen als non phixion, the arsonists of blackstar laat luisteren(niet superonbekend, maar wel nooit de tv gehaald), dan vinden ze dat vaak beter dan dat wat ze kenden. Ik denk eerder dat hoe meer hiphop je kent, hoe beter je het goede van het slechte weet te onderscheiden. Het blijft een kwestie van smaak, maar dan wel een smaak die bepaald is nadat er ook echt geluisterd is. Als je alleen ja rule kent en toch een bepaalde liefde voor hiphop koestert, zul je zeggen dat ja rule goed is, maar als je je wat meer verdiept in de muzieksoort, kun je bijna niet anders dan toegeven dat de meeste rappers hem overtreffen, toch? Ik houd persoonlijk niet zo van cypress hill, dan ga ik liever voor method man uit je lijstje ![]()
|
Ik bedoel eigenljik, het zijn nummers die bes toegankelijk zijn, maar die ook veel echte hiphoppers goed vinde, snappie? Nou ja, jij vind Insane in the brain dan weer nie sow goed, kan toch. Je hebt idd erg gelijk, kben het met je eens. Kvin het soms zelfs jammer als mensen van hip-hop houden en dan niet eens weten wie KRS-One is bijvoorbeeld.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Raphael Kaffiya: Wu-Tang Clan is na 36th Chambers niet zo heel erg bijzonder meer. |
![]() |
|
er is erg veel ziekelijk goede hiphop heel erg underground. veel commerciele hiphop is ontzettend simpel in elkaar gezet, veel underground is abstracter en veel poetischer met teksten die ergens over gaan en beats die meer doordacht zijn, veel unieker..er is zoooo veel supervette hiphop die echt bijna niemand kent. en als je zoveel underground ook kent valt bijna alles wat commercieel is qua kwaliteit gewoon weg.
en ja als je bijvoorbeeld hier een poll gaat maken van wat het beste hiphop nummer is zal er wel iets bekends uit komen maar als je mensen die er echt mee bezig zijn, er verstand van hebben en zelf hiphop maken dat laat uitzoeken krijg je waarschijnlijk iets undergrounds.
Laatst gewijzigd op 10-02-2004 om 18:36. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC-topic en nu fatsoenlijk Verwijderd | 500 | 16-01-2006 22:32 | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |