Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kwam trouwens een foto tegen van Sadistische neuk:
![]() Maar goed. Hier een mooi trommeltje: Oude imperial die opgeknapt is met leuk laagje veneer, en waarvan alle hardware opnieuw gestraald en verchroomd is ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je zal toch wel een faker zijn, zo nee: Ik snap niet hoe jij het met jezelf volhoudt. |
![]() |
|
OMG dat sletje! stupid_rocker_bitch_666@hotmail.com
Ze had mij 3 dagen geleden toegevoegd. Haar MSN schermnaam zegt al genoeg: *PEOPLE HATE ME* *I HATE MYSELF I WANT TO DIE* TIM AKA SMOKEYPOT MC RULEZ! (K) JA SYL ---> VADER JACOB (sss)! En die foto.. om je te bescheuren ![]() Voeg maar eens toe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
stupid_rocker_666
Mijn gegevens Naam vera van halteren...en J hea sam ![]() 13 Geslacht Vrouw Huwelijkse staat Alleenstaand en op zoek Locatie Velp Zuid, Gelderland, Nederland Beroep headbange..gitaar spele (ga ik.) Meer informatie over mij vind je hieronder... Over mijzelf hooij mensen ik ben vera ben een alto..gothic en punk ben ik het meeste..nou eh...tja ik ben dus vera Lievelingsdingen muziek me bands sijn -slipknot -nirvana -metallica -koRn -cradle of filth -HIM -system of a down -nightwish -wolfsheim -NOFX -kittie -red hot chilli peppers -marilyn manson -stone sour -slayer ensowvoort Hobby's en interessen eh.... -gitaren -muziek -en punkers alto's skaters enz -mijn idolen (kurt cobain..ville-valo) Lievelingscitaat WTF Mijn homepage Ga eens kijken op mijn persoonlijke website. laatst bijgewerkt: 8/2/2004 Hoewel dat laatste me doet denken aan een fake, de datum wanneer het het laatst is bijgewerkt. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is zij toch niet? If so: dat lijkt niet op een meid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Dit is echt allemaal te erg, ik heb echt een hekel aan die super vrolijke/in hun zelf snijdende voor de aandacht 'alto'/'goth'/'punk'/'skate' gasten.
En ik baal er echt van dat sommige mensen die zeggen van die muziek te houden (zoals metalbitch) en eigenlijk alleen maar de muziekanten van die bands voor schut zetten, door hunzelf als fan te zien. Ik hoop dat dat soort mensen SNEL UITSTERVEN!!! Ze laten ook andere mensen denken dat alle Metalheads zo zijn, en daar baal ik nog het meeste van! ![]() ![]() (moest er ff uit)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heerlijk leedvermaak, die mensen die zich drukmaken om niks. ![]()
||
Citaat:
![]() Dik saai, kkan wel een beetje afleiding gebruiken ![]() Wat hebben jij en Tjargamel trouwens met Aap Noot Mies???
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
wie luistert hier metal en vinden jullie dat ouderen hier in nederland metal mogen lu metalhead1990 | 42 | 29-11-2012 17:02 | |
Liefde & Relatie |
Gebrek aan Tolerante vrouwen! Verwijderd | 39 | 24-04-2011 22:24 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete kledinggedrag Meunsel | 9 | 28-03-2010 17:12 | |
Muziek |
Enquete Muziek; vul even in! :) La-Dip | 51 | 30-01-2008 21:13 | |
Games |
Het grote "raad-mij-een-spel-aan" topic! Menahem | 6 | 26-05-2006 13:42 | |
Muziek |
TRUE Black Metal Verwijderd | 240 | 11-09-2002 14:47 |