Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Agnosme is geen religie, atheïsme wel.
Laatst gewijzigd op 10-02-2004 om 16:35. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ksnap ut hele probleem niet.
Die schape... ja en? anders worde ze ook opgegeten Satanisme... ja en? Moete we dan collectief christendom propageren? Ranzig... ja en? Daarom issut un show, en daar is gelegenheid om iets aparts te laten zien (zo vind ik) Als ut niet voldeed aan de verwachtingen van het tv-station, dan hadde ze op z'n minst ff kunne informeren of er "andere" dingen behalve musiceren op het podium gebeuren. Meestal maakt dat ut wel gemakkelijker. Vooral in geval van zoiets... Niet elk optreden gaat met een beetje vuurwerk gemoeid, en misschien nog een tv scherm op de achtergrond. Als je nog in die tijd leeft, kun je beter een ander vak kiezen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ik zei het alleen een beetje omslachtig met te veel woorden dan nodig was.... :$ :$ ![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Maar, voor welk gedeelte zijn ze dan strabaar?
De vrouwen lieten zich vrijwillig kruisigen neem ik aan? Op dierenleed (mishandeling/moord) staat geen straf (in NL iig niet). Het brengen van satanistische dingen volgens mij ook niet echt strafbaar, het is immers een godsdienst.. |
![]() |
|
|