Advertentie | |
|
![]() |
|
Zal ik de vraag eens anders stellen.....
Wie van jullie heeft er wel eens een "berisping" (of iets anders) gehad van een stadswacht??? Ik luister niet naar die mensen, aangezien ze hier meer intresse hebben in het interieur van een etalage (ze lopen zo'n beetje van winkel naar winkel. het zijn net van die opasmoeders ![]() ![]()
||
Nee, hoor!
![]() Wat walgelijk braaf weer... Citaat:
|
Brommer met draaiende motor in voetgangersgebied (heel terecht, ook al liep ik..
![]() Teveel vermogen (0,4 kW teveel, terwijl die brommer gewoon netjes is ingevoerd en goedgekeurd zonder dat er daarna aan gesleuteld is ![]() ![]()
|
vermaningen om af te stappen in een voetgangersgebied
bekeuring voor rijden door rood (maar dat was een stom, verkeerd afgesteld, stoplicht) bekeurting voor rijden zonder licht (omdat ik zo zielig keek en tentamen had en ze het geloof ik altijd doen alleen voor geen voorlicht terwijl er achter ook geen lampje te bekennen was) rijden door rood was iets van 50 gulden geloof ik ![]() voor geen licht moet ik de acceptgiro nog afwachten... (alles op de fiets trouwens)
|
240,- vette Europese euro's omdat ik zonder certificaat een politie auto afsneed met een te hoge snelheid (65Km)
Was wel een naaistreek van dee agent (Doorgaands wouten genoemd) want ik gaf ze geen voorrang bij het opgaan van de rotonde... Maar daar maken ze tegenwoordig "afsnijden" van ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 |