Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Nee, welke groep houdt het tegenwoordig nog langer dan 13 jaar vol? Het is fantastisch dat ze nog zo close zijn, bandleden én crew. Dat getuigt ook van een beetje menselijkheid, en niet van het egoïsme dat iedereen heeft tegenwoordig.
Ik ging normaal naar het concert in de AB (ik ben een belgische jah), dus vond/vind ik het niet leuk. En daar ik zo'n emotionele kalle ben, vind ik het ook zeer, zeer spijtig. Ik dacht nog 'ns een leuke avond te hebben, want ik studeer me te pletter en HR is dan wel een goede afleiding. Nuja... |
![]() |
||
Citaat:
laat ik het anders zeggen: zij 'mogen' stoppen van mij, om zo voor mij het leven draagelijker te maken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
waarom hou ik wel van jou maar jij niet meer van mij?
||
![]() |
Citaat:
Kalle is meer West-Vlaams dan Oost-Vlaams, maar als Oost-Vlaming heb ik veel te veel contact met West-Vlamingen tegenwoordig... Dus jah, dat was het dan. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja het is heel kut vor hem, maar ja, komt er staks een topic dat de ex van de zanger van radiohead overweegt om een nieuw kapsel te nemen, er gaan elke dag 1000en mensen dood die naar muziek luisteren of waarvan muziek hun leven is, zullen we daar ook topics over maken? en zullen we dan op lifestyle over iedereen die de mode volgt en dood gaat ook een topic openen?
l |
![]() |
|
Het verschil is dat dit een nederlandse band betreft waarbij vele punkrockkids wel hun roots liggen. Kan je allemaal wel stoer kleinerend over die band praten, maar ik heb respect voor hun harde werken en loyaliteit naar de fans.
Ik vind zulke berichten beangstigend, aangezien ik regelmatig met bands op stap ben en mijn broer ruim 100 shows per jaar rijdt als chauffeur voor diverse bands in heel europa. Maar ach wie ben ik... Ik hou in andere topics over doden die me niks kunnen schelen toch ook uit respect mn mond... En dit topic begon als nieuws niet als huilpartij.
|
ik geloof dat veel mensen hier respect voor heideroosjes hebben (ik vind ze zelf ook cool, heb de cd's ), maar het gaat er ook om dat er niet een heel drama van gemaakt moet worden, en vaak zijn de commentaren grappig bedoeld, het blijft een forum he
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ach ach ach daar ging het helemaal niet om het begon dacht ik met het nieuwsbericht dat de heideroosjes crew gecrasht was.
Dat de band eventueel wilden stoppen snap ik best Eelco is al 10 jaar bij de roosjes en nu moeten ze zonder hem dat is best beheurlijk klote Maar goed nieuws voor de fans De tour word vanaf 20 feb weer opgepakt. En in het LVC in Leiden waren ze super niks arrogantie te vinden in die hele band niet. heb zelf nog lol met Marco Roelofs staan maken. duzzz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
oh en upke: ga eens in het bos schijten. je posts zijn eigenlijk volkomen kut.
|
ok ok je mag idd je mening geven maar om nou te zeggen dat je hoopt dat ze geen muziek meer maken dat vink nou lullig. En als je het kutmuziek vind hoef je er zelf toch niet naar te luisteren.
Maar voor andere mensen die heideroosjes wel tjil vinden... Gaat er 4 maart nog iemand naar optreden in het Patronaat ???(momenteel in de fietsenfabriek dus) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|