Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Nee, maar volgens hun is metal alles, en alles wat afwijkt van metal zuigt bigtime.... Het is een cliche om als metalluisteraar in al zijn kortzichtigheid maar af te geven op bijv. hip-hop, terwijl ze de shit nog nooit gecheckt hebben.... Dan mag BEP nu dan zo kut zijn, vroeger was het gewoon ille shit en daaruit maak ik dan op dat ie alleen de peas van nu kent.... Daarentegen, als ie wel de oude shit gewoon kut vindt is dat zijn mening en heb ik daar respect voor.... Maar ik ga er gewoon van uit dat ie afgeeft op die groep omdat ze nu een paar kutplaten hebben gemaakt.....
Het is maar dat je het weet.....
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
wyclef is al irritant en dan wil die gast er ook nog eens op lijken... en die zogenaamde pimp is volgens mij een fag ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vindt ze heel goed, vooral die donkere met die bril
![]() Boeie wat anderen er van vinden! Anderen zijn ook fan van Fransie Bauer of Jan Smit ( ik niet), ik ben ook fan van andere bands waar velen nix aan vinden, in mijn klas vindt niemand ' The Rasmus' leuk en daar ben ik een hele grote enorme fan van daar trek ik me niks van aan. Moet ook niemand doen, doe wat je leuk vindt, whoeoeoeoeoeohaaaaaaa, tjakkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaa! |
![]() |
|
![]() |
Oh ja, elke kans die er is om een andere muzieksoort af te kraken word aangegrepen....
hoe laag kan je gaan....verbreed je horizon, en laat andere mensen in hun waarde pathetic
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Tja, vroeger waren ze nog wel ok. Weekends. Die vind ik wel ok ei'k.
Maargoed, ze waren natuurlijk altijd al het zwakzinnige broertje van A Tribe Called Quest. Nu, met die zangeres erbij zijn ze gewoon een matig popgroepje geworden.. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
poster black eyed peas Verwijderd | 1 | 05-08-2010 22:43 | |
Muziek |
black eyed peas achtige muziek marla | 52 | 09-08-2005 17:37 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Muziek |
Opgezwolle Amsterdams Finest 05-03-2004 Carl Johnson | 69 | 19-03-2004 14:17 | |
Muziek |
Hoe heet die chick van 'Black Eyed Peas'? Purgatori | 10 | 22-01-2004 22:03 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |