Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, ik hou wel van verwijzingen. Citaat:
![]() Blijf ik bij de vraag waarom ze constant over de 22ste Bondfilm lullen, terwijl ze officieel toch echt bij nummer 21 zijn... ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed DAD was wel over the top, maar daar hou ik wel van. Vandaar dat ik em wel leuk vond ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Brosnan niet met pensioen:
Citaat:
http://www.mi6.co.uk/livenews/fullst...1148&t=&s=news
|
Volgens een aantal artikelen heeft MGM inmiddels laten weten dat het gerucht dat Brosnan er uit moet niet waar is. Geen officiële press release, maar dat is misschien niet zo vreemd aangezien alleen roddelbladen en Bond fansites het gerucht serieus leken te nemen.
Het lijkt er nu op dat het gerucht begonnen is door Daily Mail journaliste Nicole Lampert. Vorig jaar klaagde Nicole Kidman Lampert aan omdat zij beweerde dat Kidman een verhouding met Jude Law had.
|||
Citaat:
Maar in de laatste film waarin hij Bond speelde was 't wel heel duidelijk. Plus dat-ie daar al grijze bakkebaarden enzo had. Heel lame. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zie Jude Law en Hugh Jackman wel als toekomstige Bonds. Of Don Cheadle. ![]()
Laatst gewijzigd op 17-02-2004 om 18:40. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik vind dus ook niet dat er überhaupt sprake moet zijn van een 'nieuwe James Bond' De Brosnan-versies ergens in een diep gat in de aarde mikken, er overheen pissen, en dichtgooien, en dan alleen nog maar de ECHTE, oude, 007 films kijken lijkt mij het beste idee...
||
Citaat:
![]()
|
Oh ik heb ze wel gezien, ik heb alleen geweigerd de makers er geld aan te laten verdienen...
Maar Bond films als The Man with the Golden Gun of Dr. No komen er helaas nooit meer... Vandaar dat ik ook vind dat ze eigenlijk moeten stoppen. Maar ja, er zit geld in, dus steken ze er tijd in...
||
Citaat:
![]() ![]() Precies. Ze verdienen er nog steeds heel veel aan, dus stoppen is geen optie voor die lui. Daarbij zijn er nog zat mensen die het leuk vinden, een mooie aktiefilm. *gaat weer genieten van die oude*
|
Brosnan To Be Bond Again
Hollywood bosses were forced to offer Pierce Brosnan the chance to play James Bond for a fifth time - after fans threatened to boycott the films if they replaced him. Brosnan, who last played 007 in 2002's Die Another Day, was only optioned to reprise his role as the secret agent - and producers were considering recruiting fellow Irishman Colin Farrell. According to British newspaper The Daily Star Sunday, bosses deliberately leaked plans to gauge the response from the movie-going public - and were inundated with appeals not to ditch Brosnan. An un-named MGM executive tells the newspaper, "We didn't realize what an army of supporters Pierce has. We got the message Pierce stays." bron
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|