Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2004, 22:12
Verwijderd
Citaat:
@Jadie:
Zondagavond, toen ik nog van niks wist had hij zelf al bedacht dat ie er mee zou stoppen, dat zei ie gisteren tegen mij.
Ik zou hem voor geen cent meer vertrouwen en vooral omdat hij niet uit zichzelf naar je toekwam. Een ezel stoot zich geen 2e keer.

Maar jij moet met hem leven. Succes dan maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2004, 07:43
Hrvatska
Hrvatska is offline
Waarom al die overdreven reacties op het kijken in die chatlogs. Wat heeft dat nou met wantrouwen te maken? Als diegene niet wil dat je erin kijkt, dat wekt bij mij pas wantrouwen want dan heeft diegene er vast dingen op staan die jij als zijn/haar vriend/vriendin niet mag lezen. Ik vind er helemaal niks raars aan. Ik vind dat dat moet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 11:46
justakid
justakid is offline
mij is ook zoiets dergelijks overkomen.. ik probeerde hem echt nog te vertrouwen.. maar uiteindelijk maak je je jezelf niet gelukkiger.. maar ja ik wete natuurlijk niet hoe eerlijk jou vriend is
Oud 12-02-2004, 15:21
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 11-02-2004 @ 21:07:
Ik vond het ook echt onzin!! Waarom zou je zn logs niet mogen lezen. Het is je vriend en die hoeft toch niks te verbergen..
Ik zou er juist wat achter gaan zoeken als je ze niet zou mogen lezen.

En ik lees ze ook zo vaak van hem als ik nisk te doen heb, gewoon uit interesse.
En als ik zn smsjes lees ben ik zeker ook achterdochtig? Damn
kijk... ik heb niets te verbergen, en m'n vriend mag m'n smsjes, m'n post, m'n msndingen etc wel lezen. Maar toch vind ik t niet prettig als ie dat zomaar zou doen. En ik doe dat ook echt niet bij hem. Als ik naast m zit terwijl hij aan t mailen is, dan lees ik (natuurlijk) z'n mailtjes, maar ik heb bijv. z'n password, en ik ga nu echt niet hier thuis zijn mailtjes zitten doorspitten. En ik ga ook niet zomaar z'n smsjes lezen. Ik vind dat nl. toch wel prive. Ik denk niet dattie iets te verbergen heeft, maar toch...
Als m'n vertrouwens beschaamd zou worden (als hij bijv. vreemd zou gaan), dan weet ik niet of ik dit fatsoen nog zou kunnen opbrengen, en ik kan me dus wel voorstellen dat de topicstarter z'n chatlogs heeft gelezen.
Oh ja... als mensen uitdrukkelijk tegen elkaar zeggen dat ze t prima vinden als de ander hun prive-stuff leest, dan vind ik t natuurlijk niet erg.
Reageren

Regels voor berichten