Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2004, 17:22
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Kap eens met dat hinderlijke gedrag.

Zo is het klote.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2004, 17:29
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-02-2004 @ 18:15:
We willen een gelijkmatige verdeling van subfora per categorie. Als we alles naar perfecte logica indelen komt 1 categorie op veel meer subfora te liggen dan de ander. Wat dus in zou houden dat de fb+ van andere categorieen weinig werk zouden hebben, en die ene die de grootste heeft heel veel werk. Dus met een beetje logisch nadenken van: wat zou evt naar een andere categorie kunnen zonder dat het er helemaal niets mee te maken heeft zijn we toch op deze indeling uitgekomen.
Dit is zo'n kromme troep. Bijna netzo kut als bij ons op de universiteit waar je 100 hulpvariabelen voor het bewijs nodig hebt om x + 1 twee keer parallel op te tellen.

Waarom zijn de categorien er in de eerste plaats?! Om duidelijkheid te creeeren. Nu ga je onduidelijk doen door de kwantiteit gelijk te krijgen. Dat is zo ongelovelijk dom, daardoor werk je de originele grondgedachte helemaal tegen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:37
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-02-2004 @ 18:15:
We willen een gelijkmatige verdeling van subfora per categorie. Als we alles naar perfecte logica indelen komt 1 categorie op veel meer subfora te liggen dan de ander. Wat dus in zou houden dat de fb+ van andere categorieen weinig werk zouden hebben, en die ene die de grootste heeft heel veel werk. Dus met een beetje logisch nadenken van: wat zou evt naar een andere categorie kunnen zonder dat het er helemaal niets mee te maken heeft zijn we toch op deze indeling uitgekomen.
Wat een slecht argument om de boel op een bepaalde manier in te delen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:39
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Ik snap niet wat er mis was met de 'oude' indeling die niet eens zou oud was.
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-02-2004 @ 18:15:
We willen een gelijkmatige verdeling van subfora per categorie. Als we alles naar perfecte logica indelen komt 1 categorie op veel meer subfora te liggen dan de ander. Wat dus in zou houden dat de fb+ van andere categorieen weinig werk zouden hebben, en die ene die de grootste heeft heel veel werk. Dus met een beetje logisch nadenken van: wat zou evt naar een andere categorie kunnen zonder dat het er helemaal niets mee te maken heeft zijn we toch op deze indeling uitgekomen.
was het niet handiger geweest om alles naar logische categorie in te delen en dan op grotere categorieën 2 FB+ te zetten en op kleinere maar 1?
Dan blijft de functie van de categorieën nog steeds aanwezig (duidelijkheid), maar is het ook praktisch voor de FB's / FB+
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 18:05
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
mjah ik snap niet waarom ze dit aanpassen
ik ben gewend waar alle foras staan..
en nu moet ik telkens weer gaan zoeken..
ik zie het nut echt niet ?
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work

Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 18:20.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 19:13
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik begrijp ook helemaal niet waarom een andere indeling nodig is.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 19:22
Verwijderd
Andere indeling leek me ook prima, die hiervoor dus... Maar goed, over een weekje is iedereen wel weer gewend, dus niet zeuren
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 19:25
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-02-2004 @ 20:22:
Andere indeling leek me ook prima, die hiervoor dus... Maar goed, over een weekje is iedereen wel weer gewend, dus niet zeuren
Go Andijvie. Ik sluit me hierbij aan. Jullie begrijpen niet waarom de herindeling plaats vond, ik begrijp niet waarom dat zo enorm hinderlijk is.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 19:25
Verwijderd
Hehe, eindelijk film & tv (&radio) op kunst en cultuur

Maar tis wel wennen verder..ach mensen, over een aantal weken weet je niet beter
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 19:25
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-02-2004 @ 20:22:
Andere indeling leek me ook prima, die hiervoor dus... Maar goed, over een weekje is iedereen wel weer gewend, dus niet zeuren
Het gaat nu meer om de onlogisch indeling...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 19:45
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het went snel genoeg, dat is het punt niet, alles went behalve hangen, maar ga niet min of meer arbritair op kwantiteit te werk onder het mom dat de subfora LOGISCHER gerangschikt moeten worden.

Wees dan eerlijk, zeg dat je er uit praktische overwegingen een onlogisch rommeltje van moet maken.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 20:41
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Simon schreef op 13-02-2004 @ 16:53:
Het was heel wat geschuif en er was aardig wat overleg nodig, maar dit vonden we uit de verschillende mogelijkheden de beste oplossing.
.
Oplossing??? Waarvoor? Waren er problemen dan?

Sorry maar de indeling van nu heeft totaal geen logica.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 20:54
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 13-02-2004 @ 21:41:
Oplossing??? Waarvoor? Waren er problemen dan?

Sorry maar de indeling van nu heeft totaal geen logica.
Leg dan eens uit wat er niet logisch aan is...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 20:54
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
miro schreef op 13-02-2004 @ 21:41:
Oplossing??? Waarvoor? Waren er problemen dan?

Sorry maar de indeling van nu heeft totaal geen logica.
Als je de draad wat verder leest, dan zie je wel ergens de reden tussen staan. (Tenminste, het zou een reden moeten zijn)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:02
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-02-2004 @ 21:54:
Leg dan eens uit wat er niet logisch aan is...
Filosofie en levensbeschouwing bij wetenschap.
Psychologie niet.
GAMES bij wetenschap ?!?!

Contact gezocht bij ontspanning (genoeg mensen die anderen zoeken voor school oid, nou nou wat een ontspanning).
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 13-02-2004 @ 22:02:
Filosofie en levensbeschouwing bij wetenschap.
Psychologie niet.
GAMES bij wetenschap ?!?!

Contact gezocht bij ontspanning (genoeg mensen die anderen zoeken voor school oid, nou nou wat een ontspanning).
filosofie en levensbeschouwing lijkt me niet misstaan bij wetenschap,
Psychologie op dit forum is meer het vinden voor oplossingen van psychische problemen, en niet zozeer wetenschappelijk, dus lijkt me ook goed staan,
En aangezien het Techniek en Wetenschap is, past Games er ook nog een beetje bij...

En Contact Gezocht zou ik geen betere plaats voor weten... Jij wel?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:07
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-02-2004 @ 22:06:
filosofie en levensbeschouwing lijkt me niet misstaan bij wetenschap,
Psychologie op dit forum is meer het vinden voor oplossingen van psychische problemen, en niet zozeer wetenschappelijk, dus lijkt me ook goed staan,
En aangezien het Techniek en Wetenschap is, past Games er ook nog een beetje bij...

En Contact Gezocht zou ik geen betere plaats voor weten... Jij wel?
Games past vele malen beter bij "ontspanning" om de eerder genoemde redenen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Martin schreef op 13-02-2004 @ 22:07:
Games past vele malen beter bij "ontspanning" om de eerder genoemde redenen.
Ok, 1 forum misplaatst... Echt een goede reden om te zeggen dat er geen logica in de verdeling zit...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:16
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-02-2004 @ 22:06:

a) filosofie en levensbeschouwing lijkt me niet misstaan bij wetenschap,
b) Psychologie op dit forum is meer het vinden voor oplossingen van psychische problemen, en niet zozeer wetenschappelijk, dus lijkt me ook goed staan,
c) En aangezien het Techniek en Wetenschap is, past Games er ook nog een beetje bij...

d) En Contact Gezocht zou ik geen betere plaats voor weten... Jij wel?
a) mij wel. HEt is discussie over geloof, maar wetenschappeloijk?! noope
b) ok, dar kan ik me in vinden
c) eh nee, totaal niet. Games is pure ontspanning.
d) algemeen, vele malen beter.

extra) muziek is ontspanning. Lees de inhoud van de topics maar eens door. HEt gaat vrijwel puur om muziek als ontspanning en NIET als kunst...mwa cultuur mwa mwa, niet zo erg als bij ontspanning.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:17
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 13-02-2004 @ 22:16:
a) mij wel. HEt is discussie over geloof, maar wetenschappeloijk?! noope
b) ok, dar kan ik me in vinden
c) eh nee, totaal niet. Games is pure ontspanning.
d) algemeen, vele malen beter.
Hier sluit ik me volledig bij aan.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 13-02-2004 @ 22:16:
a) mij wel. HEt is discussie over geloof, maar wetenschappeloijk?! noope
b) ok, dar kan ik me in vinden
c) eh nee, totaal niet. Games is pure ontspanning.
d) algemeen, vele malen beter.

extra) muziek is ontspanning. Lees de inhoud van de topics maar eens door. HEt gaat vrijwel puur om muziek als ontspanning en NIET als kunst...mwa cultuur mwa mwa, niet zo erg als bij ontspanning.
a) Ik kom er nooit, dus ik moet het maar met je eens zijn
c) Kan ik me in vinden, maar ik kan me ook voorstellen dat men Games bij de andere Computer-dingen in de buurt wil houden... maar idd, misschien beter bij Ontspanning.
d) Daar ben ik het ook mee eens.

Maar ik denk dat de indeling sowieso erg moeilijk is, omdat sommige mensen dus Muziek bv. meer bij Kunst en Cultuur vinden passen, en anderen zien het meer als Ontspanning... Dat geldt dus ook voor Psychologie, hier is het meer Lichaam en Ziel, maar het zou best Wetenschap kunnen zijn geweest...
Ik zie ook dat ik sommige dingen ergens anders zou plaatsen, en met mij dus meer mensen, maar aan de andere zijde staan weer mensen die het juist op deze manier goed vinden. Een indeling waar iedereen het mee eens is, bestaat denk ik niet. Dus wanneer je nu gewoon een weekje hier aan went, is alles weer goed
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-02-2004 @ 22:23:
Dus wanneer je nu gewoon een weekje hier aan went, is alles weer goed
dat is wel waar. We hebben wel eens eerder gehad dat er dingen verplaatsten (toen onzin en de kantine enzo op alfabetische volgorde werden gezet) en daar zijn we toch ook zo weer aan gewend.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:44
grensgeval
Avatar van grensgeval
grensgeval is offline
vind het een geslaagd iets...

maar 1 puntje vind ik ECHT belachelijk...
( het is al vaker gezegd trouwens)

Filosofie & Levensbeschouwing bij Techniek en Wetenschap,

neej dat kan echt niet hoor...

Zodra S.com mij uit kan leggen waarom dat daar moet.. dan pas ben ik tevreden
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
LaResistance schreef op 13-02-2004 @ 16:42:
En ik snap niet wat F&L tussen dat computer en wetenschappelijk gedoe doet
Het hoort bij wetenschap, gezien wetenschap een onderdeel is van filosofie, net als levensbeschouwing.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:52
grensgeval
Avatar van grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
perseus schreef op 13-02-2004 @ 22:49:
Het hoort bij wetenschap, gezien wetenschap een onderdeel is van filosofie, net als levensbeschouwing.
het is misschien ooit uit wetenschap ontstaan, dat weet ik ook wel

maar dat is nu zo achterhaald....
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 22:15
Verwijderd
Citaat:
kkkevin schreef op 13-02-2004 @ 22:52:
het is misschien ooit uit wetenschap ontstaan, dat weet ik ook wel

Nee, andersom juist.
Citaat:


maar dat is nu zo achterhaald....
Een beetje wel ja.

Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 23:39.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 22:37
grensgeval
Avatar van grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
perseus schreef op 13-02-2004 @ 23:15:
Een beetje wel ja.
hmmm shit idd... het is precies andersom... maar gelukkig weetje wat ik bedoelde
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 23:14
PV
PV is offline
ik kom even niet online en meteen wordt alles veranderd, ik ben diep teleurgesteld

trouwens, als je dan toch bezig bent, zet even de huiswerkfora bovenaan, daar is het s.com immers allemaal om begonnen toch
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 00:00
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
ik snap het niet zo aan de ene kant moet de volgorde logischer overkomen maar aan de andere kant moeten er bij elke groep evenveel fora zijn anders is het niet goed voor de verantwoordelijke forumbaas+ beetje dubbelzinnig
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 00:16
Verwijderd
Godcholera, wat een topic. Briljant! Heb zelden zo gelachen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 01:18
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 14-02-2004 @ 01:16:
Godcholera, wat een topic. Briljant! Heb zelden zo gelachen.
Zeg! Dit was me een schok hoor, voor de diehards! Die zijn precies getraind in hun scrollgedrag naar beneden voor hun favoriete fora, en dat klopt dan ineens niet meer. Dat zet wel even je wereldje op de kop hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 01:27
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 14-02-2004 @ 02:18:
Zeg! Dit was me een schok hoor, voor de diehards! Die zijn precies getraind in hun scrollgedrag naar beneden voor hun favoriete fora, en dat klopt dan ineens niet meer. Dat zet wel even je wereldje op de kop hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 01:27
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
juno schreef op 14-02-2004 @ 02:18:
Zeg! Dit was me een schok hoor, voor de diehards! Die zijn precies getraind in hun scrollgedrag naar beneden voor hun favoriete fora, en dat klopt dan ineens niet meer. Dat zet wel even je wereldje op de kop hoor.
Ik ben helemaal van de leg
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 01:30
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Citaat:
juno schreef op 14-02-2004 @ 02:18:
Zeg! Dit was me een schok hoor, voor de diehards! Die zijn precies getraind in hun scrollgedrag naar beneden voor hun favoriete fora, en dat klopt dan ineens niet meer. Dat zet wel even je wereldje op de kop hoor.
mee eens
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 02:06
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ik verdwaal nu op het forum, met die nieuwe ordening.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 07:22
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
juno schreef op 14-02-2004 @ 02:18:
Zeg! Dit was me een schok hoor, voor de diehards! Die zijn precies getraind in hun scrollgedrag naar beneden voor hun favoriete fora, en dat klopt dan ineens niet meer. Dat zet wel even je wereldje op de kop hoor.
Ik denk dat iedereen dat wel had. Ik wist dan wel dat het eraan zat te komen, maar ik had het gisteren niet verwacht. Toch even schrikken, maar ik moet zeggen dat ik er al bijna weer aan gewend ben. Je wend er echt zo aan.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 09:50
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 13-02-2004 @ 16:42:
En ik snap niet wat F&L tussen dat computer en wetenschappelijk gedoe doet
omdat filosofie en theologie wetenschap zijn.

Filosofie werd vroeger zelfs beschouwd als de oerwetenschap.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 10:54
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Ik snap werkelijk niet waarom mensen zo zeuren om een indeling... Ook al zouden alle fora op alfabet staan en dan in groepen van 'A-E', 'F-J' enz. dan zou je het na een weekje of wat ook gewend zijn. De reden is toch duidelijk? Simon + aanhang willen 'vergaande plannen' invoeren om per categorie een FB+ aan te stellen. Om het voor die FB+ wat aangenamer te maken, worden de categorieën zoveel mogelijk per interesse ingedeeld, zodat een FB+ niet zo gauw een forum hoeft te bemodderen wat 'em niets interesseert. En om iedere FB+ ongeveer evenveel werk te geven, wordt er geprobeerd de fora een beetje evenwichtig te verdelen. Om beide doelen te bereiken, zul je aan beide wat moeten toegeven, zodat soms een forum niet perfect in de betreffende categorie past of soms een categorie niet zo heel veel werk zal omvatten als een andere.
Enne, wij als leden wennen echt wel aan die indeling. Maar die FB+-en (lees: ef-bee-plus-minussen) moeten het werk gaan verrichten per categorie. Dus wij horen niet te zeiken over die indeling, maar de plusminussen.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 11:04
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 14-02-2004 @ 11:54:
Ik snap werkelijk niet waarom mensen zo zeuren om een indeling... Ook al zouden alle fora op alfabet staan en dan in groepen van 'A-E', 'F-J' enz. dan zou je het na een weekje of wat ook gewend zijn. De reden is toch duidelijk? Simon + aanhang willen 'vergaande plannen' invoeren om per categorie een FB+ aan te stellen. Om het voor die FB+ wat aangenamer te maken, worden de categorieën zoveel mogelijk per interesse ingedeeld, zodat een FB+ niet zo gauw een forum hoeft te bemodderen wat 'em niets interesseert. En om iedere FB+ ongeveer evenveel werk te geven, wordt er geprobeerd de fora een beetje evenwichtig te verdelen. Om beide doelen te bereiken, zul je aan beide wat moeten toegeven, zodat soms een forum niet perfect in de betreffende categorie past of soms een categorie niet zo heel veel werk zal omvatten als een andere.
Enne, wij als leden wennen echt wel aan die indeling. Maar die FB+-en (lees: ef-bee-plus-minussen) moeten het werk gaan verrichten per categorie. Dus wij horen niet te zeiken over die indeling, maar de plusminussen.
En die zit. Precies zoals het gegaan is
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 11:58
PV
PV is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 14-02-2004 @ 11:54:
Ik snap werkelijk niet waarom mensen zo zeuren om een indeling... Ook al zouden alle fora op alfabet staan en dan in groepen van 'A-E', 'F-J' enz. dan zou je het na een weekje of wat ook gewend zijn. De reden is toch duidelijk? Simon + aanhang willen 'vergaande plannen' invoeren om per categorie een FB+ aan te stellen. Om het voor die FB+ wat aangenamer te maken, worden de categorieën zoveel mogelijk per interesse ingedeeld, zodat een FB+ niet zo gauw een forum hoeft te bemodderen wat 'em niets interesseert. En om iedere FB+ ongeveer evenveel werk te geven, wordt er geprobeerd de fora een beetje evenwichtig te verdelen. Om beide doelen te bereiken, zul je aan beide wat moeten toegeven, zodat soms een forum niet perfect in de betreffende categorie past of soms een categorie niet zo heel veel werk zal omvatten als een andere.
Enne, wij als leden wennen echt wel aan die indeling. Maar die FB+-en (lees: ef-bee-plus-minussen) moeten het werk gaan verrichten per categorie. Dus wij horen niet te zeiken over die indeling, maar de plusminussen.
en als een fb+ nu interesse heeft in Sport, Wetenschap, Dating en Klassieke talen? worden die dan bij elkaar gezet?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 12:04
grensgeval
Avatar van grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-02-2004 @ 10:50:
omdat filosofie en theologie wetenschap zijn.

Filosofie werd vroeger zelfs beschouwd als de oerwetenschap.
jah, maar levensbeschouwing dan? in religie zit 0.0 wetenschap
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 12:11
Ovidius
Avatar van Ovidius
Ovidius is offline
Van mij mogen ze een Theologie, Levensbeschouwing en Mystiek forum maken. En dan Filosofie en Sociale Wetenschappen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 12:24
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
kkkevin schreef op 14-02-2004 @ 13:04:
jah, maar levensbeschouwing dan? in religie zit 0.0 wetenschap
Is filosofie puur theologie en religie dan? Nee, dacht het ook niet. Is gewoon levenskunde. En da's een wetenschap.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 13:14
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
juno schreef op 14-02-2004 @ 02:18:
Zeg! Dit was me een schok hoor, voor de diehards! Die zijn precies getraind in hun scrollgedrag naar beneden voor hun favoriete fora, en dat klopt dan ineens niet meer. Dat zet wel even je wereldje op de kop hoor.
Precies. Ik ben er net pas overheen dat A&N geen A&N meer heet en niet meer bovenaan staat, en nu dit weer...ik krijg hier trauma's van
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 13:14
Verwijderd
Ik vind het maar vervelend...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 13:39
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Reverend schreef op 14-02-2004 @ 14:14:
Ik vind het maar vervelend...
ik heb een uur naar muziek moeten zoeken
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 13:40
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Footprint schreef op 14-02-2004 @ 14:39:
ik heb een uur naar muziek moeten zoeken
Dat heeft meer met jou te maken dan met het forum.

Kom op mensen, je kunt er best wel aan wennen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 14-02-2004 @ 14:40:
Dat heeft meer met jou te maken dan met het forum.

Kom op mensen, je kunt er best wel aan wennen.
Als het forum verand3erd in Felrose met geel zal ook wel wennen, maar het is gewoon niet prettig...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 14:04
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Footprint schreef op 14-02-2004 @ 14:39:
ik heb een uur naar muziek moeten zoeken
Overdrijven is ook een vak...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Moet er iets veranderen aan de vormgeving van het forum van scholieren.com?
Quincy
68 15-03-2004 22:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.