Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
aah.. zo moeilijk
![]() denkt: -cannibal ox- cold vein - dj shadow- endtroducing - boards of canada - music has the right to children ( toch wel instrumental hiphop op zich ![]() verder goed: clouddead blackalicious maar niet echt een heel album top ofzo.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 20-02-2004 om 17:31. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
luister gewoon wat je flex vind en ja 2pac heeft skillz en ja 2pac heeft ook veel shit gemaakt ga huilen ofzow
||
Citaat:
Maar 2pac emotieloze muziek noemen??? en zeggen dat hij waardeloze teksten geschreven heeft??? Komop zeg, wat je zegt is gewoon bullshit. Heb je ooit weleens goed naar tupac geluisterd??? En je vindt zeker dat iedereen die tupac goed vind, meteen ook niets van hiphop weet. Wat hoe kan het dat niemand 2pac oke vind die je spreekt op een hiphop-event, je hebt het dat zeker ook niet over hem. Ik ken genoeg mensen die naar hiphop-feesten gaan en Tupac goed vinden. En dat laatste slaat al helemaal nergens op. Hoe kan Linkin Park ooit een van de beste metalgroepen ooit zijn als ze Alternative Rock maken. Kom alsjeblieft met betere argumenten. En ESCO je hebt gelijk die zin was fout ![]() Die hiphoppers die je noemt behoren idd ook tot de grootste hiphoppers allertijden. Ice Cube en Mc Ren heb ik ook genoemd in mijn top 3 met NWA. |
![]() |
||
Citaat:
en voor Makaveli, ja, ik heb zelfs van vroeger, all eyez on me liggen. Ik weet wat voor muziek het is, en ik luister het wel eens op feestjes om te lachen om de eentonige flow en slappe teksten. Er zit gewoon echt geen enkele emotie in. En dan heb ik het nog niet eens over de enorm foute, gladde standaard producties. Over Linkin' Park, vervang het woordje metal door alternative rock -ook al is het nu-metal, maakt niet uit- en mijn punt blijft staan.
||
Citaat:
![]() en idd, dat album van Dj Format is ook super. Ik heb zelf zn mix-demo gekocht toen hij optrad in t voorprogramma van Jurassic 5.. die's ook zeker vet ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ok de discussie of de muziek nou rap of hiphop genoemd kan worden is ook al zovaak geweest Rat
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Jay Dee overleden LeRatLuciano | 19 | 16-02-2006 20:02 | |
Muziek |