Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2004, 16:50
Paul van Shark
Paul van Shark is offline
Afgelopen zomer 3 weken in Calella geweest. Was zeker relaxt. Je komt er weinig hollanders tegen, je hebt daar echt het gevoel op vakantie te zijn(in een ander land)
Advertentie
Oud 20-03-2004, 16:51
AGH
AGH is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 17-03-2004 @ 16:43:
ko-k-w-e-k-k-e-r ik ga naar salou en ben in lloret geweest en ik weet hoe ik het moet schrijven

maar ik ga in de meivakantie naar salou dus dan valt het er wel mee. Dan zullen de meeste mensen wel weten hoe ze kookwekker moeten spellen
Ik hoop het voor je. Wij zijn er altijd in grote groepen geweest (je weet wel, van die groepen waar je van te voren al verwacht dat ze niet weten hoe ze kookwekker moeten schrijven) en dan kun je jezelf altijd wel vermaken. Ik hoef ook niet zo nodig op vakantie om nieuwe mensen te leren kennen, maar mocht ik dit ooit wel een keer willen doen zal ik het zeker niet in Lloret of Salou doen.
Verder dan zichzelf uitleven komen de meeste mensen er niet en dat vind ik best leuk (zolang ik zelf maar niet in een zweterige polonaise iets over cervesa hoef te brallen), maar het kan ook erg eentonig worden. Discotheek Kiss vond ik een leuke afwisseling. Hetlzelfde volk, maar dan uit Engeland. Die zijn iets minder gemaakt in hun doen en laten.
Oud 20-03-2004, 17:38
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 20-03-2004 @ 17:51:
Ik hoop het voor je. Wij zijn er altijd in grote groepen geweest (je weet wel, van die groepen waar je van te voren al verwacht dat ze niet weten hoe ze kookwekker moeten schrijven) en dan kun je jezelf altijd wel vermaken.
Ik hoef ook niet zo nodig op vakantie om nieuwe mensen te leren kennen, maar mocht ik dit ooit wel een keer willen doen zal ik het zeker niet in Lloret of Salou doen.

weet jij wel hoe je kookwekker moet schrijven als je met die grote groepen mee gaat????
Voor mijn gevoel hebben die mensen die alleen naar salou gaan om te zuipen een IQ die niet hoger is dan mijn schoenmaat en die is al 40.
Ik hoef ook niet persé nieuwe mensen te leren kennen... dat kan je beter in andere plaatsen doen ja. voor een weekje in mei is salou leuk maar zomers is er denk ik geen bal aan.
Ik ga naar calafell van de zomer... is een spaanse badplaats. ook een goed uitgaansleven maar veel persoonlijker. leer je sneller leukere nieuwe mensen kennen dan in Salou denk ik.

Citaat:
Afgelopen zomer 3 weken in Calella geweest. Was zeker relaxt. Je komt er weinig hollanders tegen, je hebt daar echt het gevoel op vakantie te zijn(in een ander land)
ben ik 1 dagje geweest vanuit malgrad. is erg leuk ja.. tenminste niet zoveel hollanders. ik had daar echt een vakantie gevoel dat je in het buitenland bent.
In blanes had ik dat ook wel een beetje als je in het oudere gedeelte komt. das ook veel spaanser.
Oud 21-03-2004, 16:35
AGH
AGH is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 20-03-2004 @ 18:38:
weet jij wel hoe je kookwekker moet schrijven als je met die grote groepen mee gaat????
Ik heb thuis cursussen gevolgd, waaronder een kookcursus. Een aantal dingen heb ik ervan opgestoken.
Citaat:
Voor mijn gevoel hebben die mensen die alleen naar salou gaan om te zuipen een IQ die niet hoger is dan mijn schoenmaat en die is al 40.
Ik hoef ook niet persé nieuwe mensen te leren kennen... dat kan je beter in andere plaatsen doen ja. voor een weekje in mei is salou leuk maar zomers is er denk ik geen bal aan.
Ach ja, ik heb er beste leuke vakanties gehad. En op zich vind ik het niet erg om tegen kansloze mensen aan te praten, maar ze zijn er allemaal hetzelfde.
Wat wel jammer is is het feit dat er zo weinig te doen is in Salou. Behalve gokken, op het strand liggen, proppers ontwijken en uitgaan is er eigenlijk niets. En het vervelende is dat de meeste mensen dat nog als prettig ervaren ook. Een uitstapje naar Barcelona is goed te doen al moet je er niet blijven om ´s nachts te stappen, want dan krijg je een hele vervelende en kansloze avond…. Met andere woorden, de mensen in Salou zijn hetzelfde en omdat er niets te doen is, zijn de dagen ook nog allemaal hetzelfde.
Citaat:
Ik ga naar calafell van de zomer... is een spaanse badplaats. ook een goed uitgaansleven maar veel persoonlijker. leer je sneller leukere nieuwe mensen kennen dan in Salou denk ik.
Zolang er niet zoveel Nederlanders zijn, zijn de Nederlanders die er wél zijn vaak wel leuk. Dat massale maakt het zo snel saai.
Oud 21-03-2004, 20:13
SCREAM!
SCREAM! is offline
Citaat:
AGH schreef op 21-03-2004 @ 17:35:
Een uitstapje naar Barcelona is goed te doen al moet je er niet blijven om ´s nachts te stappen, want dan krijg je een hele vervelende en kansloze avond….
Want??

Ik ben van plan om naar Barcelona op vakantie te gaan...
Oud 22-03-2004, 13:04
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 21-03-2004 @ 17:35:

Zolang er niet zoveel Nederlanders zijn, zijn de Nederlanders die er wél zijn vaak wel leuk. Dat massale maakt het zo snel saai.
massaal is zeker niet leuk nee, vooral im malgrad kreeg ik dat gevoel. niet echt in salou maar dat was is mei.

Citaat:
Want??

het uitgaansleven van barcelona is volgens mij niet zo boeiend. kan je niet beter naar calella ofzo gaan.. daar kan je makkelijk met de trein naar barcelona toe.
vakantie in barcelona is vaker een cultuurreisje.. je kan de stad makkelijk in 2 dagen bezichtigen..
Oud 22-03-2004, 16:59
AGH
AGH is offline
Citaat:
SCREAM! schreef op 21-03-2004 @ 21:13:
Want??

Het zal ongetwijfeld kunnen, maar zoek dan eerst uit waar je kunt stappen. Ga niet op goed geluk rondbanjeren in het centrum, want na een uurtje of 01:00 begint het heel rustig te worden op straat en mag je zelf gaan zoeken waar het gezellig is. De rondlopende Spanjaarden zullen je in elk geval niet helpen.
Oud 23-03-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 22-03-2004 @ 17:59:
Het zal ongetwijfeld kunnen, maar zoek dan eerst uit waar je kunt stappen. Ga niet op goed geluk rondbanjeren in het centrum, want na een uurtje of 01:00 begint het heel rustig te worden op straat en mag je zelf gaan zoeken waar het gezellig is. De rondlopende Spanjaarden zullen je in elk geval niet helpen.
nope, die zijn niet erg goed in engels als ze je al willen helpen.. je kan beter naar lloret, callela of malgrad gaan.. vanuit daar je goed naar barcelona en kan je in de plaats zelf lekker uit.
Oud 23-03-2004, 21:48
SCREAM!
SCREAM! is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 23-03-2004 @ 14:52:
nope, die zijn niet erg goed in engels als ze je al willen helpen.. je kan beter naar lloret, callela of malgrad gaan.. vanuit daar je goed naar barcelona en kan je in de plaats zelf lekker uit.
Is er in die plaatsen overdag ook genoeg te doen (behalve Z&Z (zonnen en zuipen )) ?
Oud 24-03-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:
SCREAM! schreef op 23-03-2004 @ 22:48:
Is er in die plaatsen overdag ook genoeg te doen (behalve Z&Z (zonnen en zuipen )) ?
uhm... ik lloret kan je goed winkelen en is ook wel wat cultuur te vinden.. en watersport activiteiten..

vanuit malgrad kan je heel makkelijk naar barcelona.. 1 uur in de trein, retourtje kost 4.50 ongeveer. Is alleen niet zo heel veel te doen.. is meer zo'n toeristenoort.

Calella zit er net tussenin..

blanes is trouwens ook erg leuk! is een vrij groter spaanse plaats maar heeft ook een groot toeristengedeelte. Zijn zomers ook leuke feesten.

dus ja er is genoeg te doen buiten zuipen en zonnen om
Oud 25-03-2004, 13:20
Chill
Chill is offline
Citaat:
Bram schreef op 19-02-2004 @ 10:49:
Salou en Lloret kunnen niet tippen aan Mallorca.
Indeed
Oud 26-03-2004, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Chill schreef op 25-03-2004 @ 14:20:
Indeed
daar ben ik nog nooit geweest. maar het lijkt me wel super tof!
Oud 01-04-2004, 11:31
Verwijderd
ik ga dit jaa rnaaar lloret,vrij standaard eigenlijk maar het zal me jeuken,cultuur kijken doe ik toch niet in spanje..
Oud 07-04-2004, 07:09
V3git4
V3git4 is offline
naja als je niet de persoon bent die:
- geniet van schoon volk
- van gezellige drukte houdt (24/7)
- van feestjes in toffe bars (Mobies,...) en discotheken (Tropics,St Trop,Revolution,...) houdt
- houdt van lekkere zwoele zomerse temperaturen
- graag goedkope prijzen betaald
- beetje cultuur verwelkomt
- graag wat water fun heeft in grote wilde golven (costa brava)
- ....
Naja dan zou ik ECHT niet naar Lloret de Mar gaan lol

Ben er vorig jaar 2 keer geweest in de zomervakantie en de komende vakantie ga ik weer! Het is een verslavende bestemming en echt wel beestig amuseren daar!
Oud 07-04-2004, 15:26
Kadaver
Kadaver is offline
In '99 ben ik met een groot deel van de eindexamenklas 1 dag na het laatste examen richting Lloret vertrokken...even alles vergeten en heel hard genieten Het mooie was dat er dan meerdere eindexamenklassen waren uit andere steden en gelukkig niet alleen van die TMF-boeren

Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 15:34.
Oud 28-06-2004, 23:46
Kezmenneke
Kezmenneke is offline
Wie gaat er dit jaar naar Lloret, ik ga met een paar vrienden , 10 dagen, lijkt met te gek
Advertentie

Regels voor berichten