Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor mijn gevoel hebben die mensen die alleen naar salou gaan om te zuipen een IQ die niet hoger is dan mijn schoenmaat en die is al 40. Ik hoef ook niet persé nieuwe mensen te leren kennen... dat kan je beter in andere plaatsen doen ja. voor een weekje in mei is salou leuk maar zomers is er denk ik geen bal aan. Ik ga naar calafell van de zomer... is een spaanse badplaats. ook een goed uitgaansleven maar veel persoonlijker. leer je sneller leukere nieuwe mensen kennen dan in Salou denk ik. Citaat:
In blanes had ik dat ook wel een beetje als je in het oudere gedeelte komt. das ook veel spaanser. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Wat wel jammer is is het feit dat er zo weinig te doen is in Salou. Behalve gokken, op het strand liggen, proppers ontwijken en uitgaan is er eigenlijk niets. En het vervelende is dat de meeste mensen dat nog als prettig ervaren ook. Een uitstapje naar Barcelona is goed te doen al moet je er niet blijven om ´s nachts te stappen, want dan krijg je een hele vervelende en kansloze avond…. Met andere woorden, de mensen in Salou zijn hetzelfde en omdat er niets te doen is, zijn de dagen ook nog allemaal hetzelfde. Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
vakantie in barcelona is vaker een cultuurreisje.. je kan de stad makkelijk in 2 dagen bezichtigen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vanuit malgrad kan je heel makkelijk naar barcelona.. 1 uur in de trein, retourtje kost 4.50 ongeveer. Is alleen niet zo heel veel te doen.. is meer zo'n toeristenoort. Calella zit er net tussenin.. blanes is trouwens ook erg leuk! is een vrij groter spaanse plaats maar heeft ook een groot toeristengedeelte. Zijn zomers ook leuke feesten. dus ja er is genoeg te doen buiten zuipen en zonnen om ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
naja als je niet de persoon bent die:
- geniet van schoon volk ![]() - van gezellige drukte houdt (24/7) - van feestjes in toffe bars (Mobies,...) en discotheken (Tropics,St Trop,Revolution,...) houdt - houdt van lekkere zwoele zomerse temperaturen - graag goedkope prijzen betaald - beetje cultuur verwelkomt - graag wat water fun heeft in grote wilde golven (costa brava) - .... Naja dan zou ik ECHT niet naar Lloret de Mar gaan lol ![]() Ben er vorig jaar 2 keer geweest in de zomervakantie en de komende vakantie ga ik weer! Het is een verslavende bestemming en echt wel beestig amuseren daar!
|
![]() |
In '99 ben ik met een groot deel van de eindexamenklas 1 dag na het laatste examen richting Lloret vertrokken...even alles vergeten en heel hard genieten
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 15:34. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
This would sharpen you up and make you ready for a bit of the old ultra-saai #1204 Uice | 500 | 04-11-2010 22:57 | |
Seksualiteit |
Geen relatie. Wel seks?! LOLA3000 | 56 | 31-08-2006 13:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Beeldvorming allochtonen nog negatiever SSER | 196 | 26-01-2004 15:46 | |
Muziek |
LasKetchup en de Vengaboys Snakeboy | 20 | 30-08-2003 22:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kut-Marokkanen Miss_Maroc | 254 | 23-11-2002 00:57 | |
Liefde & Relatie |
Waar komen de HOT"STE" jongens/meiden vandaan? Droppie-temp | 71 | 17-04-2002 15:18 |