Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je hebt hetwel over 3 complete vakken. netzoals bij N&T. ik denk dat deze pakketten gelijkwaardig zijn. na en schei hoef je niet alles de leren. bij gs en ak wel. en eco12 is zwaarder dan na12 en schei12 denk ik. het ligt er maar net aan wat goed bij je ligt. maar ik vind dat mensen geen opmerkingen moeten maken dat een bepaald profiel een pretpakket is. want dan zijn dat denk ik eerder de natuur profielen. maar toch er bestaan geen pretpaketten. |
![]() |
|
Bij ons in het C&M pakket heb je duits of frans helemaal en als je dan duits 1 of frans 1 wilt (ligt er dus aan wat je al hebt) kan je in je vrije deel kiezen ik doe zelf ook C&M maar ik heb wiskunde a1 ingeruild voor b1 dat ligt mij meer maar bio en sk niet daarom heb ik niet voor N&G gekozen
|
![]() |
Voor mij heb ik wel een pretpakket
C&M Nederlands, engels, duits3, geschiedenis, economie 1, wiskunde a1, maatschappijleer, anw, ckv 1 2 3, en als keuzevak filosofie. Mijn probleemvak is economie, maar dat komt meer omdat ik het totaal oninteressant vind en iets te weinig lessen daarvan gevolgd heb. Verder is dit voor mij totaal een pretpakket ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vindt het uberhaubt al knap dat je een pretpakket op school kan hebben!!!
![]() pret en school gaat niet egt goed samen. ![]() maar ik heb E&M maar ik vind het bepaald nou niet egt een pretpakket want er zitten te veel vakken in en het vak ANW slaat egt helemaal nergens op je doet geen f#ck maar je moet er wel zijn anders kun je nakomen....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De hete hel van Saailands #1697 Verwijderd | 501 | 16-08-2012 21:29 | |
Algemene schoolzaken |
welk profiel? moon | 60 | 22-03-2006 16:39 | |
Algemene schoolzaken |
Loting oneerlijk? 0oFZo0 | 353 | 30-06-2005 19:04 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete (1 vraag) Vind je dat de vrije pakketkeuze terug moet ipv profielen? Verwijderd | 48 | 23-05-2003 09:13 | |
Algemene schoolzaken |
enquete: 2e fase, voor of tegen??? marloesje | 43 | 22-12-2001 23:22 |