Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2004, 15:18
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik had een pretpakket op de MAVO en de HAVO: Ne, Eng, aardrijkskunde, economie, biologie, muziek

Ik wist niet dat je je pakket kon veranderen als je van MAVO naar HAVO ging

Ja geen talen daar baal ik nog steeds een beetje van (eruit geknikkerd in 2 of 3 mavo) want ik ben opzich helemaal niet zo slecht in talen (gevoelsmatig dan, regeltjes leren snap ik geen kut van), wiskunde is ook balen dat ik dat niet heb gehad want het wordt voor elke studie zowat wel gevraagd (maar als ik wiskunde had gehad had ik waarschijnlijk de Mavo niet eens gehaald want veel verder dan 3 en kwam ik niet).

Tja tegenwoordig heb je profielen. Wiskunde zit nu toch overal in of niet?
En ik weet er verder geen kont vanaf want ik ben van de oude generatie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2004, 15:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
C&M zou voor mij een complete ramp zijn. Ik ben heel slecht in mn talen (sta op dit moment een 5.3 voor Duits 1, een 4.2 voor Frans 1 en een 5.8 voor Engels) en de kans bestaat nu al dat ik zou zakken op mn talen. Ik heb nu N&G en voor mijn profielvakken sta ik best wel aardig (3 7-ens en een 6je) maar mn talen zijn dus echt bagger. Voor mij zou C&M dus echt geen pretpakket zijn.
Oud 19-02-2004, 23:31
Steijn
Steijn is offline
Mijn pretpakket bestond uit NT + Economie 1&2 + Biologie1&2.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 07:18
Smartie
Smartie is offline
Als je ergens goed in bed zijn de vakken die je hebt al gauw een pretpakket, ongeacht of het nou net natuurkunde is waar je goed in bent of geschiedenis..
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 15:10
Verwijderd
Nee C&M is idd geen pretpakket, frans2 en duits2 zijn zwaar (6 uur in de week) en dan nog 3 uur tekenen, en 2 uur geschiedenis.

Ik denk dat je er dan met E&M beter uit komt. (als daar je interesses liggen dan)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 10:46
El Kim
El Kim is offline
Voor mij was E&M het pretpakket... daar ben ik echt fluitend doorheen gelopen. Ik had eerst C&M, maar ckv2/3 lagen mij niet zo *let wel: ckv 3 was bij mij alleen beeldende vorming, als ze muzikale vorming hadden gehad was het geen probleem geweest* . In mijn vrije ruimte had ik Duits1,2 en Frans 1... voor mij niet zo moeilijk (en zéér weinig toetsen )

Maar het verschilt per persoon. Kies waar je goed in bent en waar je talenten en interesses liggen.
Oud 24-02-2004, 13:42
Fgank
Fgank is offline
Ik denk dat als je een pakket uberhaupt al een "pretpakket" wilt noemen, moet het het pakket zijn wat het meeste bij jou past, en waar dus ook jouw interesses liggen. Ik vond de onderbouw klote, maar nu ik de vakken volg die mij interesseren vind ik 't allemaal een stuk leuker... C&M Beeldend is mijn pretpakket
Oud 25-02-2004, 12:36
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
E&M met als extra vak een half jaartje KCV, dat was mijn pretpaket .
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:06
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Zo hee, C&M zou echt geen pretpakket voor mij zijn! Du1, fa1 en ges1 lukken al amper Blij dat ik volgend jaar iig van ges1 af ben, nog 1 jaar du&fa lezen....moet maar! Ik doe N&G met sk2.
Oud 25-02-2004, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Bertine schreef op 25-02-2004 @ 22:06:
Zo hee, C&M zou echt geen pretpakket voor mij zijn! Du1, fa1 en ges1 lukken al amper Blij dat ik volgend jaar iig van ges1 af ben, nog 1 jaar du&fa lezen....moet maar! Ik doe N&G met sk2.
wouk ook gaan doen maar natuurkunde lukt me niet. ik ga nu E&M doen met M&O en bio1. tenminste geen talen. die zijn verschrikkelijk
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 09:14
Go
Go is offline
Economie en Maatschappij. Het stelt dit jaar nog niet veel voor, volgens mij dan, maar als ik kijk naar de grote hoeveelheid leerstof die de leerlingen, die Natuur en Techniek hebben gekozen, hebben, moet ik absoluut niet zeuren.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:24
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 26-02-2004 @ 10:14:
Economie en Maatschappij. Het stelt dit jaar nog niet veel voor, volgens mij dan, maar als ik kijk naar de grote hoeveelheid leerstof die de leerlingen, die Natuur en Techniek hebben gekozen, hebben, moet ik absoluut niet zeuren.
E&M niets voorstellend?
je hebt hetwel over 3 complete vakken. netzoals bij N&T. ik denk dat deze pakketten gelijkwaardig zijn. na en schei hoef je niet alles de leren. bij gs en ak wel. en eco12 is zwaarder dan na12 en schei12 denk ik. het ligt er maar net aan wat goed bij je ligt. maar ik vind dat mensen geen opmerkingen moeten maken dat een bepaald profiel een pretpakket is. want dan zijn dat denk ik eerder de natuur profielen. maar toch er bestaan geen pretpaketten.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 15:49
Verwijderd
als het bij ons thuis over pretpakketen gaat, gaat het over condoom pakketten hahahahahaha
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 20:39
Zoor
Zoor is offline
Bij ons in het C&M pakket heb je duits of frans helemaal en als je dan duits 1 of frans 1 wilt (ligt er dus aan wat je al hebt) kan je in je vrije deel kiezen ik doe zelf ook C&M maar ik heb wiskunde a1 ingeruild voor b1 dat ligt mij meer maar bio en sk niet daarom heb ik niet voor N&G gekozen
Oud 04-03-2004, 22:25
emi
emi is offline
Voor mij heb ik wel een pretpakket

C&M

Nederlands, engels, duits3, geschiedenis, economie 1, wiskunde a1, maatschappijleer, anw, ckv 1 2 3, en als keuzevak filosofie.

Mijn probleemvak is economie, maar dat komt meer omdat ik het totaal oninteressant vind en iets te weinig lessen daarvan gevolgd heb. Verder is dit voor mij totaal een pretpakket
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 14:37
kerelalakarel
kerelalakarel is offline
ik vindt het uberhaubt al knap dat je een pretpakket op school kan hebben!!!
pret en school gaat niet egt goed samen.

maar ik heb E&M maar ik vind het bepaald nou niet egt een pretpakket want er zitten te veel vakken in en het vak ANW slaat egt helemaal nergens op je doet geen f#ck maar je moet er wel zijn anders kun je nakomen....
Reageren

Regels voor berichten