Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op lowlands slaap ik ook hooguit 5 uur per nacht...prima te doen voor een weekje
||
Citaat:
ik ga misschien ook wel zou op vakantie gaan maar ik ga niet meer, en dit lijkt me een érg hip alternatief. moet alleen nog iemand zien te vinden die met me mee wilt...ik ga dus niet alleen
||
Citaat:
![]() @ddeftones en weezzz (ja, die naam is beter): De personen waarmee ik in eerste instantie zou gaan kunnen niet, ik blijf verder zoeken. Godver, waarom wil er niemand naar zo'n vet festival....
||
Citaat:
En ik heb zo'n vermoeden dat muziekvlinder niet alleen met mij naar furyfest gaat... Ik daarintegen, zou natuurlijk niets liever willen dan met iemand die ik van internet ken (en een vriend heeft, die nota bene op het forum zit) een festival door te brengen. ![]() hoewel ze wel een leuk hoofd heeft ![]()
||
Citaat:
![]() Die gehele vriendenkring bestaat voornamelijk uit mensen die geen internet hebben en dus ook niet op de hoogte zijn gave 'onbekende' bands. En bovendien geeft iedereen hier zijn geld uit aan 'uitgaan'.
||
Citaat:
'Eleanor Rigby' is pas stom ![]() Ja, weezzz was toch echt beter ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
:@:@:@:@:@::@:@:@ HOEREUHE@#(*^)@_#@ damn......
||
Citaat:
![]() @Alies: weet je al of je er heen gaat? |
![]() |
|
nope.
Reflections verkoopt ze binnekort als het goed is: http://www.reflectionsrecords.com Misschien dat the noizz ze ook verkoopt. Verder moet je dit via andere kanalen doen, aangezien het een frans festival is en hier niet in de vooverkoop gaat. |
![]() |
||
Citaat:
En die heeft een auto en als we op een centraal punt richting Frankrijk afspreken en dat je dan mss deel van benzine betaalt, dat er mss nog een mogelijkheid bestaat om mee te liften..
||
Citaat:
Maar is wel vage openingstijd van de camping, want paar uur later speelt de eerste band al.... Heb gister btw mijn kaartjes besteld (geld overgemaakt) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Details volgen later ![]()
|
Die busreis is definitief van de baan. Zal dus ook met de auto gaan....
Voor mensen die kaarten willen kopen: wordt wel iets duurder dan 70 euro: 83 euro incl BTW bij www.reflectionsrecords.com en www.noizz.nl |
![]() |
||
Citaat:
BTW Sjoerd we gaan met z'n 4'en dan naar Fury Fest.. Hans, Ben (vriend van ons), Jij en Ik, alleen neem zo min mogelijk spullen mee ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
fuckie ![]() op welke dag zouden we dan vertrekken? En wat voor auto heeft hansje pansje kevertje?
||
Citaat:
Hmmm.... ik had er eigenlijk niet echt meer rekening mee gehouden dat ik hier nog naar toe zou kunnen gaan. Even nadenken, ik kom er op terug.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Halo & as i lay dying Verwijderd | 48 | 30-11-2004 09:20 | |
Muziek |
Shai Hulud in de Melkweg!! IEMOW-KOR | 77 | 22-07-2004 18:09 |