Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
haha, ja, sure. lang leve orgels!
||
Citaat:
En wat maakt jou dat?
||
Citaat:
zo opzienbarend en "vet kewl" is Necrophobic nu ook weer niet
||
Citaat:
Ik zal vanavond voor je bidden mijn zoon ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik legde trouwens net een knikker op de grond en die bleef liggen. Meer bewijs dat de aarde plat is heb ik niet nodig! Verder geloof ik pas in goden als ik ze zie, sprookjes kunnen echter best vermakelijk zijn en soms zo ook dit sprookje.
|
Guardian en Evanescense (nou ja, die waren alleen een "christelijke band" om meer platen te verkopen
![]() Iron Maiden (yeah!) is in principe ook christelijk, maar verder doen lyrics als "if ur 555 I'm 666" me niet zo veel. Dus eh...BOEIE
||
![]() |
Citaat:
|
Ik vind religie erg mooi, maar om het vorm te geven in een opwekkingslied vind ik meer dan afschuwelijk! Wanneer ik daar naar luister heb ik veel meer de neiging mij tegen die bepaalde religie te keren dan er bewondering voor te hebben. Religie heeft iets persoonlijks, iets stils en het laatste waar ik op zit te wachten zijn rockbands of die halfzachte Boyzone-achtige type's die mij toezingen hoe (joepie!) gelukkig ze zijn. Daar komt nog bij dat dit vaak de mensen zijn die - naarmate je doorvraagt - niet eens een doordachte visie hebben, of een inzicht wat uit henzelf komt.
|||
Citaat:
En de Bijbel is geen wetenschappelijk boek. Dus of sommige mensen die er een gedeelte van hebben opgeschreven nou dachten dat de aarde bol, plat of een tetraëder was, daarvoor maakt dat echt niet uit. Terug naar 't topic. Citaat:
||
Citaat:
"Ha, dat ding krijg ik." |
![]() |
|
uitstekende gelegenheid om Groep Jezus nog eens te promoten:
http://www.groepjezus.com en verder kan ik Dear God van XTC van buiten meelippen. Verder dan dit heeft mijn muzikale band met het Cristendom of enige andere godsdienst nooit gereikt. (Ik ervaar het ook niet als een gemis in mijn leven om eerlijk te zijn) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Enne... Guardian? Blind Guardian? Die geloven volgens mij alleen in de Silmarillion ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
De tekst van Hallowed be thy name is niet gristelijk, en die van the rhyme of the ancient mariner evenmin (die laatste is niet eens van maiden).
|
Ja haha, christelijke punkbands zijn echt geweldig.. Zoals de band Make Up Your Mind.
Of nog meer: christelijkpodium.nl. |
![]() |
||
Citaat:
cradle of filth heeft daar wel een leuke cover op, het enige goede wat er naar mijn mening uit beide bands is voortgekomen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
en waarom is het onzin? (ik ben niet gelovig trouwens).
||
Citaat:
daarvoor zijn er al te veel mesnen geweest die besloten uit religeuze overtuigingen andere mensen maar eens doormidden te hakken met een zwaard waar eerst de kut van hun vrouw mee is dichtgenaaid. iedereen moet idd persoonlijk weten wat hij aanhangt. maar helaas is dat ook niet altijd meer geval, en wordt er niet meer nagedacht over wat aan te hangen, als er maar iets wordt aangehangen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"wormvormig aanhangsel" nee, christelijke muziek hoeft van mij niet
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Waarom vind ik gospel muziek minder leuk? vragenvragen | 2 | 06-11-2014 21:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Lyrics Marzs | 114 | 28-01-2007 22:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
gospel ikkuh56 | 55 | 02-06-2005 21:37 | |
Muziek |
christelijke muziek JennyMindTricks | 103 | 07-07-2004 11:21 | |
Muziek |
wat is er mis met christelijke muziek Meartje | 113 | 22-04-2003 19:22 | |
Muziek |
christelijke muziek Meartje | 330 | 11-03-2003 20:47 |