![]() |
||
Citaat:
![]() Kzit zelf ook in een band, maar we hebben nog geen naam ![]() (of site, of opgenomen nummers, duzz...)
|
![]() |
|
Ik zit (alweer) in een band, maar deze is wel wat serieuzer enzo. We zijn even een naam aan het verzinnen. We hebben er al een paar verzonnen: Raging Dwarf, Hellish Hunter, Kartera, Below Zero
![]() We zoeken alleen nog een bassist, nu hebben we een of andere man die bij ons bast (gitaarleraar van beide gitaristen), maar als we een eigen bassist hebben kunnen we echt serieus aan de slag ![]() Maar het is wel de zoveelste band waar ik bij gezongen heb...
||
Citaat:
![]() das trouwens 3 jaar terug ![]() maandag ben ik de bus nie in geweest volgens mij Maar nu wee'k het weer
||
Citaat:
![]() Lijkt al veel langer terug... Hoe gaatut eigenlijk met jullie? Kheb de demo wel gehoord klonk iig ![]() Bus zou wel kunnen, khad me bril niet op ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hoe begin je een eigen band ? Caradhas | 192 | 02-07-2011 22:32 | |
Muziek |
OGT's Battle of the bands: Two bands, Two vans, one winner OngekendTalent | 0 | 29-07-2009 09:48 | |
Muziek |
Sonic's Rendezvous Band DeadNation | 10 | 10-05-2007 22:06 | |
Muziek |
Waaaah! Er komen alleen maar gave band op dit 1 daags festival! Rhinus | 51 | 16-06-2004 10:42 | |
Muziek |
De black metal band Gorgoroth opgepakt!! Yggdrasil | 74 | 11-02-2004 16:36 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |