Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2004, 18:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 18-02-2004 @ 19:36:
Go farrar!

ps. @ MarkB: Ik had het ook over mezelf. Niet over een meerderheid of zo iets dergelijks.
Aha op die manier. OK I C.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2004, 18:38
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Hij komt zichzelf nog wel tegen...
Als hij mij ooit nog terug wil.. moet hij echt heel veel moeite doen.. dat moet hij echt voor me vechten!!!
en dan neem ik hem pas terug.. als hij pas echt voor me gevochten heb...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:41
Cinamon
Cinamon is offline
Ha! Je boekt vooruitgang meid!
Hoewel ik nog even na zou denken over dat gedeelte over 'terug nemen'. Is dat een goed idee?
Oud 18-02-2004, 18:44
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Dat zie ik dan op dat moment wel.
Maar ik denk niet dat het ooit nog goed komt hoor!
Hij wil zijn oude leventje terug een "player" spelen.
Dan kan ik hem niet meer vertrouwen of hij me terug wil.
Dus ik denk dat ik hem dan maar z'n gang laat gaan. En dat ik ook gewoon door ga met mijn eigen leven.
Maar het probleem is, ik zeg nooit geen nee! En dat moet ik wel gaan doen anders neem ik dalijk verkeerde beslissingen.
Hij moet echt veranderd zijn, en me echt terug willen, en echt op z'n knieën gaan voordat ik hem pas terug neem. Hij mag nu moeite voor mij gaan doen!!!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 18:51
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 18-02-2004 @ 19:44:
Hij mag nu moeite voor mij gaan doen!!!
Nu pas?
Schat, women were born to be a man's dominatrix!

Je zegt trouwens wel steeds 'als hij het wil', maar wat wil jij eigenlijk? Je moet jezelf in dit soort situaties écht voorop zetten hoor.
Oud 18-02-2004, 18:54
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
wat ik wil?
Ik wil dat het goed zou komen
Ik wil dat hij geen player wordt
Ik wil heel veel
Maar het lukt me nooit om dat te bereiken.
Ik wil zijn zoals eerst... Voordat ik Mike leerde kennen...
Maar hij zit steeds in m'n hoofd
en opnieuw verkering nemen met een jongen daar wacht ik nog even mee. Want dan heb ik met die jongen... en dan zit ik alleen maar aan Mike te denken. Dat heeft ook geen nut.. Ik moet eerst over hem heen zijn voordat ik aan een nieuwe jongen begin.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 19:00
Cinamon
Cinamon is offline
Meid, it takes time.
Oud 18-02-2004, 19:02
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ja, ik neem daar ook de tijd voor.
AHH IK BEN ZO BLIJ!!!
ik hoor net dat m'n beste vriend helemaal van de kanker af is.. hij had kanker in zijn rug.. dat is nu helemaal weg.. hij hoeft geen bestralingen meer.. geen medicijnen meer
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 19:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 18-02-2004 @ 20:02:
Ja, ik neem daar ook de tijd voor.
AHH IK BEN ZO BLIJ!!!
ik hoor net dat m'n beste vriend helemaal van de kanker af is.. hij had kanker in zijn rug.. dat is nu helemaal weg.. hij hoeft geen bestralingen meer.. geen medicijnen meer
fijn, je wordt weer vrolijk (goed nieuws trouwens )
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 19:17
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
jaaah
ik laat die Mike gewoon hoor... Moet hij zelf weten...
hij komt er nog wel achter... vroeg of laat
als hij nu van het ene meisje naar het andere meisje gaat dan krijgt hij een naam.
En dan kan hij later ook moeilijk een vaste vriendin krijgen
en ook later zal hij ook wel scheiden enzo
tja ik kan niet in de toekomst kijken. maar er is wel een kans
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 19:23
telluriet
telluriet is offline
neem ze gewoon allemaal, mike en jeffrey en ronald en nick en jasper en weet ik veel wie
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 19:27
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
nee dat helpt!!!
ik neem voorlopig gewoon niemand.. en ik ga lekker lol hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 19:28
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Mensen,
heel erg bedankt voor jullie hulp
ik weet nu wat ik ga doen!!!
heel erg bedankt nogmaals
liefs
diana
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 19:38
Charlottetje
Charlottetje is offline
aan drinks@myplace: toch jammer he, dat sarcasme nooit echt fatsoenlijk van een beeldscherm te lezen is..
En schat jezelf alsjeblieft niet hoger in dan een gemiddeld ander persoon van dezelfde leeftijd. Leef gewoon je leven.
Ja, dit is persoonlijk naar jou gericht ja, sorry daarvoor, maar ik wil dit soort dingen toch ietsje meer de wereld uit proberen te krijgen. (ik weet dat dat zo niet lukt, maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd)

Aan TS: gelukkig zie je het nu allemaal wat beter in!
Veel plezier de komende tijd!

Charlotte
Oud 18-02-2004, 19:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
telluriet schreef op 18-02-2004 @ 20:23:
neem ze gewoon allemaal, mike en jeffrey en ronald en nick en jasper en weet ik veel wie
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 20:29
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 18-02-2004 @ 20:38:
aan drinks@myplace: toch jammer he, dat sarcasme nooit echt fatsoenlijk van een beeldscherm te lezen is..
En schat jezelf alsjeblieft niet hoger in dan een gemiddeld ander persoon van dezelfde leeftijd. Leef gewoon je leven.
Ja, dit is persoonlijk naar jou gericht ja, sorry daarvoor, maar ik wil dit soort dingen toch ietsje meer de wereld uit proberen te krijgen. (ik weet dat dat zo niet lukt, maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd)

Ik schat mezelf niet hoger in dan een gemiddelde tiener of doorsnee persoon. Ik sta gewoon boven de gemiddelde persoon. Het is een feit. Ik ben alles behalve gemiddeld. Ik ben bóvengemiddeld. Tja, je kan er mee leven of niet. Het heeft niks te maken met arrogantie, snobbisme of wat dan ook. Het is de waarheid.
En ik vind het inderdaad jammer dat weinig mensen gevoelig zijn voor sarcasme op het beeldscherm. Jammer, de wereld zou een stuk leuker zijn als de humor puur uit sarcasme bestond.
Nou goed, Charlotte meid, je kan me niet stoppen om voor m'n mening uit te komen en ik kan het ook niet bij jou doen. Laten we elkaar in ieders waarde of gaan we een 'catfight' beginnen, schat?

Ach nou ja, you'll come to understand the truth one day.
Oud 18-02-2004, 20:37
Charlottetje
Charlottetje is offline
Sarcasme is niet altijd goed af te leiden van een beeldscherm helaas. Dat wil nog niet zeggen dat ik er absoluut niet gevoelig voor ben, maar kennelijk kwam de manier zoals jij het verwoorde niet sarcastisch bij mij over.
En hoezo dan een feit? hoezo sta jij boven de gemiddelde persoon? En een feit? Dat lijkt me sterk. Als je een hoog IQ en/of EQ hebt, wil dat echt nog niet zeggen dat je boven de 'gemiddelde' persoon staat.
Wake up!
Oud 18-02-2004, 20:43
Cinamon
Cinamon is offline
Misschien heeft Charlotte een extreme behoefte aan overdreven duidelijkheid? Ik daarentegen hou erg van subitiliteit in opmerkingen.

Maar goed, intelligentie heeft absoluut niets met een IQ te maken. Wake up!
Oud 18-02-2004, 20:51
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 18-02-2004 @ 19:36:
Go farrar!

ps. @ MarkB: Ik had het ook over mezelf. Niet over een meerderheid of zo iets dergelijks.
dan ben ik het op dat punt niet 100% met je eens (wel voor een groot percentage). maargoed, ik zal hier geen offtopic discussie starten.
Oud 18-02-2004, 21:18
Cinamon
Cinamon is offline
Goedzo, bereiken doen we altijd nog met een korte ei.
Hoe dan ook, natuurlijk ligt het aan m'n leeftijd, ik ben onervaren en heb nauwelijks iets meegemaakt. In tegenstelling tot iemand die zo'n 2 tot 3 jaar ouder is dan mij.
Ik vind het zo leuk dat mensen hier denken enig idee te hebben van wat mijn overtuigingen en gedachtes precies in houden.
Ik laat jullie slechts een tipje van de sluier zien, ik heb totaal geen zin om elle lange verhalen te schrijven.
Oud 18-02-2004, 22:15
Verwijderd
bij mij duurt het al een j44r.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 11:57
Avondel
Avondel is offline
Ja dat is idd zwaar Kut!
Wat je zult moeten doen is proberen hem niet te zien, dus naar andere plekken uitgaan etc. Zoveel mogelijk hem ontwijken... en je proberen met heel veel andere dingen bezig te houden. Hobbies, werk, school etc. Vooral dingen in groepsverband zodat je (zonder dat je dat wilt) toch vanzelf wel weer een leuke jongen tegenkomt.
Het is heel lastig, je hebt het gevoel nooit over hem heen te komen. Het zal vast ook nog wel even duren, maar het zal je lukken. Luister maar naar alle andere verhalen van mensen die nooit dachten over hun ex heen te komen. Je bent geen uitzondering daarin.

Zwaar klote... suc6
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 19:39
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik kan hem niet ondwijken
ik zit bij hem in de klas
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 11:55
snoodaard
snoodaard is offline
Ik zie dat m'n reactie hier verwijdert is, welke biatch heeft dat dan weer op zijn of haar gristengeweten ?
Oud 21-02-2004, 12:47
Fa Sai
Fa Sai is offline
Emoties tonen is goed, maar het moet niet disfunctioneel worden. Op een gegeven moment moet het wel uit zijn met treuren, en dan begint het leven weer. Want als je 14 bent, zit je echt niet aan het eind hoor! En dat je nooit meer sex zal hebben, tsja, wat zal ik daar eens van zeggen. Laten we het er maar op houden dat de gemiddelde leeftijd voor de eerste keer 17.3 is... dat zegt wel genoeg denk ik. Jij moet eens aan je zelfvertrouwen gaan werken denk ik, dan zul je ook gauw genoeg inzien dat die ex geen goede jongen voor je is. En dan zul je je ook gaan ergeren aan zijn zielige gedrag.

En over die 'jeugd van tegenwoordig': feit is wel dat er aanzienlijk wat 14-jarigen zijn die aan sex doen. Ik denk ook niet dat dat goed is voor iemands persoonlijke ontwikkeling (in het algemeen, er zijn uitzonderingen). Tegenwoordig moeten jongeren zo snel opgroeien en hele volwassen dingen doen. Dat was vroeger echt niet zo.
Ik vind dit heel jammer, vooral voor de mensen die dingen gaan doen waar ze nog helemaal niet aan toe zijn, ''omdat iedereen dat doet''. Die worden het slachtoffer hiervan. En ja, ik ben er ook een, vandaar mijn misschien wat felle reactie.

Maar meid, kop op, er is meer in het leven, en daar kom je nog wel achter!
Oud 21-02-2004, 21:49
illogical
illogical is offline
niet best...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 23:52
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Nou meid, ik begon je post te lezen met cynisme (o.a. 1 maand is verdomde weinig en je taalgebruik was niet je van het), maar ik moet zeggen dat ik vind dat je het toch goed opknapt.
Veel succes en fijn dat je je niet op je kop laat zitten. Players zijn jou helemaal niet waard, bovendien zal die gast zichzelf nog wel tegen komen later. En sex zal je echt nog wel krijgen. Ik ben 16 en nog maagd, en ik denk nou niet dat ik nu nooit meer sex zal hebben ofzo. Als je er maar niet teveel naar zoekt, lukt het wel denk ik.
En huilen helpt! Ik huil nog steeds wel eens om mijn ex, die het eind juli vorig jaar heeft uitgemaakt. het is nu eind februari dus dat is 7 maanden later. En ik maak me er ook geen zorgen over. Dus kop op en je vindt écht nog wel iemand. Ik "begon" pas toen ik 15 was, dus
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 23:19
Avondel
Avondel is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 22-02-2004 @ 00:52:

Veel succes en fijn dat je je niet op je kop laat zitten. Players zijn jou helemaal niet waard, bovendien zal die gast zichzelf nog wel tegen komen later. En sex zal je echt nog wel krijgen. Ik ben 16 en nog maagd, en ik denk nou niet dat ik nu nooit meer sex zal hebben ofzo. Als je er maar niet teveel naar zoekt, lukt het wel denk ik.
Volgens mij bedoelde ze het meer op de manier van: Ze kan nu niet meer sex hebben met een andere jongen omdat dat te gevoelig ligt.
Niet omdat ze de nooit meer de kans voor krijgt
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 02:29
Verwijderd
Heey wijffiej,
ik leg weer wakker en je weet wel waarom
maar geen seks meer met een andere jongen? waarom, ik heb je vaak genoeg gezien! en ik meen et serieus aan je uiterlijk ligt het niet, maar gewoon de gedachten van mike. hij heeft je ontmaagd en daar zou je altijd aan blijven denken. hij is de eerste geweest die "bij jou naar binnen heeft mogen kijken", ik weet het dat het moeilijk is om iemand uit je hoofd te zetten, je zegt het af en toe ook tegen mij. maar probeer het. maar probeer een redelijk gesprek te voeren via msn/mail of gewoon in de klas ofzo.
schat, ik help jou jij helpt mij! maar zet die jongen uit je hoofd.. geloof mij het is een foto die niet snel genoeg verbrand. zoals ze al zeggen, zoek afleiding (kom naar mij toe *hint hint*).
maar ik gaat proberen te slapen, je ken altijd bellen, mailen, faxen en naar me toe komen..!

Kusjuh.. van juh bestuh vriendjuh
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 11:50
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 18-02-2004 @ 19:33:
Ja natuurlijk.
Mijn mening is dat emoties tonen zwak is.
Goedzo. Koekje?
Mooi zo dan ben jij de ideale date voor een stofzuiger
die toont nl echt geen emoties. Bij mensen en dieren wil dat nog wel eens voorkoemen dus ik zou met de stofzuiger trouwen
Oud 23-02-2004, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Warsocket schreef op 23-02-2004 @ 12:50:
Mooi zo dan ben jij de ideale date voor een stofzuiger
die toont nl echt geen emoties. Bij mensen en dieren wil dat nog wel eens voorkoemen dus ik zou met de stofzuiger trouwen
Emoties tonen doe je soms zonder dat je het merkt.. en dat een "VWO-ertje" dat neit doet.. Stoer zeg... pff.. nou...
ik huil ook wel es.. lekkah boeiund.. gezond toch?? en mense die geen emoties tone zijn idd de perfecte date voor een stofzuiger

Greet*z
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 13:47
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik ben wel eens een jaar zwaar kut geweest omdat het uit was...
Nu zie ik in dat die jongen mij nooit goed heeft behandeld....en nu heb ik een vriendje die dat wel doet!
Oud 23-02-2004, 16:43
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
ik heb natuurlijk nu vakantie... en het lijkt me wel g0ed om hem een week niet te zien...
Donderdag zie ik hem weer want zijn zusje *ook een hele goeie vriendin van mij * die is jarig.. Dus daar ga ik natuurlijk even heen...
En Mike wil niet egt praten met me... en als hij zegt dat hij wil praten.. dan wilt hij alleen maar met me z0enen.. en nu zeg ik daar gewoon een keer nee tegen... Gisteravond was m'n eX jarig en daar ben ik heen geweest.. Toen heb ik een super leuke avond gehad... en ook nog met hem gezoend...
Vandaag moest ik werken en dagt ik nogsteeds aan Mike... Waarom? ik bedoel.. ik had het toch gister hardstikke leuk met Martijn... Naja Het zal wel aan mij liggen...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 13:29
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
@Moon schreef op 18-02-2004 @ 17:55:
Leer eens normaal praten/typen!

.
Ze typt alleen maar een 0 in plaats van o...
zo erg is het toch niet, wat kunnen jullie tochh overal een probleem van maken. ze vraagt om raad.. en de meeste hier zitten te zeuren om een 0
Oud 25-02-2004, 16:16
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
YES!!!

iemand die me begrijpt
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 16:11
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
ik snap het niet...
kan hij het dan allemaal zo snel vergete???
en mij en alles zomaar weggooien?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 16:29
Verwijderd
Hou EeNs OP mEt daT BreeZaH TaALTje.

W0rdt er 3cht h3l3maal gek van!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten