Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor naar school heb ik gewoon zo'n standaard donkergroene eastpak rugzak die ik overal mee naar toe zeul. Verder heb ik een iets kleiner rugzakje, donkerblauw met een lichtblauwe voorkant en een groot vak en dan aan de zijkant nog een vakje en nog een voorvak. Verder heb ik een donkerblauwe schoudertas met voorop twee vakjes en een groot vak. Dan nog twee zwarte schoudertassen, een cross-over en een gewone. eigenlijk gebruik ik alleen mn eastpak tas en mn blauwe rugzakje veel, die andere gebruik ik eigenlijk nooit.
||
Citaat:
|
ik ben zo verslaafd aan tassen
![]() -grijze schoudertas met in rode letters "angel" erop -beige slobber schoudertas -zwarte grote schoudertas met zilverkleurige ritsen -donkerpaarse eastpak -grijze eastpak -oude verrotte ezekiel rugzak -knalrood klein schoudertasje -turquoise "sport" handtasje -oude leren grote retro handtas -leren handtasje -oud eren koffertje -stippeltjes handtasje
|
![]() |
|
|