![]() |
|
![]() |
Als m'n vriendje/vriendinnetje heel dominant doet en/of me uit gaat zitten schelden haha
![]() ![]() Als m'n vriendje/vriendinnetje zich (in de spiegel kijkend) aant opmaken is. Dansende mensen zijn ook ![]()
|
Als het eigenlijk niet kan.. beneden op de bank met slapende ouders boven bijvoorbeeld.
Tijdens het uitgaan samen dansen... ![]() Als hij me zegt dat 'ie geil is en me aankijkt met zo'n blik van: ![]() Of als 'ie aan mn tepels komt....*aaaah* *rilling*
|
Van mijn vriend
![]() Als hij in mijn kont knijpt of erop slaat, als 'ie me 'sletje' noemt tijdens de actie, als hij me heel hard pakt, als hij aan m'n haren trekt, als hij me zoent... En als hij met z'n handen over mijn lichaam gaat. Hij heeft zulke grote, ruwe handen, en dat vind ik heel spannend. ![]()
Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 20:46. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoenen, een lief aaitje op preceis de goede plek, warme adem in mijn nek of oor, een klein plotseling kusje op precies de goede plek, klein kriebeltje idem (heb plekje in m'n nek dat m'n ex-vriend na verloop van tijd feilloos, blindelings kon vinden, eventjes daar kriebelen, hand weer weg, ondertussen gewoon doorpraten met iemand anders terwijl ik opeens helemaal gek van opwinding was
![]() ![]() hmm... waar wordt ik eigenlijk niet geil van? ![]() |
![]() |
|
Dirty Talk (
![]()
|
Jaaa, ik weet het!! Gisteren ben ik erachter gekomen: de beste manier om mij supergeil te krijgen.
Ik lag op m'n buik met m'n kont wat omhoog en mijn vriend masseerde me. Op een gegeven moment stopte hij z'n piemel tussen mijn schaamlippen en wreef hem heen en weer, steeds net langs de ingang. Nou, ik werd me toch een partij nat! Zo was het veel geiler toen hij 'm uiteindelijk -heel diep- erin stopte. Dat was me een ervaring.. ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En wat ook veel gebeurt: je vergeet dingen, en ontdekt ze later weer opnieuw. Handig hoor, die Alzheimer!
|
![]() |
Heel veel dingen...
soms alleen al als ik haar zie, of als ze een bepaald truitje aanheeft ofzo... Als ze me in mn nek zoent... als ze dubbele opmerkingen loopt te maken.. als ze zachtjes over mn rug gaat met haar tong of vingertoppen... als ze zich uitkleed... Kan eigenlijk vanalles wel zijn waar ik geil van word zolang mn vriendin het maar doet ![]() ![]()
|
dingen op onverwachte momenten.
als ik opgegeild word in een openbare gelegenheid en dus neit kan reageren. nou dan kan hij er vanuit gaan dat ik daarna helemaal van hem ben! kusjes op mn oor. als hij dicht tegen me aanligt en ik voel zn lichaam tegen dat van mij : lepeltje-lepeltje. en dattie me dan een beetje aaite en lief kusjes in nek geeft. iets dichter tegen me aan gaat liggen en dat ik dan een bobbel voel bij mn kont... *word al geil bij gedachte* mist vriendje te erg... |
![]() |
|
![]() |
ik zou hier natuurlijk een uur lang mijn diepste fantasieën neer kunnen zetten of mijn meest geile ervaring kunnen noteren maar dat doe ik niet, ik zal het kort maar krachtig neerzetten:
Gothic meiden, beetje alto meiden, ze hebben iets speciaals, ik weet niet wat precies maar het is zeer opwindend.
||
Citaat:
Eerder week ![]()
||
Citaat:
![]() en als het spoor lijd naar mijn vriendin die volledig naakt op bed ligt zou ik er bbest opgewonden van kunnen worden ![]()
|
![]() |
ik word t al als ze een truitje een beetje ver open heeft.ze heeft er zo een waar t ritsje telkens van naar beneden schiet...
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
[offtopic]Ik ben ook geboeid door sommige programma's op discovery channel...so?[/off]
|
haha pas lag ik bij me vriendje in de tent en toen ging ik hele tijd ze nek likken, werd ie wel geil van geloof ik. Ohja en ook hele tijd over ze buik 'krassen'. Eerst heel zachtjes erover heen gaan met de toppen van je vingers en dan ineens met je nagels. Dan verstijven al ze spieren hahaha ik hem daar lekker mee pesten. En met me hand in ze broek en dan NET niet te ver gaan
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar ik geil van word? Euhm, van die kleine kusjes over je buik, richring boven / beneden...Vreselijk! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Probleempje Amariss | 22 | 22-08-2007 00:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
Geil Darkest Angel | 3 | 25-06-2002 20:38 | |
ARTistiek |
Magie van verleiding | 14 | 25-10-2001 08:03 |