Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik draag veel zwart, donkerblauw, paars en bordeaurood. eigenlijk altijd donkere kleuren omdat ik al een lichte huid en licht haar heb. Ik zou bijna nooit bruin dragen gewoon omdat me dat niet staat en ik het nogal saai over vind komen.
||
Citaat:
![]() Maar oranje is echt een nono, zelfs voor de hockeyclub Susanne ![]() |
![]() |
|
Rood staat me goed, maar draag ik zowat niet meer. Ik draag vooral zwart (maar altijd gecombineerd met andere kleuren), kaki, bruin, bordeauxrood, oudroze, legergroen, beetje onopvallende kleuren dus.
|
alle kleurtjes vind ik wel leuk. Maar niet bijv. wit met roze, lila en lichtblauw (best logisch) en donkerblauw en zwart vind ik saai.
Turkwase (weet niet hoe je het schrijft) vind ik heel leuk, vooral in de zomer, dan leuk je bruiner. En oranje en heldergroen vind ik ook heel leuk voor bijv. een shirtje.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-poll: thema kleur xineof | 99 | 31-03-2005 08:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe ontstaan kleuren? Saycheese | 37 | 19-03-2004 17:47 | |
Software & Hardware |
Kleuren ver********** Dr HenDre | 19 | 28-01-2003 20:55 | |
Verhalen & Gedichten |
het leven heeft even zeven kleuren. metzondernix | 10 | 06-10-2002 18:18 | |
ARTistiek |
Inkt voor een Spreuk (of: de magie van kleuren). Deel 1. metzondernix | 5 | 23-08-2001 21:26 |