Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ervanuitgaand dat dit reflecteert op het product? Wat verkoop je dan... Donald Duck kauwgom? |
![]() |
|
Ik stem voor de vrouw die ik gister tegenkwam, die een strakke broek minstens 2 maten te klein gekocht had. Overigens was die vrouw nou niet bepaald gezegend met haar figuur (lees: ze had ontzettend dikke benen).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat heeft ook te maken met kleding.. Citaat:
Mensen met een pak varieren over het algeeen van 18 tot 75+... Maar goed, als jullie denken van niet, prima hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
toy! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie begrijpt er nou niet dat Mickey sokken onder een pak kunnen tegenwoordig ![]() Maar goed, zoals ik al eerder zei, als je dat wil denken, prima ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar denk niet dat ze posts gaan verwijderen vanwege een discussie die het niveau iets hoger maakt, dit zou anders een opsom topic worden waar zelfs een kleuter aan mee kan doen. Overigens voor de mensen die hun leraar noemen.. op veel scholen geld er een soort leding regel.. Dat je bijv. geen korte broek aan mag of geen uitdagende (vooral voor de "Juffen") kleding.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fashion nono van de dag: jongen van mijn school, hij had donderdag,vrijdag, zaterdagnacht in de discotheek, en vandaag het zelfde aan.. [en dan praat ik nog niet eens over wat] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |