Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
groot deel van het geld gaat ook naar het koninklijke huis en daar zitten jullie ook niet om te blerren |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik 'studeer' officieel... en ik werk (dat neem ik wel serieus)... en ik help m'n vader met de zaak en zo (da's nu nog onbetaald)... maar ik ben zo'n vervelend ventje dat gewoon de zaak van z'n vader overneemt, en daar al de goede papieren voor heeft, en nu gewoon de student uithangt...
Niceman, een uitkering is idd leuk (kheb er zelf eentje gehad tot voor kort) maar niet als je ook wat perspectief wil hebben, en zo, of als je kinderen hebt, of je eigen huis wil hebben.... en bij deze : ik bleer over het koningshuis !
|
![]() |
Iemand die op zijn 19e een uitkering neemt omdat hij te beroerd is om te werken is echt goed ziek, of denk je echt dat je dat over 10 jaar nog bevalt? Denk daar maar eens over na, er zal echt niet zo snel meer iemand zijn die zo'n lapzwans dan aan wil nemen. Ik snap trouwens niet hoe dat kan, toen ik werkzoekend was na te zijn afgestudeerd kon ik vrijwel geen uitkering krijgen omdat ik, gezien het feit dat ik geen werkervaring had, verplicht was om vrijwel elke baan aan te nemen.
|
![]() |
|
redelijk triest hoor, en het is nog een mededeling ook die alleen maar op spam uitdraait, ook in het oude Sowjet tijdperk werd er gewoon hard gewerkt voor de centen hoor, je moet je echt schamen dat je te lui bent om zelf voor wat geld te zorgen
![]()
||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ach ja en als jij je leven wilt lijden in plaats van leiden dan zou ik nu toch maar naar die bossen in Zweden gaan. Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() geweldig verbaal pak slaag, maar helaas ik denk niet dat niet meer zo niceman daar ongevoelig voor is.......... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
deze is helaas op sommige individuen dan niet meer van toepassing ![]() |
![]() |
|
Haha mensen, give me a break zeg. Gaan we nou massaal lopen zeiken omdat iemand geen werk heeft? Moet ie toch lekker zelf weten?
Anyway, dit topic is flink naar z'n vaantjes, helaas. Mocht iemand behoefte hebben aan een nieuw serieus topic, be my guest. Persoonlijke problemen met de TS vecht je maar via PM uit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|