Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2004, 19:23
Verwijderd
Mwah, Seymour en Yunalesca wilden nog wel problemen geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2004, 19:39
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Morridin schreef op 28-02-2004 @ 20:23:
Mwah, Seymour en Yunalesca wilden nog wel problemen geven.

Phah! Ik was vet bang voor Yunalesca (vrienden vertelden me dat), maar ik had haar vrij snel dood. Bij Seymour had ik alleen problemen met hem bij Mount Gagazet.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 22:02
D@mien
D@mien is offline
In X vonnik Yunalesca absoluut et irritantst....die klote zombie-aanvallen...en dan nog es Mega Death casten...zodat alleen de zombies overleven...zo'n teringlijer heb ik in X-2 nog niet gezien...

Alleen lezen als je al redelijk in Chapter 5 zit:
Spoiler
Oud 28-02-2004, 22:17
Verwijderd
Citaat:
MarKel schreef op 28-02-2004 @ 20:39:
Phah! Ik was vet bang voor Yunalesca (vrienden vertelden me dat), maar ik had haar vrij snel dood. Bij Seymour had ik alleen problemen met hem bij Mount Gagazet.
ik had ook dikke problemen met yunalesca, maar ik ben ff wezen levellen, toen ging het beter.

een armor met deathproof is ook praktisch, hoef je dat character alleen maar van de zombie-status af te houden

btw. hoe kan ik in ffX snel aan dark matter komen?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 22:45
Levitating Nun
@ D@mien: "In X vonnik Yunalesca absoluut et irritantst....die klote zombie-aanvallen...en dan nog es Mega Death casten"

Als je zombie-status hebt, dan is Mega-Death toch geen proleem? Dat is juist de tactiek bij (de tweede vorm) van Yunalesca. Met zombie-status ontwijk je haar sterkste aanval...of ben nou zo....?

Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 22:47.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 01:30
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
MarKel schreef op 28-02-2004 @ 23:45:
@ D@mien: "In X vonnik Yunalesca absoluut et irritantst....die klote zombie-aanvallen...en dan nog es Mega Death casten"

Als je zombie-status hebt, dan is Mega-Death toch geen proleem? Dat is juist de tactiek bij (de tweede vorm) van Yunalesca. Met zombie-status ontwijk je haar sterkste aanval...of ben nou zo....?
Ik weet dat je als zombie geen last hebt van mega death...maar het is erg tricky....als je zombie bent, kan je neit healen...dus als ze een irritante aanvallen doet dan ben je soms gedwongen on holy water te gebruiken....waarmee je dus geen zombie meer bent....en dán is mega death uiterst irri..natuurljk kan je er dan voor zorgen dat je niet aanvalt...en w88 tot je weer zombie wordt...
Als je weet hoe et zit is dit natuurlijk een eitje...maar de eerste keer dat je speelt gebruik je meteen holy water als je zombie bent...dan ros je er lekker op los, en Mega Death maakt een einde aan je droom

Kep em btw net uitgespeeld.....die eindbaas is vervelend af en toe...maar nogsteeds een watje
Eindstats:
Yuna lvl 52
Rikku lvl 49
Paine lvl 51

Eindtijd: 35:37
Completion: 73%

De lage % is te danken aan et feit dat ik er vrij laat achter kwam dat je de side missions per chapter moest doen...ik had gepland ze allemaal te doen in de laatste chapter...
Gelukkig snapte ik et eindelijk in chapter 3...dus was er nog wat te redden...
Nu ga ik (met guide denk ik ) voor de volle 100%...ik wil nu de beste ending zien...
'New Game Plus' here I come
Oud 04-03-2004, 23:22
sephiroth32
sephiroth32 is offline
Nou om eerlijk te zijn mot ik spel beetje afkrake FFX-2 was ook nietzo geweldig twas wel leuk maar nietzo goed als VI, VII en VIII verhaal van X was wel oke alleen verhaallijn aan de korte kant. FFX-2 verhaallijn vind ik nergens opslaan tidus zoeken terwijl ie dood is. Vroige deel ging ie naar de farplane. EN blijkt het een of ander shuyin te zijn verhaallijn vind ik gewoon zwaar kut. Classes en battle system vind ik wel chill ontworpen wel goed een mooi ontworpen. Characters tjha beetje weinig hé? Kwa vechten en battlen vind ik wel mooi ook dit verhaal wel erg aan de korte kant korter dan FFX wat ook wel leuk is NEw game plus als je het spel hebt uitgespeeld kan je de optie kiezen new game plus alleen verliest je level dat je betn begint van level 1 maar behoud je behaalde ietems, al bhed premiers, shpere grids en dress spheres. Jammer dat auron niet terug is gekomen de rest is iedereen wel terug gekomen van 10 ik dacht voor ik het spel speel dat tidus ook een hoofdrol gaat krigen in het spel als je de trailer had gezien zag ke stuk over yuna's nachtmerrie das dus jammer dat het nietzo is...
FFX-2 tjah mischien hadden ze toch maar een andere FF sequel moten maken...
Oud 05-03-2004, 07:27
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
sephiroth32 schreef op 05-03-2004 @ 00:22:
Nou om eerlijk te zijn mot ik spel beetje afkrake FFX-2 was ook nietzo geweldig twas wel leuk maar nietzo goed als VI, VII en VIII verhaal van X was wel oke alleen verhaallijn aan de korte kant. FFX-2 verhaallijn vind ik nergens opslaan tidus zoeken terwijl ie dood is. Vroige deel ging ie naar de farplane. EN blijkt het een of ander shuyin te zijn verhaallijn vind ik gewoon zwaar kut. Classes en battle system vind ik wel chill ontworpen wel goed een mooi ontworpen. Characters tjha beetje weinig hé? Kwa vechten en battlen vind ik wel mooi ook dit verhaal wel erg aan de korte kant korter dan FFX wat ook wel leuk is NEw game plus als je het spel hebt uitgespeeld kan je de optie kiezen new game plus alleen verliest je level dat je betn begint van level 1 maar behoud je behaalde ietems, al bhed premiers, shpere grids en dress spheres. Jammer dat auron niet terug is gekomen de rest is iedereen wel terug gekomen van 10 ik dacht voor ik het spel speel dat tidus ook een hoofdrol gaat krigen in het spel als je de trailer had gezien zag ke stuk over yuna's nachtmerrie das dus jammer dat het nietzo is...
FFX-2 tjah mischien hadden ze toch maar een andere FF sequel moten maken...
Wow...een paar leestekens mogen hier wel...kep et 2x moeten lezen om dr wat van te kunnen maken...maargoed..

Tidus ging eind FFX neit naar de Farplane...aangezien hij een droom was van de Faith, verdween hij toen de Faith wakker werden....En na de aftiteling van FFX zag je Tidus in het water liggen, dus hij zal dus nog wel ergens aanwezig zijn....(De perfect Ending van FFX-2 zal ook wel wat voor je duidelijk maken)
Oud 05-03-2004, 10:54
sephiroth32
sephiroth32 is offline
Jah maar tog had echter wel meer verwacht van FFX-2 ze hadden tidus ook een beetje hoofdrol moeten geven. FFX-2 heeft beetje kut verhaal battle system is wel goed en side quests ook wel =)
Oud 05-03-2004, 11:46
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
D@mien schreef op 05-03-2004 @ 08:27:
Wow...een paar leestekens mogen hier wel...kep et 2x moeten lezen om dr wat van te kunnen maken...maargoed..

*blaat*
.. of je zet er ff wat spoiler tags omheen .. *hint* ..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 17:18
dr.phil 2
dr.phil 2 is offline
ik vind het spel tot nu toe niet HEEl erg fantastisch. Ik vind het jammer dat er geen summons zijn, en ik vind de verhaallijn tot nu toe erg zwak. Maarja het is en blijft final fantasy dus het is nog altijd leuk
Oud 05-03-2004, 18:18
sephiroth32
sephiroth32 is offline
Jah, you got a point tis FF blijft altijd wel leuk verhaal mag mischien beetje kut zijn maar dat verklnalt neit het hele spel
Oud 05-03-2004, 18:41
nickèsz
nickèsz is offline
Is het beter dan FF VI,VII,VIII,IX?
Oud 05-03-2004, 19:35
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
nickèsz schreef op 05-03-2004 @ 19:41:
Lees het topic is door; zou ik zeggen. Daarnaast ligt 't maar helemaal aan je smaak wat je beter/slechter vind.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 21:27
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Marcade schreef op 05-03-2004 @ 12:46:
.. of je zet er ff wat spoiler tags omheen .. *hint* ..
Ik heb er expres geen spoiler tags omheen gezet, aangezien je FFX-2 niet gaat spelen als je FFX niet hebt (uit)gespeeld...doe je dit wel, dan snap je er geen fuck van...
Alles wat in dat stukje staat is te zien in de ending van FFX..
(Kep zelf de perfect ending van X-2 nog iet gezien, wel dingen over gelezen.)Dus een spoiler lijkt et me niet...
Oud 06-03-2004, 00:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
D@mien schreef op 05-03-2004 @ 22:27:
Ik heb er expres geen spoiler tags omheen gezet, aangezien je FFX-2 niet gaat spelen als je FFX niet hebt (uit)gespeeld...doe je dit wel, dan snap je er geen fuck van...
T'is en blijft een spoiler hoe je 't went of keert.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 09:11
sephiroth32
sephiroth32 is offline
Citaat:
Trouwens er is geen FF uitgebracht die beter zijn als VII en VIII
Oud 06-03-2004, 18:38
Verwijderd
Smaken verschillen.imho is ff9 beter dan 8
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 21:42
Levitating Nun
Citaat:
NEEN!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 14:45
Rareware
Rareware is offline
Citaat:
D@mien schreef op 28-02-2004 @ 23:02:
Alleen lezen als je al redelijk in Chapter 5 zit:
Spoiler

De bosses in 10-2 zijn gewoon zo makkelijk omdat je te snel lvled door al de sidequests, volgens mij zijn de bosses alleen moeilijk als je alleen de storyline missions doet en verder niet lvled. Zal ik is een keer moeten proberen.

Spoilers!!!!!!

Ik moet nu alleen nog genoeg PR punten vinden om Calm Lands een hotspot te maken en zo Mascott dressphere te krijgen. Denk dat ik die maar in new game plus ga halen want anders ben ik uren bezig om genoeg punten te zien op te scharrelen. Je hebt 400 PR punten nodig en ik heb er nog maar 130 of zo. En voor elke 200 credits die je verspeelt krijg je maar 1 PR punt. Dus om hier zo veel uur aan te besteden lijkt me ook niet echt prettig. Nou ja ga ik wel eerst proberen The End GG te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 15:42
Levitating Nun
Ik vben gestopt met spelen. Ik vind er geen moer aan. Het is geen uitdaging meer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten