Advertentie | |
|
![]() |
|
@ D@mien: "In X vonnik Yunalesca absoluut et irritantst....die klote zombie-aanvallen...en dan nog es Mega Death casten"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als je zombie-status hebt, dan is Mega-Death toch geen proleem? Dat is juist de tactiek bij (de tweede vorm) van Yunalesca. Met zombie-status ontwijk je haar sterkste aanval...of ben nou zo....? Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 22:47. |
![]() |
||
Citaat:
Als je weet hoe et zit is dit natuurlijk een eitje...maar de eerste keer dat je speelt gebruik je meteen holy water als je zombie bent...dan ros je er lekker op los, en Mega Death maakt een einde aan je droom ![]() Kep em btw net uitgespeeld.....die eindbaas is vervelend af en toe...maar nogsteeds een watje ![]() Eindstats: Yuna lvl 52 Rikku lvl 49 Paine lvl 51 Eindtijd: 35:37 Completion: 73% De lage % is te danken aan et feit dat ik er vrij laat achter kwam dat je de side missions per chapter moest doen...ik had gepland ze allemaal te doen in de laatste chapter... ![]() Gelukkig snapte ik et eindelijk in chapter 3...dus was er nog wat te redden... Nu ga ik (met guide denk ik ) voor de volle 100%...ik wil nu de beste ending zien... 'New Game Plus' here I come ![]()
|
Nou om eerlijk te zijn mot ik spel beetje afkrake FFX-2 was ook nietzo geweldig twas wel leuk maar nietzo goed als VI, VII en VIII verhaal van X was wel oke alleen verhaallijn aan de korte kant. FFX-2 verhaallijn vind ik nergens opslaan tidus zoeken terwijl ie dood is. Vroige deel ging ie naar de farplane. EN blijkt het een of ander shuyin te zijn verhaallijn vind ik gewoon zwaar kut. Classes en battle system vind ik wel chill ontworpen wel goed een mooi ontworpen. Characters tjha beetje weinig hé? Kwa vechten en battlen vind ik wel mooi ook dit verhaal wel erg aan de korte kant korter dan FFX wat ook wel leuk is NEw game plus als je het spel hebt uitgespeeld kan je de optie kiezen new game plus alleen verliest je level dat je betn begint van level 1 maar behoud je behaalde ietems, al bhed premiers, shpere grids en dress spheres. Jammer dat auron niet terug is gekomen de rest is iedereen wel terug gekomen van 10 ik dacht voor ik het spel speel dat tidus ook een hoofdrol gaat krigen in het spel als je de trailer had gezien zag ke stuk over yuna's nachtmerrie das dus jammer dat het nietzo is...
FFX-2 tjah mischien hadden ze toch maar een andere FF sequel moten maken...
||
Citaat:
Tidus ging eind FFX neit naar de Farplane...aangezien hij een droom was van de Faith, verdween hij toen de Faith wakker werden....En na de aftiteling van FFX zag je Tidus in het water liggen, dus hij zal dus nog wel ergens aanwezig zijn....(De perfect Ending van FFX-2 zal ook wel wat voor je duidelijk maken)
||
Citaat:
Alles wat in dat stukje staat is te zien in de ending van FFX.. (Kep zelf de perfect ending van X-2 nog iet gezien, wel dingen over gelezen.)Dus een spoiler lijkt et me niet...
||
Citaat:
De bosses in 10-2 zijn gewoon zo makkelijk omdat je te snel lvled door al de sidequests, volgens mij zijn de bosses alleen moeilijk als je alleen de storyline missions doet en verder niet lvled. Zal ik is een keer moeten proberen. Spoilers!!!!!! Ik moet nu alleen nog genoeg PR punten vinden om Calm Lands een hotspot te maken en zo Mascott dressphere te krijgen. Denk dat ik die maar in new game plus ga halen want anders ben ik uren bezig om genoeg punten te zien op te scharrelen. Je hebt 400 PR punten nodig en ik heb er nog maar 130 of zo. En voor elke 200 credits die je verspeelt krijg je maar 1 PR punt. Dus om hier zo veel uur aan te besteden lijkt me ook niet echt prettig. Nou ja ga ik wel eerst proberen The End GG te krijgen. ![]() |
![]() |
|
|