Advertentie | |
|
![]() |
|
Wel dat hangt natuurlijk af van meisje tot meisje, maar ik heb al ontdekt dat alle jongens waar ik ooit verliefd op ben geweest ongeveer even groot zijn als ik of iets groter en ik ben maar 1m68, ikzelf vind het zeker niet lelijk ofzo, ik vind het zelfs schattig echt waar
![]()
|
Ik val op kleine jongetjes
![]() Ik heb zelfs wat met een jongen(tje) ![]() ![]() Vind ze schattig. Maar ik heb ook wat met een jongen van 2 meter gehad (vond het niet zo handig, ban zelf maar 1,62m en het zag er gewoon niet uit, mini et maxi ![]()
|
![]() |
Klein, dik, mager, scheel noem het maar op waar het om gaat is het innerlijke mensen! Natuurlijk telt het uiterlijk mee (dat ontken ik niet) maar dan gaat het vooral om de verzorging. En niet of iemand lang of kort of wat dan ook is......
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hmm, ik ben het er wel mee eens als mensen zeggen dat de jongen groter moet zijn. Maar of het echt een rol speelt als je elkaar echt leuk vind..dat niet.
Ik ben zelf 1.71, maar zou wel 1.76 willen zijn. Ik houd van jongens die wat "breder" zijn, en liefst ook groter. Mijn ex was ook iets van 1.74/75, dus zo belangrijk vind ik het niet. |
![]() |
|
Als ze jouw egt leuk vind, dan boeit de lichaamslengte niet.
Ikzelf ben heel klein (1.24 meter) ik heb namelijk een groeistoornis. Maar daar zit ik niet mee, ik vind niet dat iemand een relatie af zou moeten laten hangen van je lichaamslengte. Ze moeten je maar accepteren zoals je bent ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En net als in het dierenrijk krijgt het stekste mannetje meestal het vrouwtje.
|
Tja, ik weet het niet.
Ik ben zelf al vrij lang voor een meisje, namelijk 182 cm. Persoonlijk heb ik wel zoiets van, de jongen moet langer zijn dan het meisje. Dus als ik een klein iemand tegenkom, heb ik meteen al zoiets van, nou nee. Maar dat is geheel persoonlijk. Want ik vind dat de jongen nog zo'n rol heeft van 'ik moet het meisje beschermen', zo lekker ouderwets en ja, een jongen van ongeveer 1.65 (bwvs) die een meisje van 1.80 moet beschermen heb ik zoiets van, mja.. Nee. Het is gewoon een aandoening van me, de oppervlakkigheid in mij. ![]() De jongen móet langer zijn dan het meisje.
|
![]() |
Is wel grappig.. ik ben zelf like 1.90 m (wordt d'r 2.01
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() xxx |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben 1,68m en mn vriend is 1,93m en dat is echt heel irritant. Ik zou liever iemand hebben van mn eigen lengte. (maar om het daarom nou uit te maken, dat wist ik toen ik eraan begon...)
En inderdaad, als er meisjes niet op je vallen omdat je klein zou zijn, zou ik er niet zo om treuren... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe kun je nou 'naar het innerlijk kijken'? Mensen die roepen dat het om innerlijk draait zijn gewoon niet eerlijk. Ik vind de uitdrukking 'een mooi innerlijk' sowieso goedkoop en gefabriceerd. Ik durf er geld onder te verwedden dat die uitdrukking bedacht is door een lelijkerd die niet kon scoren. |
![]() |
|
eeyzz mense, kwou ff zegge da ik nog kleiner ben as ullie allemaal => 1m 55 (of zoiets) en asder ne jong is die mij ni moet omda ik klein ben, sry ma dan is da zijn probleem. kvin da ge ni alleen op de lengte moet afgaan of ge mense moet of nie, ge moet ook na het innerlijke kijke eh. kwou gwn ff zegge da asder jonges zijn die mij ni moete omwille van mijn lengte, ik da ongeloofelijk ZWAK vind
grtzz karo |
![]() |
|
![]() |
Heej Brian!
Je bent zeker niet klein hoor! Als meisjes je daarom niet leuk zouden vinden.. ![]() Ik heb zelf namelijk een vriend die niet veel groter is dan mij (als ik mn laarzen met hakken aan heb, heel iets kleiner) En ik ben heel gelukkig met em.. zelf ben ik niet groter dan 1.67 miss nog wel iets kleiner.. ![]() Maargoed, denk niet dat je je om je lengte zorgen moet maken! Vaak is het wel zo dat meisjes op langere jongens vallen, maar er zijn zat meiden die kleiner zijn dan jou dus.. Wees niet bang! Succes ermee! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben zelf 1.80 en val normaal op langere jongens.
maar er komen de laatste tijd wel steeds vaker uitzonderingen voor. Zijn ook onweerstaanbare kleinere jongens nl. ![]() Ik ben soms wel een beetje bang dat een jongen mij te lang vindt... Dus vertel jongens... ![]()
|
mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar langere jongens, maar denk niet dat ik iemand zou afwijzen op zn lengte, of hij moet wel extreem veel kleiner dan mij zijn.
liefst een stukje groter dan ik dus (hij moet mij toch kunnen beschermen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar 'r is pas bewezen dat vrouwen instinctief zich eerder 'seksueel' aangetrokken voelen door langere mannen omdat zij hun kinderen goed zouden kunnen beschermen enzo. maar ikzelf heb dat ergens gelezen ooit dus sorry kan geen bron vinden. maar het is echt geen MAJOR probleem 'k heb zat leuke vriendinnen gehad, dus ik zou je 'r geen zorgen om maken |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind 1.74m niet eens zo klein voor een jongen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() En wat GRRR zegt:" Kleine meisjes kun je makkelijker oppakken enzo" tsja, dat lijkt mij ook mooi om soms eens te doen. Probleem is alleen dat ik door m'n lengte op moet passen met m'n rug, maar dat went vanzelf. Alles went, zelfs een klein meisje.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Behandelingen voor betere groei? vdbnick | 24 | 25-09-2008 17:33 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[Na] Signaalverwerking Hoempapa | 8 | 17-04-2006 18:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
spiermassa ten koste van je lichaamslengte? FMB King | 19 | 09-07-2004 09:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een Onderzoekje van lichaamslengte Stylus | 16 | 11-06-2004 22:22 | |
Flora & Fauna |
Voor de natuur zijn is vlees eten Verwijderd | 13 | 18-01-2002 12:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Te dik athena_greece | 12 | 07-01-2002 20:32 |