Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2004, 18:08
miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind jongens van boven de 1.85 aantrekkelijker dan kleinere jongens, maar ik zou nooit iemand afwijzen om zijn lengte, tenzij hij echt heel klein is, dus onder de 1.65. Ik denk dat ik me dan echt gewoon niet aangetrokken zou voelen tot diegene.
Oud 24-02-2004, 18:43
Fa Sai
Fa Sai is offline
Haha, ik zal dit maar niet aan het broertje van mijn vriend laten lezen, dat arme ventje is bijna 19, uitgegroeid en slechts 1.62! (hij is chinees, dat scheelt dan wel weer) Dan plaag ik hem omdat ik groter ben (1.65). Mijn vriend is ook 1.74 en daar heb ik juist geen problemen mee, ik vind het wel fijn, en het is handig bij het zoenen en bepaalde standjes .
Ik vidn dat er met jouw lengte niets mis is hoor!
Oud 25-02-2004, 00:01
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 24-02-2004 @ 19:08:
Ik vind jongens van boven de 1.85 aantrekkelijker dan kleinere jongens, maar ik zou nooit iemand afwijzen om zijn lengte, tenzij hij echt heel klein is, dus onder de 1.65. Ik denk dat ik me dan echt gewoon niet aangetrokken zou voelen tot diegene.
En wat nou als ze 'maar' 1.77m zijn, type knuffelbeer... zoals ik?
Oud 25-02-2004, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 25-02-2004 @ 01:01:
En wat nou als ze 'maar' 1.77m zijn, type knuffelbeer... zoals ik?
Dat zegt ze toch heel duidelijk? Dan vindt ze dat minder aantrekkelijk maar zou ze iemand niet om die reden afwijzen.
Oud 25-02-2004, 11:33
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vraag me af wat jongens/mannen er nou van vinden als hun vriendin een kop groter is? Ik merk namelijk vaak dat meiden hierover lopen te zeuren, maar dat de jongen/man hier weinig last van heeft. Is dat ook zo?
Oud 25-02-2004, 11:42
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Wel dat hangt natuurlijk af van meisje tot meisje, maar ik heb al ontdekt dat alle jongens waar ik ooit verliefd op ben geweest ongeveer even groot zijn als ik of iets groter en ik ben maar 1m68, ikzelf vind het zeker niet lelijk ofzo, ik vind het zelfs schattig echt waar .
Oud 25-02-2004, 11:59
biep
biep is offline
Ik val op kleine jongetjes
Ik heb zelfs wat met een jongen(tje) van 1,49m gehad
Vind ze schattig.
Maar ik heb ook wat met een jongen van 2 meter gehad (vond het niet zo handig, ban zelf maar 1,62m en het zag er gewoon niet uit, mini et maxi )
Oud 25-02-2004, 21:06
Miss-Blunt
Miss-Blunt is offline
Klein, dik, mager, scheel noem het maar op waar het om gaat is het innerlijke mensen! Natuurlijk telt het uiterlijk mee (dat ontken ik niet) maar dan gaat het vooral om de verzorging. En niet of iemand lang of kort of wat dan ook is......
Oud 25-02-2004, 21:38
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Zijn er mensen die verliefd zijn op elkaar, maar elkaar toch niet willen omdat de kerel kleiner is? HAHA, triestig.
Oud 26-02-2004, 11:42
snootie
snootie is offline
Is 1.68 meter niet lang?????? Ik ben zelf 1.68 meter, maar iedereen hier op het forum noemt dat kort,ik dacht toch echt dat 1.68 lang is hoor
Oud 26-02-2004, 13:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
snootie schreef op 26-02-2004 @ 12:42:
Is 1.68 meter niet lang?????? Ik ben zelf 1.68 meter, maar iedereen hier op het forum noemt dat kort,ik dacht toch echt dat 1.68 lang is hoor
Nee, das redelijk kort. Ik ben 1.77 en ik ben lang dus. Als jij 1.68 al lang vindt ben ik een reus.
Oud 26-02-2004, 13:51
merels
merels is offline
hmm, ik ben het er wel mee eens als mensen zeggen dat de jongen groter moet zijn. Maar of het echt een rol speelt als je elkaar echt leuk vind..dat niet.
Ik ben zelf 1.71, maar zou wel 1.76 willen zijn. Ik houd van jongens die wat "breder" zijn, en liefst ook groter. Mijn ex was ook iets van 1.74/75, dus zo belangrijk vind ik het niet.
Oud 26-02-2004, 14:33
LieFfieJ
LieFfieJ is offline
Als ze jouw egt leuk vind, dan boeit de lichaamslengte niet.
Ikzelf ben heel klein (1.24 meter) ik heb namelijk een groeistoornis. Maar daar zit ik niet mee, ik vind niet dat iemand een relatie af zou moeten laten hangen van je lichaamslengte. Ze moeten je maar accepteren zoals je bent en anders hebben ze pech
Oud 26-02-2004, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Gemiddelde lengte van vrouwen in Nederland is 1.67, dus als je 't zo bekijkt is 1.68 heel normaal, maar jongeren zijn wel weer wat langer, ik denk dat meisjes van 16-25 jaar gemiddeld eerder 1.72 zijn ofzo (15 telt niet mee want dan groeien veel meisjes nog echt in de lengte), dus dan is 1.68 aan de korte kant (maar niet superklein)
Oud 26-02-2004, 16:25
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-02-2004 @ 19:50:
Waarom is iemands lengte een oppervlakkige reden? Dat jij dat zelf vindt is natuurlijk je goed recht, maar er zullen genoeg mensen zijn die dat niet met je eens zijn. Ik kan nogal slecht tegen mensen die denken dat het uiterlijk een soort ondergeschikte factor is in het bepalen of iemand je aanstaat of niet. Mooie mensen (of mooi nou slank is, of lang, of wat dan ook) hebben gewoon een flinke streep voor, zowel in de liefde, als op de arbeidsmarkt als in het leven in het algemeen. Klinkt hard, maar klopt als een bus. Ik ga mezelf ook niet voor de gek houden door te zeggen dat ik een lelijk meisje wel leuk vind omdat ik zo goed met haar kan opschieten, want als ik dan op het punt sta met haar te zoenen kan ik het toch niet als ze werkelijk afstotelijk is. Iewww.
Vind ik ook, het klinkt hard maar zo is het gewoon en het uiterlijk vind ik ook geen oppervlakkige reden het is nou eenmaal zo.

En net als in het dierenrijk krijgt het stekste mannetje meestal het vrouwtje.
Oud 26-02-2004, 16:32
Cinamon
Cinamon is offline
Tja, ik weet het niet.
Ik ben zelf al vrij lang voor een meisje, namelijk 182 cm.
Persoonlijk heb ik wel zoiets van, de jongen moet langer zijn dan het meisje. Dus als ik een klein iemand tegenkom, heb ik meteen al zoiets van, nou nee.
Maar dat is geheel persoonlijk. Want ik vind dat de jongen nog zo'n rol heeft van 'ik moet het meisje beschermen', zo lekker ouderwets en ja, een jongen van ongeveer 1.65 (bwvs) die een meisje van 1.80 moet beschermen heb ik zoiets van, mja..
Nee. Het is gewoon een aandoening van me, de oppervlakkigheid in mij.
De jongen móet langer zijn dan het meisje.
Oud 26-02-2004, 16:37
Dree
Dree is offline
Ik vind je er waarschijnlijk wel minder aantrekkelijk om
Ik ben zelf 1.78, en heb toch liever een jongen die een stukkie groter is.
Oud 26-02-2004, 16:45
X-G
X-G is offline
Is wel grappig.. ik ben zelf like 1.90 m (wordt d'r 2.01 ) en al me GF'jes waren klein. Like 1,60 tot 1,70 , dus met grotere jongens hebben ze geen probleem.. denk ook niet met kleinere, als je op lengte valt ben je écht zielig als meisje en als jongen (lange benen kan natuurlijk wel ) maar als ze je niet willen om je lengte, loop d'r dan ook met een grote boog langs !
Oud 26-02-2004, 16:48
*ABC*
*ABC* is offline
Ik ben 1.70 m en ik baal er echt van. Ik zou echt wel 1.65 willen zijn ofzo
Oud 26-02-2004, 18:40
Brian 122
Brian 122 is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 21-02-2004 @ 16:11:
Ik vind het wel fijn als hij iets langer is dan ik..
maar ik ben zelf 1.70 ..dus das dan meestal geen probleem
Ach, er zijn ook genoeg kleine meisjes (zoals ik )
Tja t zal wel nederlands zijn om 1,70 voor een meisje klein te vinden. Kom maar es buiten nederland dan ben je zowat altijd groter dan de rest van de vrouwen en sommige mannen

xxx
Oud 26-02-2004, 18:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ice_faerie15 schreef op 26-02-2004 @ 17:48:
Ik vind 1.70 juist mooi.
Oud 27-02-2004, 11:24
Verwijderd
ik ben 1,68m en mn vriend is 1,93m en dat is echt heel irritant. Ik zou liever iemand hebben van mn eigen lengte. (maar om het daarom nou uit te maken, dat wist ik toen ik eraan begon...)

En inderdaad, als er meisjes niet op je vallen omdat je klein zou zijn, zou ik er niet zo om treuren...
Oud 27-02-2004, 12:13
miss Elise
miss Elise is offline
vin wel fijn als iemand op dezelfde ooghoogte is
is alleen maar irri als al die jongens tig x groter zijn dan jijzelf

dus zou totaal niet minder aantrekkelijk vinden
Oud 28-02-2004, 10:24
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Ice_faerie15 schreef op 26-02-2004 @ 17:48:
Ruilen? Ik ben 1.66 en zou wel groter willen zijn
Oud 28-02-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Brian 122 schreef op 24-02-2004 @ 18:13:
Jij bent wel cool! ben het helemaal met je eens. Ik krijg ook vaak het verwijt dat ik wat meer naar het innerlijk moet kijken. Maar ik veel t liefst een knap leuk meisje. En als je die al een paar hebt gehad wil je nie meer anders Ik vind wel dat als iemand heel lang is per definitie niet knapper is. Maar tja das een mening.

mzzl

Hoe kun je nou 'naar het innerlijk kijken'? Mensen die roepen dat het om innerlijk draait zijn gewoon niet eerlijk. Ik vind de uitdrukking 'een mooi innerlijk' sowieso goedkoop en gefabriceerd. Ik durf er geld onder te verwedden dat die uitdrukking bedacht is door een lelijkerd die niet kon scoren.
Oud 28-02-2004, 11:04
ssjpan
ssjpan is offline
Mijn vriend is 1.94 en ik ben 1.65 ofzo, maar ik vind het wel fijn dat hij groter is.
Oud 28-02-2004, 12:37
dream-on3
dream-on3 is offline
ja sorry, ben zelf 1.73m en ik val dus echt op "lange" jongens. Ik wil echt jongens langer dan 1.85m... [ de jongen waar ik nu echt onwijs verliefd op ben is 1.96m ]

sorry maar er zijn zat kleine meisjes die jouw lengte vast prima vinden
Oud 28-02-2004, 12:40
Mish
Mish is offline
ik ben 1.69 net geen 1.70

Ik wil wel dat een jongen groter is als mij, maar gelukkig is dat meestal/altijd wel zo
Oud 01-03-2004, 19:00
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik ben 1.83 dus het zou wel fijn zijn om een vriend te hebben van ongeveer dezelfde lengte..zal er wel raar uitzien als ik een vriend van een kop kleiner zou hebben
Oud 01-03-2004, 19:09
karo'ke
karo'ke is offline
eeyzz mense, kwou ff zegge da ik nog kleiner ben as ullie allemaal => 1m 55 (of zoiets) en asder ne jong is die mij ni moet omda ik klein ben, sry ma dan is da zijn probleem. kvin da ge ni alleen op de lengte moet afgaan of ge mense moet of nie, ge moet ook na het innerlijke kijke eh. kwou gwn ff zegge da asder jonges zijn die mij ni moete omwille van mijn lengte, ik da ongeloofelijk ZWAK vind
grtzz
karo
Oud 01-03-2004, 19:26
mc bob
mc bob is offline
ik wou effe zeggen tegen brian...je ben 1,75...DAT IS NIET KLEIN!! als meisjes jou niet willen is der toch wat anders aan de hand, ga daar eerst es kijken zou ik zeggen...
Oud 02-03-2004, 18:08
Nientjuh087
Nientjuh087 is offline
Heej Brian!
Je bent zeker niet klein hoor! Als meisjes je daarom niet leuk zouden vinden..
Ik heb zelf namelijk een vriend die niet veel groter is dan mij (als ik mn laarzen met hakken aan heb, heel iets kleiner) En ik ben heel gelukkig met em.. zelf ben ik niet groter dan 1.67 miss nog wel iets kleiner..
Maargoed, denk niet dat je je om je lengte zorgen moet maken! Vaak is het wel zo dat meisjes op langere jongens vallen, maar er zijn zat meiden die kleiner zijn dan jou dus.. Wees niet bang! Succes ermee!
Oud 02-03-2004, 18:21
Dutch P.
Dutch P. is offline
mwoa, ik denk dat je daar met je 1.84 (was het toch? verbeter me als het niet zo is) niet al teveel zorgen over hoeft te maken. Ik ben trouwens zelf 2.02 en ik heb een vriendin, en die is echt niet zo groot.

Dp.
Oud 02-03-2004, 18:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Dutch P. schreef op 02-03-2004 @ 19:21:
mwoa, ik denk dat je daar met je 1.84 (was het toch? verbeter me als het niet zo is) niet al teveel zorgen over hoeft te maken. Ik ben trouwens zelf 2.02 en ik heb een vriendin, en die is echt niet zo groot.

Dp.
Hij is 1.74
Oud 03-03-2004, 18:27
Saimun
Saimun is offline
Ik ben zelf 1.80 en val normaal op langere jongens.
maar er komen de laatste tijd wel steeds vaker uitzonderingen voor. Zijn ook onweerstaanbare kleinere jongens nl. Maar dan zijn ze niet veel kleiner dan ik ben, hooguit 3 centimeter. Ik vind het zoenen met een jongen van dezelfde lengte heel fijn, maar als knuffelbeer heb ik toch liever een wat langere jongen...
Ik ben soms wel een beetje bang dat een jongen mij te lang vindt...

Dus vertel jongens...
Oud 03-03-2004, 20:37
Martine1986
Martine1986 is offline
mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar langere jongens, maar denk niet dat ik iemand zou afwijzen op zn lengte, of hij moet wel extreem veel kleiner dan mij zijn.
liefst een stukje groter dan ik dus (hij moet mij toch kunnen beschermen? )
Oud 04-03-2004, 12:34
Nickie
Nickie is offline
Nou ik vint t wel een mooie lengte ik ben zelf maar 1m60, dus ik vint lange jongens maar nix.
tis ook ni egt makkelijk met zoene

-xx-
Oud 04-03-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Nickie schreef op 04-03-2004 @ 13:34:
Nou ik vint t wel een mooie lengte ik ben zelf maar 1m60, dus ik vint lange jongens maar nix.
tis ook ni egt makkelijk met zoene

-xx-
Dat ook ja, m'n vriend is bijna 1.90 (en ik dus 1.62) en als we staand zoenen sta ik altijd op m'n tenen en hij bukt een beetje, maar dat is ook niet eeuwig vol te houden
Oud 04-03-2004, 14:00
GRRR
GRRR is offline
Ik ben ook maar 1.65 en heb regelmatig vriendinnetjes dus zo'n probleem is het nou ook weer niet. Mijn eerste vriendinnetjes waren altijd langer, maar ik heb nu toch een voorkeur voor kleine meisjes. Die kun je makkelijker oppakken enzo :>
Oud 04-03-2004, 14:52
pure_evil
pure_evil is offline
ik vind 1.74 meter niet echt klein. en lengte is wel het laatste waar ik eisen over stel (lees dat interesseert me niet) als hij maar lief, eerlijk etc etc is!
Oud 04-03-2004, 15:50
Blues
Blues is offline
Citaat:
Brian 122 schreef op 21-02-2004 @ 15:01:
Vraagje

Ik vraag me soms af of meisjes me minder aantrekkelijk vinden omdat ik zo rond de 1.74 ben?? Ik vind mezelf nie echt klein ofzoww maar ik zou graag wille weten wat de meisjes hiervan vinden? (Jongens mag ook)

thnx xxxx
Da's toch niet zo heel kort (ben zelf 1,65 en zit 'r heel erg mee)
Maar 'r is pas bewezen dat vrouwen instinctief zich eerder 'seksueel' aangetrokken voelen door langere mannen omdat zij hun kinderen goed zouden kunnen beschermen enzo.
maar ikzelf heb dat ergens gelezen ooit dus sorry kan geen bron vinden.
maar het is echt geen MAJOR probleem 'k heb zat leuke vriendinnen gehad, dus ik zou je 'r geen zorgen om maken
Oud 04-03-2004, 17:09
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
groot...
klein...
dik...
dun...
het maakt MIJ.. niks uit...
het gaat ook wel om het uiterlijk, maar als iemand zegt hij is lelijk, dan denk ik.. als ik nou maar gelukkig ben!!!
Al heb je een makkelijk meisje.. kijkt ze ook naar het innerlijk *just like me *
kusss
Oud 04-03-2004, 19:34
W1A
W1A is offline
Citaat:
Lilything schreef op 22-02-2004 @ 14:20:
Gelukkig ben ik zelf vrij klein 1.67 ofzo
dus kan ik lekker veeleisend zijn op dit gebied

kzou verliefd kunnen worden op iemand kleiner dan mij, maar vind t toch wel raar, net alsof je met je kleine broertje over straat loopt
Haha zelfs mijn kleine broertje is groter dan mij Ik ben zelf ook 1.67m dus ik heb het probleem nooit zo snel. Jongens zijn vrijwel altijd groter dan mij.
Ik vind 1.74m niet eens zo klein voor een jongen
Oud 05-03-2004, 22:21
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
BlueBallerina schreef op 28-02-2004 @ 13:37:
[de jongen waar ik nu echt onwijs verliefd op ben is 1.96m]

sorry maar er zijn zat kleine meisjes die jouw lengte vast prima vinden
Mooi, want dit is mijn lengte ook. Heb geen echte relaties gehad en dat hoeft voor mij ook nog niet, maar heb me dit ook weleens af zitten vragen.
Oud 05-03-2004, 22:31
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-03-2004 @ 13:58:
Dat ook ja, m'n vriend is bijna 1.90 (en ik dus 1.62) en als we staand zoenen sta ik altijd op m'n tenen en hij bukt een beetje, maar dat is ook niet eeuwig vol te houden
Keukentrapje een idee?? Ben zelf 1.96 m en het zit er dus dik in dat er ooit een (veel) kleiner meisje op mijn weg komt. Het kan inderdaad lastig zijn met zoenen iod. Misschien is zittend zoenen/knuffelen een idee.

En wat GRRR zegt:" Kleine meisjes kun je makkelijker oppakken enzo" tsja, dat lijkt mij ook mooi om soms eens te doen. Probleem is alleen dat ik door m'n lengte op moet passen met m'n rug, maar dat went vanzelf.

Alles went, zelfs een klein meisje.
Oud 06-03-2004, 04:38
NightOps
NightOps is offline
ikke 1.63 m

en er zal nooit een cm bijkomen.
Oud 06-03-2004, 04:39
NightOps
NightOps is offline
Citaat:
[/B]
Alles went, zelfs een klein meisje. [/B]
alles went, behalve een vent.
Oud 06-03-2004, 07:33
Laura_89
Laura_89 is offline
Citaat:
ally schreef op 23-02-2004 @ 18:49:
pffft wees blij dat je die lengte hebt ... das toch i-d-e-a-al !!!
ikzelf ben 1m87 ... en geloof me niet gemakkelijk om een gepaste jongen te vinden ... maarja an de andere kant op liefde staat geen leeftijd / lengte
maar toch, ik vind het wel leuker dat de jongen groter is ... dus bij jou zal dit wel meestal het geval zijn ... maak je geen zorgen meisje!
ook zo lang.. net als ik.. maar ik heb eindelijk iemand gevonden
Oud 06-03-2004, 09:56
alguien
alguien is offline
Citaat:
Ik vind het best lang. Ik ben namelijk slechts 1.63
Citaat:
duivelaartje schreef op 26-02-2004 @ 14:27:
Nee, das redelijk kort. Ik ben 1.77 en ik ben lang dus. Als jij 1.68 al lang vindt ben ik een reus.
Dus ik ben een kabouter
Oud 06-03-2004, 10:18
Saimun
Saimun is offline
En ik een mega reus

Regels voor berichten