Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2002, 14:46
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Draakiej schreef:
Zullen we samen voor kinderboekkies tekenen?

Ik vind jou tekening ook erg in een prentenboekkie passen
hehe, opzich zou dat best kunnen ja

Oud 22-02-2002, 16:06
Verwijderd
De stijl van deze tekening lijkt een beetje stripachtig, niet? Daar is niks mis mee, ik hou wel van duidelijke lijnen ~_^
Verder moet ik zeggen dat ik het toch wel eens ben met Gerito di Mare, hij heeft goede argumenten.
Als je twee dagen aan een tekening werkt, had je een paar van die dingen wel kunnen verbeteren. Maar aan de andere kant, als je lang met een tekening bezig bent, kun je haast niet meer zien hoe het geheel eruit ziet, zo ben je gewend om naar de kleine details te kijken.
Maar als je een simpele tekening wou maken, waarom heb je de nerven dan in die boot gemaakt?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 23:05
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Morgan schreef:
De stijl van deze tekening lijkt een beetje stripachtig, niet? Daar is niks mis mee, ik hou wel van duidelijke lijnen ~_^
Verder moet ik zeggen dat ik het toch wel eens ben met Gerito di Mare, hij heeft goede argumenten.
Als je twee dagen aan een tekening werkt, had je een paar van die dingen wel kunnen verbeteren. Maar aan de andere kant, als je lang met een tekening bezig bent, kun je haast niet meer zien hoe het geheel eruit ziet, zo ben je gewend om naar de kleine details te kijken.
Maar als je een simpele tekening wou maken, waarom heb je de nerven dan in die boot gemaakt?
Omdat het anders een.. leeg ding is ? stofuitdrukking is wel.. nodig..
En ik heb niet letterlijk gezegd dat ik een 'simpele tekening' wilde maken, zo wel, dan slaat dat nergens op dat ik dat hen gezegd, hehe
Reageren

Regels voor berichten