Advertentie | |
|
![]() |
|
meestal kom ik thuis met me hele armen en ellebogen blauw of dikke lip of whatever nog nooit iets ernstigs gehad en dan nog dat kan je verwachten in een pit dus als je dat nie wil moet je er ook niet in gaan.. ik ga bijna altijd in een pit als die er is behalve bij Xmass fest niet ...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Algemene hysterische aanvallen in een drukte
![]() ![]() Vorig jaar Werchter tijdens Radiohead, rustig moment, nix aan de hand en opeens valt er zo'n stuk of 20 man naar rechts, dus alles en iedereen valt en wordt meegesleept. Ries hield me vast om me niet kwijt te raken, maar dat resulteerde erin dat ik met mijn knie tegen de grond sloeg, daar het gewicht van een stuk of 5 man op kreeg en dan zo'n 6 meter over die heerlijke rubberen tegels werd gesleept met alle gewicht op alleen die knie. Deed nogal pijn, nix aan te zien, maar toen we terug op de camping waren, was ie akelig gezwollen en heb ik maar met ijsblokken ertegen gezeten. Volgende dag toch maar naar de ehbo gegaan en hij was flink gekneusd ![]() |
![]() |
|
De gebruikelijke schaafwonden en blauwe plekken, en een keer een stalen neus tegen mn neus
![]() Ook fijn, een ontstoken wond van een spike-armband of iets dergelijks, na ehm.. In Extremo geloof ik. Maar over het algemeen valt het nog wel mee ![]()
|
kapotte bril, meerdere keren mijn pols verrekt en of gekneusd dat zelfde geld trouwens voor men enkel
meerde keren een bloedneus tand door men lip blauw oog ontelbaren andere blauweplekken kapotte knokkels (ik mepte tijdens comeback kid in de goudvishal tegen die iri paal) diverse snijwondjes en schaafwondje en laatst trapte een vriend van me bij OAC een vinger uit de kom vast nog wel eer maar dat ben ik begeten denk ik
|
gehoorbeschadiging na peter pan speedrock op lowlands 2002(?)
op de een of andere manier krijg ik ook altijd rake klappen op m'n kaken. Verder een keer tand door m'n lip en standaard blauwe plekken en schrammen. Ik veroorzaak meer schade dan dat ik oploop. edit: ik ben ooit een keer out gegaan tijdens m'n voorbereiding op een concert, maar dat telt zeker niet?
Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 09:50. |
![]() |
|
Concert: Morphia in de gigant (2003)
![]() aandoening: elleboog open ![]() veroorzaakte ravage: bloed op andere mensen en op de grond ![]() oorzaak: moshpit ![]() was best vervelend, want ik had het niet door, en opeens zei een vriend van me dat het open lag en dat hij onder het bloed zat ![]() vervelende situaties zijn dat
||
Verwijderd
|
Ik heb de nodige littekens op mn armen van puntenbanden e.d. die bij concerten mn armen in gegaan zijn. Alle verschillende mogelijke beurse plekken op mn armen gehad. Verder bij Human Alert en tasker een aantal jaar terug in het Patro een kies in mn wang geramd gekregen met als gevolg dat ik een heel bier glas heb kunnen vol spugen met mn eigen bloed en dit glas heb kunnen inruilen voor een gratis demo. Een aantal keer peuken tegen mn arm gehad.
maar ja ik voeg me bij Sjoerd verder Citaat:
|
![]() |
|
Laatst bij the Darkness (jaja, zelfs daar een pit) een vuist of elleboog tegen de onderkant van mn half geopende kaak, waardoor een spier heel erg verkeerd werd gerekt. Nog een week daarna iedere keer als ik mn mons opendeed, om te eten bijvoorbeeld, enorme kaakpijn...
En in de pit met de dikke fans van Peter Pan Speedrock is niet zo gezellig als men denkt...
|
![]() |
Ben twee keer mijn stem kwijt geweest, meerdere tijdelijke gehoorbeschadigingen, sigaretten weten me ook altijd te vinden, evenals vervelende mensen die denken dat ze tegen je aan kunnen blijven dansen/botsen (en dan niet in een pit) die vervolgens een elleboog tussen hun ribben kunnen verwachtten, een keer bijna tot een gevecht uitgelopen, gelukkig kwam er net optijd iemand tussenbeide want ik kreeg t best al benauwd.
Kortom, niks ernstigs dus ![]()
|
ik herinner me opeens dat er bij een uppercut optreden een sigaret onder mijn hals werd uitgedrukt. een vadsig varken dacht dat het mans was om de mosh te brengen met 2 nerds en toen hij tegen mij opbotste vloog ik tegen de muur. en mijn armband was ook gebroken. kutgast.
|
|