Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*The Deal ken ik alleen uit Belgie en die band bestaat niet meer. *Nieuwe good clean fun? Ai da's niet best. Ik hoor er in Amerika niets over. Lees er niets over in zines, op boards, zie hun releases in geen enkele distrobak staan. Vanuit t niets dus ![]()
||
Citaat:
http://www.facedownrecords.com/family-thedeal.htm Dat ze nog onbekend zijn betekend neit dat ze neit zullen doorbreken. Ik denk dat die nieuwe plaat die net een maandje uit is best zal gaan scoren van hun. Hij is gewoon heel erg vet. Ennem, je kan zeggen wat je wilt, maar in de hc scene (nouhja, sXe scene) is GCF een erg bekende band, en ik vind ze erg cool ![]() |
![]() |
||
Citaat:
The Shins, Athlete, Cinerama, Dogs Die in Hot Cars, Keane gaan het helemaal maken, Soulwax verovert eindelijk de hele wereld en vooral de cover van de NME,... |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb ook nooit over GCF invloeden gehad, ik heb het gehad over de volgende GCF, kortom, redleijk bekend. Niet altijd geliefd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (Teminste josh en jessie dan)
||
Citaat:
![]() Maarem, er werd hier gevraagd welke band je denkt dat ze gaan doorbreken. Nou, ik denk dat xLooking Forwardx weleens een behoorlijke bekendheid kan gaan krijgen in de underground scene hier ![]() Punt ![]() |
![]() |
|
dat clowns is geen mening maar een feit
![]() ik heb gcf serieus wel vet gevonden. shirtjes van gedragen. ik heb er op gedived gemosht en meegezongen. maar naarmate je meer bands leert kennen wordt gcf minder en minder. maar misschien ga ik zaterdag nog wel naar a'dam
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben zaterdag zowiezo in amsterdam met 2 chicks die helemaal neit van HC houden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar echt underground zijn ze inderdaad niet nee ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vrolijke gitaarriffs vrolijke teksten, bijna alleen maar over positiviteit veel sarcasme en woordgrapjes gejatte riffs of ideetjes van nummers waardoor je meteen hoort waar ze het vandaan hebben, wat ik wel het coolste aan gcf vind ![]()
|
![]() |
The Plaid Tongued Devils
Dit is een Canadese klezmerskarock band. In Canada zijn ze al behoorlijk bekend, ze komen dit jaar voor de 3e keer naar NL en ik hoop dat ze nu echt doorbreken.
||
Citaat:
oh vergeet ik bijna A RADIO WITH GUTS, die gaan de wereld veroveren met hun new wave plaat!!!
||
Citaat:
maar nu hebben ze iig al een show staan. dat had ik niet met the prime directive hoor ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|