Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 24-02-2004 @ 19:51:
Soms een beetje te subtiel De meeste mannen hebben echt niks door hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2004, 22:44
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Farin schreef op 25-02-2004 @ 23:01:
Maar er zijn een hoop mensen verlegen of bang om een blauwtje te lopen zeg maar.
Ik zelf ben daar een van.
The same.
Oud 27-02-2004, 23:03
Avondel
Avondel is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-02-2004 @ 04:14:
Onzin, heb 2 goede vriendinnen en allebei maken ze van die grappen terwijl ze echt niks met me willen. Ligt net aan het type humor van het meisje....
misschien heb ik het dan niet helemaal duidelijk uitgelegd, want idd er zijn ook heel veel meisjes die op die manier een beetje met je flirten maar niks met je hoeven. Dat wilde ik eigenlijk ook duidelijk maken.
Dat wilde ik eigenlijk zeggen met het gedeelte dat het misschien beter is als je hints niet kunt zien, want dan kun je ze ook nooit fout intepreteren.

Ikzelf kan gewoon met een jongen praten en lachen, maar dan hoef ik hem echt niet leuk te vinden hoor. Ik denk namelijk niet meteen dat die wat van me wilt als hij met me komt praten. Mijn broer heeft me toen uitgelegd dat alle jongens die met je komen praten wat van je willen. Dat was een hele schok voor mij. Ik weet nog steeds neit wat ik heirvan moet denken. Het klopt wel dat de meeste wat meer verwachten, maar dat zou toch beroerd zijn. Ik vind het leuk om met jongens op te trekken. Ik vind het leuk om met mijn vrienden (waar ook jongens tussen zitten) grapjes te maken en af en toe hen een knuffel geven om te laten zien dat ik veel om ze geef, maar dan ben ik echt neit verliefd op een van mijn vrienden.
Ik vind dus dat je niet over het algemeen kunt kijken hoe meisjes doen als ze iemand leuk vinden. Want de een bedoelt dat heel vriendschappelijk en de ander al als een stille hint.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 23:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Avondel schreef op 28-02-2004 @ 00:03:
Mijn broer heeft me toen uitgelegd dat alle jongens die met je komen praten wat van je willen. Dat was een hele schok voor mij. Ik weet nog steeds neit wat ik heirvan moet denken.
Hmmm, volgens mij gaat die broer van je alleen maar van zichzelf uit, want dit is echt vette onzin.
Ik heb veel meer vriendinnen dan vrienden en op school, in de klas, ga ik ook alleen maar met meisjes om en nooit met de jongens (dat zijn van die opschepperige, brallerige types). Dat wil dus écht niet zeggen ik van ál die meisjes iets wil (van sommigen natuurlijk wel, maar lang niet allemaal).
En já, ik ben helemaal 'straight'
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 23:39
Verwijderd
Citaat:
drinks@myplace schreef op 25-02-2004 @ 21:07:
Ligt helemaal aan het meisje zelf.
Ik ben zelf in het begin ontzettend terughoudend.
Daarna laat ik me wel wat meer gaan, dus dat ik wel overduidelijk laat merken dat ik hem leuk vind enzo.
Tja, het verschilt nogal eens.
Al is dat overduidelijk bij mij iets minder
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:10
dream-on3
dream-on3 is offline
tja.... ik ben best verlegen, ik durf haast niets te doen want voor mn gevoel is t dan alsof het SUUUUPER opvallend is... 1x kijken is al alsof ik de liefde verklaar.. snap je? dat soort gevoel

en achteraf sla ik mezelf dan voor mn kop; ik had best iéts kunnen doen... want das dood normaal eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:34
Babs123
Babs123 is offline
Het probleem bij mij is dat ik net een relatie van 1.5 jaar achter de rug heb! Nu heb ik nog niet echt behoefte aan een nieuwe relatie ofzo (lijkt me logisch) maar een avondje iemand anders kan ik volgens mij niet meer! Na 1.5 jaar lig je aardig ´uit´ het wereldje moet ik zeggen... Met een totaal vreemd iemand zoenen hou ik zowiezo niet van, maar met een al bekende jongen (iemand van school ofzo) zou ik nog best willen, maar ik denk niet dat ik contact kan maken, ben daar erg slecht in... nu helemaal...

Sommige meisjes laten trouwens wel TE duidelijk merken dat ze een jongen interessant vinden, dat vindt ik ook persoonlijk een beetje triest!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten