![]() |
|
![]() |
Arrow is er met die nieuwe radiofrequenties afgekickt, en in die plaats zijn oa rtl & veronica gekomen. Die hadden meer geld, waarschijnlijk.
via de kabel kan je het ook nog ontvangen, eninternetradio |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik luister voornamelijk oude muziek, van mn vaders platen.
Vooral: Pink Floyd Led Zep The Doors Jimi Hendrix Dire Straits Jethro Tull Jefferson Airplane Bob Marley Bob Dylan The Byrds Frank Zappa Janis Joplin Carlos Santana The Who Grateful Dead Al DiMeola John McLaughlin Jeff Beck The Pretenders Eric Clapton Ry Cooder Little Feat The Steve Miller Band Weather Report en meer
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
arrow staat hier eigenlijk altijd wel aan. mn moeder komt uit dezelfde tijd als die muziek vandaar, ik heb het nu ook overgenomen. toen ik jonger was vond ik het na een tijdje stom maar toen dat had ik ook wel ongeveer met alles.
alleen het nadeel is wel dat ze periodes dezelfde muziek draaien, eigenlijk kun je gewoon het beste af en toe een pauze van een maand inlassen ofzo ![]() edit: hehe, ging niet over arrow. nouja, ik luister dus wel clasic rock, vraag me niet wat want daar kom ik niet op. |
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn lijstje oudere bands:
Stanley Clarke Chick Corea Deep Purple Dio Guns N' Roses Steve Lukather Madness Jaco Pastorius Rush Weather Report Zappa k Mis vast nog wel wat ![]()
|
Vanwege de loze titel nog niet eerder in dit topic gekeken maar nu ik dat zojuist wel gedaan heb ben ik geloof ik een beetje de weg kwijt. Kan iemand me helpen aan een definitie van classic rock? Het variert in dit topic van jaren '60 rock/pop, hippiegeneuzel, vroege hardrock, bluesrock, sommige punk, symfonische rock, progrock, glamrock, foute jaren '80 stadionrock (Toto
![]() Is het soms gewoon alle rockmuziek van "vroeger"? En wat is dan vroeger, oftewel waar ligt de grens? En waarom ligt die daar? En waarom zijn sommige bands voor veel mensen wel classic rock (Zappa?) en soortgelijke artiesten niet of in mindere mate? (bijv. Captain Beefheart) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Classic Rock is alles wat op Arrow Classic Rock zou kunnen staan en dat kan zelfs Anouk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 |