Advertentie | |
|
![]() |
|
Henceforth
Hele vette band, de zang vind ik erg cool, jammer alleen dat de bassist en de gitarist niet echt veel voorstelden. Verder gewoon erg goed. The Dead Scenestars Bagger hardcore. Uppercut Ik heb ze wel vaker gezien, en het is toch echt neit mijn band, ik vond ze ook erg slecht spelen overigens, maarja. Good Clean Fun Ik vond ze erg vet. En ze hebben New Direction van Gorilla Biscuits gecovered! Hoe ontzettend cool was dat! Allene ajmmer van de pit.... Ennem, Weezzz gezien (ben ik blijven slapen zelfs, thanks) en Wouszer gezien en ff hoi geroepen. Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 17:39. |
![]() |
|
Henceforth
Was geloof ik de 6e keer dat ik ze gezien heb, en gelijk de slechtse show die ik ze heb zien geven. Veel slordigheden... heb ik wel eens beter gezien... Bovendien stond de mic boven de toms niet aan/deed het niet.. The Dead Scenestars Macho gebrul met gasten in trainingspakken en nike airmax.. niets voor mij... Uppercut Muziekaal erg vet, alleen vind ik dat deze heren op de een of andere manier heel erg elitair en vijandig overkomen, erg jammer... Good Clean Fun Erg vet... veel sing alongs! goede covers, een circelpit op the 11Th commandment ![]() ![]() verder nog een leuke hoodie meegenomen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond het absoluut een goede show van Uppercut, ze speelden strak, zanger kreeg het publiek echt los. In tegenstelling tot DSS . Die DSS vond ik vrij irritant, fuck you dit en dat, en lomp moshuhhhh... maar dat kan iedereen natuurlijk anders ervaren.
En OriginalMisfit, had even hallo gezegd man! Anyway dit was m'n eerste echte show, ik ben voortaan veel vaker op zulke evenementen te vinden. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond ze gewoon niks. Ik heb ze 4 of 5 keer gezien ofzo, en dit was toch echt de slechtste show die ik ze ooit heb zien geven. Die zanger liep als ene henkie de hele tijd van links naar rechts een beetje stoer te doen, de bassist was al helemaal een lompe mongool. Alleen de drummer vonnik erg vet spelen. Dat what's up gedoe van je begint trouwens behoorlijk zielig te worden hoor ![]() |
![]() |
|
Dss is inderdaad lomp
![]() ![]()
|
|