Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind van niet Black metal komt voort uit zij die onderdrukt werden door de Christenen dus nee de logica hierin ontbreekt me.
Evenals de tegenstelling Punk en Nazi deze gaan niet samen als je het bgrip Punk kent en Nazi daarnaast houdt het is te tegenstrijdig om samen te kunnen gaan. Echter vind ik de vergelijking ook niet echt een verband hebben met elkaar Geloof/stroming @ topicstarter: Waarom deze vergelijking?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Provoceren en sarcasme gaan goed samen, het doel is om iets los te maken bij mensen niet aan te sterken.
||
Citaat:
![]()
|
[QUOTE]Fuck Bush schreef op 27-02-2004 @ 10:08:
[B]christelijke black metal kan wel! al spreekt het elkaar wel tegen.. want satanisme is/ heeft eigelijk niks met t christendom te maken.. maar.. christendom is wel tegen satan^zegt nu iets doms^ satanisme heeft wel met het christendom te maken....
|
![]() |
de grote van dale zegt;
sa·ta·nis·me (het ~) 1 aanbidding van Satan en gezien satan een bijbels alter ego van de duivel is, zegt de van dale dus dat satanisme het aanbidden van de (christelijke/moslim/joodse) duivel. er is ook een spritituele stroming die zich satanisme noemt, betekend dat je alles voor jezelf doet. Als het voor jou goed is, doe het dan. Zoiets. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|