Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mwaaaa... Als je iemand hebt die aardig goed met z'n (melee) hero kan omgaan, is archers ook dodelijk voor ghouls. Ik ging heel vaak gewoon mass archers + dh + potm omdat ik redelijk met die heroes overweg kon. Dan maakte het niet zoveel uit welke melee units ze tegen mij inzette...
|
![]() |
|
ik heb echt een zware pesthekel aan mensen die beweren dat een soort unit (mass) niet noobish is
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
go einstein |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Doordat ze geen goeie verderdiging's-gebouwtjes hebben, kan je geeneens je hele basis volbouwen e.d. Dankzij dat kut-volkje kon ik het laatste leven moeilijk uitspelen..
|
Verwijderd
|
Jongens, ik geloof dat jullie niet helemaal begrijpen hoe het zit met de rassen en warcraft.
Onderling verschillen de humans, orcs, night elves en undead natuurlijk verschrikkelijk van elkaar, maar ze hebben het zo uitgebalanceerd dat ze (zga) evensterk zijn als ze tegenover elkaar staan. Er is geen sterkste ras. Dat jullie niet met de NE kunnen spelen, betekent niet meteen dat het ras zwakker is. True, de verdedigende gebouwtjes van de NE stellen niet veel voor, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door andere krachten/helden (ik noem bijvoorbeeld de DH) Als jullie inderdaad echt een keer willen zien hoe je moet spelen met de verschillende rassen, dan kan ik War3replays aanraden. De site zelf is russisch, maar de replays van diverse progamers staan ertussen, en ik ben er zeker van dat je snel overtuigd bent als je ziet hoe zo'n individu met de NE speelt. |
![]() |
||
Citaat:
www.replayers.com
|
Verwijderd
|
Wat reverend zegt.
Elke ras heeft zn voor en nadelen. De humans hebben gewoon over het algemeen goede units en heeft goede siege. Orcs kunnen alles op land bij wijze van spreken aan gort meppen. Night elves kunnen qua magie meerdere kanten op. Undead kan met veel tactics gebruikt worden. Elke tactic kan gecountered worden en als je de heroes goed gebruikt zijn allemaal (ongeveer) even sterk. Een van de redenen dat ik warcraft III dus speel, het is balanced en ze blijven maar met patches komen om het zo balanced mogelijk te maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als men van rts online houdt, moet men het van blizzard hebben. Geen online rtsgame die in de buurt komt als het niveau van blizzard.
||
Citaat:
![]() En units massen is niet n00bish als je weet WAAROM je die units op dat moment aan et massen bent en het niet doet omdat je ergens gelezen hebt dat die unit de shizzlemenizzle is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik echter 20 minuten verder ben zie je me echt niet meer met grunts en een level 2 herotjes rondhuppelen. Later is het dan meer tauren met wat docters shaman en wat backup units. Waar ik kan van genieten zijn undead die in een keer naar de wyrms gaan ![]() auw -_-' |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik ken geen undead spelers die gelijk naar frost wyrms gaan ze zijn wel goed maar het duurt voor mij part te lang voordat je er eentje hebt en een tip voor de NE spelers maak veel huntresses en een Demon Hunter als je een goede balans hebt tussen magie units(druids enz)en melee units(Demon Hunter heeft de NE eigenlijk wel melee units)dan kun je aardig wat spelers neerhalen
||
Verwijderd
|
Citaat:
En melee units van NE: DH, Neutral Heroes (denk aan pandaren brewmaster, Beastmaster met bears, Pit lord, misschien zelfs tinker ![]() Een orc leger met tauren wat healing wards, wat statis traps en flink wat bloodlust is toch echter enkel te verslaan met veel sterke air of anti casters. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Warcraft 3, hmmzz... ben ermee gestopt toen ik bij de Orcs niet meer verderkwam in die missie dat je hout moest kappen met die life trees ( kwam niet verder en mijn toenmalige CPU van 333mhz die overgeklokt was naar 400mhz trok het niet echt lekker
![]() Hoezo strategy n00b ... ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Einde/credits bij de Warcraft III campaigns Verwijderd | 12 | 10-01-2007 21:11 | |
Games |
Wat is er nou zo leuk aan al die (openings)filmpjes van Warcraft III? Kazanka | 47 | 16-06-2004 23:10 | |
Games |
Warcraft III file missing MilieuGaatVoor | 7 | 28-07-2002 12:39 | |
Software & Hardware |
Warcraft III download een mailbomb MilieuGaatVoor | 5 | 26-07-2002 23:39 | |
Games |
Zware Problemen WarCraft III -Octavius- | 4 | 07-07-2002 08:33 | |
Games |
Warcraft III goes gold...!!! Paperz | 28 | 24-06-2002 19:17 |