Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2004, 10:04
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Het is inderdaad mother gaia. Wel is het mogelijk om de krachtigste wind psyenergy, een of andere plasma, op een vroeger level te krijgen. Normaal op level 52 geloof ik, maar met een white mage (schrijf ik het zo goed) kan je hem al op level 48 krijgen.
Oud 10-04-2004, 10:08
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Shai-Hulud schreef op 09-04-2004 @ 19:23 :
Dan zal ik je "correcten". Het limiet ligt inderdaad op level 99. Ik denk dat je in de war bent omdat je na level 54 geen nieuwe psyenergy meer bijleert. (de laatste was grand gaia of zoiets) Je had dus toch wel ergens een beetje gelijk (het is de limiet voor psyenergy powers).
juh, je hebt gelijk. nee, een limiet rond de 50, waar ik waarcshijnlijk aan dacht, is die van wbII natuurlijk

(overigens: spark plasma toch?)
Oud 10-04-2004, 10:54
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Ik geloof dat je gelijk hebt. En ja bij Warlords Battlecry 2 was het limiet level 50.
Ik denk overigens dat bij GS het limiet level 99 is omdat je dan iets van 9999999 xp nodig hebt (integer kan niet langer?). Verder past 100 vast niet op het schermpje. Ik denk dat het wel een meerwaarde zou zijn dat je verder zou kunnen trainen (dan zou beeble zich de komende 100 jaar niet meer te vervelen in vakanties )
Oud 10-04-2004, 13:19
beeble
beeble is offline
Citaat:
Shai-Hulud schreef op 10-04-2004 @ 11:54 :
Ik geloof dat je gelijk hebt. En ja bij Warlords Battlecry 2 was het limiet level 50.
Ik denk overigens dat bij GS het limiet level 99 is omdat je dan iets van 9999999 xp nodig hebt (integer kan niet langer?). Verder past 100 vast niet op het schermpje. Ik denk dat het wel een meerwaarde zou zijn dat je verder zou kunnen trainen (dan zou beeble zich de komende 100 jaar niet meer te vervelen in vakanties )
als je in level 99 zit geeft ie niet meer aan hoeveel exp points je nog nodig hebt, hij zegt dan "these are your experience points", en je kan wel verder vechten, en je krijgt de exp points wel, maar dat wordt er alleen niet bij opgeteld.
Oud 10-04-2004, 17:07
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
beeble schreef op 10-04-2004 @ 14:19 :
als je in level 99 zit geeft ie niet meer aan hoeveel exp points je nog nodig hebt, hij zegt dan "these are your experience points", en je kan wel verder vechten, en je krijgt de exp points wel, maar dat wordt er alleen niet bij opgeteld.
jawel, maar dat duurt gewoon lang. je moet gewoon eerg lang trainen. gewoon doorgaan
Oud 10-04-2004, 17:15
beeble
beeble is offline
Citaat:
JaJ schreef op 10-04-2004 @ 18:07 :
jawel, maar dat duurt gewoon lang. je moet gewoon eerg lang trainen. gewoon doorgaan
dan moet ik er nog +- 6 miljoen dat duurt me dus nog 70 uur
Oud 10-04-2004, 20:33
Verwijderd
Mja, daarom. Het gaat me er niet om zo sterk mogelijk te worden, ik wil gewoon alles uit het spel halen wat erin zit. Dus alle psyenergy, alle bazen, alle djinn enz. Dat trainen duurt me veel te lang als ik tot lv. 99 moet..

Dus, weet iemand nog speciale dingen in GS2? Dulluhan heb ik verslagen, die was niet bijster moeilijk. Zijn er nog heeeeele speciale items ofzo? Excalibur/Sol Blade heb ik al btw.

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 20:37.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 09:59
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Heb je alle summons al?
Oud 11-04-2004, 10:14
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Laurens schreef op 10-04-2004 @ 21:33 :
Mja, daarom. Het gaat me er niet om zo sterk mogelijk te worden, ik wil gewoon alles uit het spel halen wat erin zit. Dus alle psyenergy, alle bazen, alle djinn enz. Dat trainen duurt me veel te lang als ik tot lv. 99 moet..

Dus, weet iemand nog speciale dingen in GS2? Dulluhan heb ik verslagen, die was niet bijster moeilijk. Zijn er nog heeeeele speciale items ofzo? Excalibur/Sol Blade heb ik al btw.
er zijn per forgeble item een stuk of vijf items te krijgen. en in zee liggen verroeste wapens, die je bij de smid kunt repareren.
dan heb je de wensfontijn nog.

je wilt misschien de dark matter items, die zijn over het algemeen wel goed, maar cursed
Oud 11-04-2004, 10:22
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 11-04-2004 @ 11:14 :
er zijn per forgeble item een stuk of vijf items te krijgen. en in zee liggen verroeste wapens, die je bij de smid kunt repareren.
dan heb je de wensfontijn nog.

je wilt misschien de dark matter items, die zijn over het algemeen wel goed, maar cursed
De verroeste wapens heb ik al, evenals de dark matter items. Vooral die Dark Matter items zijn wel sterk, daarom equip ik ze vaak. Samen met de Cleric's Ring natuurlijk .
Wensfontijn: m'n lucky medals zijn op .
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Shai-Hulud schreef op 11-04-2004 @ 10:59 :
Heb je alle summons al?
Geen idee, ik denk het wel. Ik zal eens in zo'n faq bekijken welke summons je allemaal kan halen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten