Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2004, 22:31
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
McCaine schreef op 29-02-2004 @ 23:17:
Hiervoor heeft men nou de FBI uitgevonden.
Hoe lossen die dan zulke gevallen op?
Oud 29-02-2004, 22:40
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-02-2004 @ 14:12:
Het mag wel meer kosten dan het in geldelijke zin oplevert, als blijkt dat er een preventief effect van uitgaat. Als andere kampers en Hells Angels het niet meer doen omdat ze bang zijn ook zo hard te worden aangepakt, dan heeft het wel nut. Maar in dit geval is dat denk ik niet zo. Als je die kampen binnenvalt dan worden ze in de toekomst alleen nog maar agressiever.
Of het daadwerkelijk zal helpen om dit soort lui wél op het goede pad te brengen is absoluut de vraag. Maar nogmaals, ik denk dat het veel meer gaat om het signaal dat je afgeeft door dit soort zaken te laten rusten. Duidelijk moet zijn dat dit soort dingen gewoon niet door de beugel kunnen. Betrokken instanties slaan een modderfiguur als d'r niks gedaan wordt en ze zullen door de rest van de nederlandse burgers (nog) minder serieus genomen worden. Denk dat je dan juist dit soort praktijken uitlokt, en dat lijkt me totaal niet de bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 10:03
NN
NN is offline
Ik vind dat er toch belasting moet worden geheven. Nu landelijk bekend wordt dat sommige mensen niet worden vervolgd voor belastingontduiking, zal de acceptatie van belasting dalen. Mensen die tot nu toe braaf betaalden, zullen gaan denken 'Waarom wij wel betalen en zij niet?'.
Oud 01-03-2004, 15:29
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
NN schreef op 01-03-2004 @ 11:03:
Ik vind dat er toch belasting moet worden geheven. Nu landelijk bekend wordt dat sommige mensen niet worden vervolgd voor belastingontduiking, zal de acceptatie van belasting dalen. Mensen die tot nu toe braaf betaalden, zullen gaan denken 'Waarom wij wel betalen en zij niet?'.
En terecht!
Oud 01-03-2004, 16:45
Verwijderd

Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:54
Fade of Light
Fade of Light is offline
Met harde hand ingrijpen, zorgen dat ze goed in de gaten gehouden worden en zorgen dat het belastinggeld gehaald wordt, zonnodig via (nieuwe?) wegen door direct van hun bankrekening te halen. En hardhandig ingrijpen....aah soms neig ik toch echt te stemmen VOOR de doodstraf. Dat is een van de weinige manieren om dit probleem te verhelpen. (zo ook levenslang opsluiten, maarja, dat kost en veel geld en kost tig jaar een plaats in de bak). Ik geloof ook niet dat ze te sturen zijn zoals nare man zegt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 22:48
Dannemann
Dannemann is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-03-2004 @ 17:54:
Ik geloof ook niet dat ze te sturen zijn zoals nare man zegt.
Maar er gaat wel een signaal uit naar de andere burgers
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 00:20
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Haha, die suffe Amerikanen ook. Niks New Hampshire, Nederland is where it's at.

LIBERTOPIA, LIVE FREE OR DIE!
Oud 02-03-2004, 00:32
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 01-03-2004 @ 19:20:
Haha, die suffe Amerikanen ook. Niks New Hampshire, Nederland is where it's at.

LIBERTOPIA, LIVE FREE OR DIE!
Zit je wel in de juiste thread?
Oud 02-03-2004, 06:55
Martian
Martian is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-03-2004 @ 17:54:
Met harde hand ingrijpen, zorgen dat ze goed in de gaten gehouden worden en zorgen dat het belastinggeld gehaald wordt, zonnodig via (nieuwe?) wegen door direct van hun bankrekening te halen. En hardhandig ingrijpen....aah soms neig ik toch echt te stemmen VOOR de doodstraf. Dat is een van de weinige manieren om dit probleem te verhelpen. (zo ook levenslang opsluiten, maarja, dat kost en veel geld en kost tig jaar een plaats in de bak). Ik geloof ook niet dat ze te sturen zijn zoals nare man zegt.
huh? Wat heeft de doodstraf hier nou weer mee te maken, je wou mensen af gaan maken omdat ze geen belasting betalen?
Oud 02-03-2004, 16:23
Gimme more beer
Citaat:
Glow schreef op 01-03-2004 @ 17:45:
[afbeelding]

Oud 02-03-2004, 16:53
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Martian schreef op 02-03-2004 @ 07:55:
huh? Wat heeft de doodstraf hier nou weer mee te maken, je wou mensen af gaan maken omdat ze geen belasting betalen?
Omdat ze een smet op de maatschappij zijn, die met normaal ingrijpen oncontroleerbaar zijn en waar gvd neit eens iets aan gedaan wordt. Dan maar extreem harde hand.

En die onzin van "alleen omdat ze geen belasting betalen"... Als dat het enige zou zijn, zouden ze er langs gaan, maar nee ze zijn 'gevaarlijk', agressief, tuig van de onderste riggel.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 17:54
Verwijderd
Iedereen is bij wet gelijk, als ik belasting ontduik en deurwaarders in elkaar trim komt bij mij ook de politie op bezoek. Gelijke monniken, gelijke kappen.

Kut van der Vaart en Frans Bauer
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 02-03-2004 @ 18:54:
Iedereen is bij wet gelijk, als ik belasting ontduik en deurwaarders in elkaar trim komt bij mij ook de politie op bezoek. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Gelijkheid houdt wel iets meer en iets genuanceerders in dan zomaar zeggen dat iedereen op éen lijn gesteld wordt. Gelijke monniken, gelijke kappen is wel ongelooflijk hakken met de botte bijl. Ik ben het overigens wel met je eens dat dit een onwenselijke situatie is. Maar het is een afweging. Je kunt moeilijk een complete burgeroorlog gaan beginnen omdat dertig kampers niet voldoende belasting betalen.

Tenzij je de doodoplossing invoert
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 18:06
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-03-2004 @ 19:00:
Je kunt moeilijk een complete burgeroorlog gaan beginnen omdat dertig kampers niet voldoende belasting betalen.
Wat zou nou eerder een burgeroorlog ontketenen?
30 kampers die geen belasting betalen en waar politie niet ff op bezoek durft, waardoor een dozijn miljoen Nederlanders zich terecht achtergesteld voelen. Of 30 kampers die wel opgepakt worden?

Citaat:
Tenzij je de doodoplossing invoert
dat zeg ik

edit: erg kromme zin

Laatst gewijzigd op 02-03-2004 om 20:23.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 18:10
Verwijderd
Je hoort mij ook niet klagen als al die kampen worden 'opgeruimd' hoor
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 18:32
Skyrise
Skyrise is offline
1. OPHOUDEN met dat vieze mieterige gehuil en gejammer

2. Een indicatie maken van wat nodig is*

3. ACTIE!!!

*ASO-assortiment:

Eenheden:

- Politieteam
- Mobiele Eenheid
- Arrestatie Team
- Team Zware Criminaliteit

- Legerbataljon
- Groep speciale troepen

Uitrusting:

- Knuppels, Pepperspray, Dienstpistool + Dienstwagens
- Wapenstokken, Traangas, Waterkanon + Me-busjes
- Dienstpistolen en evt zwaarder kaliber wapens + Arrestatiebusje
- Alles wat er voorhande is; automatische wapens, flashbangs, arrestatie busjes, gepantserde dienstwagens indien nodig, traangas etc etc

- Tanks, Jeeps met mitrailleurs en (zwaar) bewapende militairen
-

en JA: als het schieten met rubberen kogels NIET werkt, dan maar met scherp, je hoort mij ECHT NIET treuren als die asocialen worden kapotgeschoten (als ze maar geen onschuldigen raken dan... )

Enne: als ze het leger moeten inzetten om de binnenlandse veiligheid te waarborgen, heeft het leger eindelijk ook is wat te doen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 18:47
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-03-2004 @ 19:00:
Je kunt moeilijk een complete burgeroorlog gaan beginnen omdat dertig kampers niet voldoende belasting betalen.
Dertig kampers, zestig militairen met machinegeweren.

Eens zien wie er het hardst schreeuwt.

De politieinzet bij Maastricht een paar maanden geleden vond ik ook zo absurd. DUIZEND politiemensen uit het hele land.
Voor een paar honderd lastige lui...

Kom op zeg, met 50 militairen kan ik dat hele kamp ook hermetisch afsluiten. En dan nog 150 ofzo voor de invallen, voila, met 200 man kan je doen waar de politie 1000 voor nodig had.

En nee, 50 is niet genoeg om ze tegen te houden met wapenstokken en waterkanonnen.
Wel genoeg om ongeveer iedere 100 meter één militair neer te zetten en iedereen die er tussendoor wil lopen een enkel kort salvo in borst/hoofd te geven.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 19:15
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 02-03-2004 @ 19:47:
Dertig kampers, zestig militairen met machinegeweren.

Eens zien wie er het hardst schreeuwt.

De politieinzet bij Maastricht een paar maanden geleden vond ik ook zo absurd. DUIZEND politiemensen uit het hele land.
Voor een paar honderd lastige lui...

Kom op zeg, met 50 militairen kan ik dat hele kamp ook hermetisch afsluiten. En dan nog 150 ofzo voor de invallen, voila, met 200 man kan je doen waar de politie 1000 voor nodig had.

En nee, 50 is niet genoeg om ze tegen te houden met wapenstokken en waterkanonnen.
Wel genoeg om ongeveer iedere 100 meter één militair neer te zetten en iedereen die er tussendoor wil lopen een enkel kort salvo in borst/hoofd te geven.
en dit is warempel de 1e keer dat ik het WEL met je eens ben...

wie niet luisteren wil moet maar voelen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 20:48
Verwijderd
Hadden ze maar mensen zoals jullie twee in WO II he, dan was het allemaal een stuk efficiënter gegaan en was er geen jood meer ontsnapt uit de kampen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 20:59
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-03-2004 @ 21:48:
Hadden ze maar mensen zoals jullie twee in WO II he, dan was het allemaal een stuk efficiënter gegaan en was er geen jood meer ontsnapt uit de kampen
Ik denk dat Skyrise en ik het uitstekend met elkaar kunnen vinden als kampbewaarders in de advocatenconcentratiekampen.

Daarna vechten we IL-PS wel verder uit.

En nu weer ontopic.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 21:05
Verwijderd
Ik denk dat Skyrise en jij dan maar even gezellig een biertje moeten gaan pakken en dromen over wat nooit zal zijn, want als je ontopic wilt blijven moet je dus niet beginnen met allerlei strategische en logistieke plannen over hoe jij zo'n kamp zou uitroeien. Dat is volstrekt irrelevant.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 22:09
hi
hi is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-03-2004 @ 22:05:
Ik denk dat Skyrise en jij dan maar even gezellig een biertje moeten gaan pakken en dromen over wat nooit zal zijn, want als je ontopic wilt blijven moet je dus niet beginnen met allerlei strategische en logistieke plannen over hoe jij zo'n kamp zou uitroeien. Dat is volstrekt irrelevant.
Nare man je bent wel verstandelijk aan het redeneren. Erg veilig aan het redeneren. Laten we het leger is inzetten. Hebben we nog is lol van het leger (waar de Nederlandse belastingbetalers toch wel geld aan uitgeven) Proberen kunnen we het altijd.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 23:02
Verwijderd
Tuurlijk, laten we zomaar iets doen, gaaf, zien wat er gebeurt, je weet maar nooit he
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 10:28
Skyrise
Skyrise is offline
Blijkbaar heb jij betere oplossingen Nare Man... Misschien zou je die dan ook willen geven in plaats van dom te gaan lopen doen tegen mij en FA.

Het leger inzetten in situaties die de politie niet aandurft lijkt mij vrij logisch? Ik betaal toch fucking belasting voor mijn binnenlandse veiligheid of niet?!?

Waar is het leger nou voor verdomme?

- Om zandzakken te sjouwen bij watersnood?
- Om uitgezonden te worden naar een godvergeten land waar de Amerikanen de boel weer is op stelten hebben gezet?
- Om de koningin op haar leuke feestdagjes op te fleuren aan de kant van de weg?

OF om onze veiligheid hier in Nederland te bewaren?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 12:58
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 02-03-2004 @ 01:32:
Zit je wel in de juiste thread?
Je betaalt geen belasting en je wordt niet lastig gevallen door de overheid, aangezien je je kunt verdedigen met je wapens. Libertarians zouden hier een moord voor doen.

Citaat:
Skyrise schreef op 03-03-2004 @ 11:28:

Me dunkt dat het leger niet staat te springen om een stel inteeltkampers de hersens in te slaan. Wijs jij mij een wet aan die voorschrijft dat het leger hiervoor gemobiliseerd dient te worden?
Oud 03-03-2004, 15:05
Anonymous John
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 03-03-2004 @ 07:58:
Je betaalt geen belasting en je wordt niet lastig gevallen door de overheid, aangezien je je kunt verdedigen met je wapens. Libertarians zouden hier een moord voor doen.
Ah, op zo'n manier. Ik zou nu eigenlijk moeten overwegen om weer terug te verhuizen naar NL i.p.v. in NH te blijven wonen
Oud 03-03-2004, 15:21
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 03-03-2004 @ 16:05:
Ah, op zo'n manier. Ik zou nu eigenlijk moeten overwegen om weer terug te verhuizen naar NL i.p.v. in NH te blijven wonen
Hee, zolang mensen als FA en Skyrise het niet voor het zeggen hebben, hebben die kampers het beter voor elkaar dan de mensen achter Free State Project.
Oud 04-03-2004, 01:32
Anonymous John
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 03-03-2004 @ 10:21:
Hee, zolang mensen als FA en Skyrise het niet voor het zeggen hebben, hebben die kampers het beter voor elkaar dan de mensen achter Free State Project.
De Free Staters hebben mensen tekort dus zij zouden die kampers moeten overhalen om in NH te wonen, dan zijn jullie van hun af en hebben wij tegelijk meer libertarians
Oud 04-03-2004, 08:55
Verwijderd
ik vind het idioot, zo lijkt het wel of geweld wordt aangemoedigd, zovan als je maar even gevaarlijk doet dan hoef je geen belasting te betalen en betalen andere mensen dit wel voor jou. nu het ook zo bekend is in nederland zullen andere mensen gaan denken waarom ik wel en zij niet en dus moet de regering ervoor zorgen dat die mensen die zich nu zo mooi drukken ook belasting gaan betalen, tis idioot natuurlijk dat als je geweldadig doet je geen belasting hoeft te betalen omdat ze bang voor je zijn
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 11:51
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 04-03-2004 @ 02:32:
De Free Staters hebben mensen tekort dus zij zouden die kampers moeten overhalen om in NH te wonen, dan zijn jullie van hun af en hebben wij tegelijk meer libertarians
I see no reason to oppose this.
Oud 04-03-2004, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar heb jij betere oplossingen Nare Man... Misschien zou je die dan ook willen geven in plaats van dom te gaan lopen doen tegen mij en FA.

Het leger inzetten in situaties die de politie niet aandurft lijkt mij vrij logisch? Ik betaal toch fucking belasting voor mijn binnenlandse veiligheid of niet?!?

- Om zandzakken te sjouwen bij watersnood?
- Om uitgezonden te worden naar een godvergeten land waar de Amerikanen de boel weer is op stelten hebben gezet?
- Om de koningin op haar leuke feestdagjes op te fleuren aan de kant van de weg?

Wat je allang had kunnen opmaken uit eerdere posts als je niet zo had lopen trollen of gezellige onderonsjes houden met FA, is dat ik niet beweer dat ik een sluitende oplossing heb. Tot nu toe heb ik alleen nog maar de beweringen van anderen tegengesproken en ik vind dat ik dat voldoende heb gemotiveerd.

Als jij het leger wilt inzetten en maar alles met harde hand wilt oplossen, prima. Helemaal in combinatie met dat gewauwel over 'waar betaal ik verdomme belasting voor' weet ik dan wel wat voor soort persoon jij bent.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 13:49
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-03-2004 @ 13:30:
Als jij het leger wilt inzetten en maar alles met harde hand wilt oplossen, prima. Helemaal in combinatie met dat gewauwel over 'waar betaal ik verdomme belasting voor' weet ik dan wel wat voor soort persoon jij bent.
In ieder geval geen zielig mannetje met een grote mond dat met zich laat sollen.

Maar hey: feel free to moan & stay @ home!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 19:11
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Joostje schreef op 29-02-2004 @ 23:31:
Hoe lossen die dan zulke gevallen op?
De grap van de FBI is dat het een instelling van national security is. Dat betekent dus dat ze bijzondere capaciteiten hebben, die het uiteenslaan van dit soort groepen (gevaarlijke sekten, opstandelingen uit Montana, revolutionaire Indianen, etc.) mogelijk maken:

a) Ze mogen wapens dragen en gebruiken (zoals politie) bij hun acties;
b) Het op enige wijze hinderen van de FBI is een zeer ernstige federale misdaad;
c) Omdat ze dus speciale status bezitten, is de publiek beschikbare informatie over de FBI buitengewoon beperkt (waardoor je dus helemaal geen wraak kúnt nemen);
d) Ze zijn uitzonderlijk goed getraind en professioneel. De FBI was beter dan de Japanse mafia, bijvoorbeeld, in de houtkap-affaire in Oregon.

Meestal komt het er dus op neer dat de plek gewoon omsingeld wordt en dat men dan aresteert wie tegenwerkt. Precies wat hier ook voorgesteld wordt.
Oud 04-03-2004, 20:18
hi
hi is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-03-2004 @ 13:30:
Wat je allang had kunnen opmaken uit eerdere posts als je niet zo had lopen trollen of gezellige onderonsjes houden met FA, is dat ik niet beweer dat ik een sluitende oplossing heb. Tot nu toe heb ik alleen nog maar de beweringen van anderen tegengesproken en ik vind dat ik dat voldoende heb gemotiveerd.

Vel nooit te snel een oordeel. Hij zou kunnen zijn zoals jij denkt dat hij is! Misschien is hij wel heel anders. Ik vind jouw opmerkingen in het topic niet verkeerd maar wel tegenstrijdig en niet helemaal waterdicht.

Er zijn dus mensen die heel graag willen dat er geen belastingvrijeplaatsen meer zijn in Nederland. Zij willen alle mogelijke (humane) middelen inzetten om dit te bereiken!

Je hebt ook mensen die zeggen dat het niet genoeg opbrengt om die paar 100 mensen te dwingen belasting te betalen. Zij vinden het onzin: politiemachten, het leger of knokploegen in te zetten. Kortom het is niet waard om een burgeroorlog uit te lokken. Toch zouden ze het niet afkeuren als het gebeurd!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 13:39
Gimme more beer
Citaat:
hi schreef op 04-03-2004 @ 21:18:
Je hebt ook mensen die zeggen dat het niet genoeg opbrengt om die paar 100 mensen te dwingen belasting te betalen. Zij vinden het onzin: politiemachten, het leger of knokploegen in te zetten. Kortom het is niet waard om een burgeroorlog uit te lokken. Toch zouden ze het niet afkeuren als het gebeurd!
Ik keur het af als het gebeurt! Zonder meer...
Oud 06-03-2004, 17:40
AGH
AGH is offline
Citaat:
- Om in een gecamoufleerd pak nutteloos rond te lopen door het centrum van een willekeurige stad en zichzelf de gedachte te geven heel wat te zijn.
- Om mensen zonder discipline op het rechte pad te zetten.
- Om belastinggeld op te maken wat ook gebruikt had kunnen worden voor nieuwe munitie voor de Hells Angels, inburgeringcursus voor criminele Joegoslaven, het opruimen van een woonwagenkamp of sloopbare attributen in de trein tussen Enkhuizen en Hoorn.
Citaat:
Godzijdank hebben we inderdaad het leger!
En ik ben heel benieuwd hoe zij een stuk of 10 zigeuners gaan vertellen dat ze wel belasting moeten betalen over dat verzamelde oud ijzer en dat ze niet zomaar vier auto´s voor de deur mogen hebben die niet geregistreerd staan.
Ik denk dat Bokke Jan en Koperen Leo wel onder de indruk zullen zijn van zandzakken tillende schreeuwers die zo mooi staan langs de kant van de weg op Koninginnedag!
Misschien kunnen ze ook naar de Hells Angels gaan om te vertellen dat je maximaal 50 km/u mag binnen de bebouwde kom en kunnen ze ook direct de Joegoslavische maffia duidelijk maken dat het niet zo heel erg netjes is om driemaal daags iemand te vermoorden. Misschien kan majoor Bush ze nog wat tips geven.
Lange leven het leger die de veiligheid in ons land bewaard!
Gaan ze dan ook meteen even langs bij alle glazenwassers die ook een uitkering hebben?
Of alcoholisten wel accijns betalen in de kroeg?
Ik heb vanmiddag bij een amateurclub gevoetbald terwijl ik niet ingeschreven sta bij de KNVB, in de kantine hebben we sigaretten gerookt en is er in gebrande CD´s gehandeld.
Ik ken nog wel wat jongens die in het leger zitten.
Hopelijk willen ze wat zandzakken zeulen om mijn voordeur mee te barricaderen voor het geval het leger ineens op de stoep staat.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 17:44
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
AGH schreef op 06-03-2004 @ 18:40:
-Godzijdank hebben we inderdaad het leger!
En ik ben heel benieuwd hoe zij een stuk of 10 zigeuners gaan vertellen dat ze wel belasting moeten betalen over dat verzamelde oud ijzer en dat ze niet zomaar vier auto´s voor de deur mogen hebben die niet geregistreerd staan.
Ik denk dat Bokke Jan en Koperen Leo wel onder de indruk zullen zijn van zandzakken tillende schreeuwers die zo mooi staan langs de kant van de weg op Koninginnedag!
Misschien kunnen ze ook naar de Hells Angels gaan om te vertellen dat je maximaal 50 km/u mag binnen de bebouwde kom en kunnen ze ook direct de Joegoslavische maffia duidelijk maken dat het niet zo heel erg netjes is om driemaal daags iemand te vermoorden. Misschien kan majoor Bush ze nog wat tips geven.
Lange leven het leger die de veiligheid in ons land bewaard!
Gaan ze dan ook meteen even langs bij alle glazenwassers die ook een uitkering hebben?
Of alcoholisten wel accijns betalen in de kroeg?
Ik heb vanmiddag bij een amateurclub gevoetbald terwijl ik niet ingeschreven sta bij de KNVB, in de kantine hebben we sigaretten gerookt en is er in gebrande CD´s gehandeld.
Ik ken nog wel wat jongens die in het leger zitten.
Hopelijk willen ze wat zandzakken zeulen om mijn voordeur mee te barricaderen voor het geval het leger ineens op de stoep staat.
Oh nos, de wet wordt nageleefd, wat erg
Oud 06-03-2004, 17:44
AGH
AGH is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-03-2004 @ 17:53:
En die onzin van "alleen omdat ze geen belasting betalen"... Als dat het enige zou zijn, zouden ze er langs gaan, maar nee ze zijn 'gevaarlijk', agressief, tuig van de onderste riggel.
Ja! En ze blowen en hebben seks zonder condoom!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 11:35
Sithan
Sithan is offline
Gewoon een eigen staat toekennen, ze zien maar hoe ze dan verder leven, aangezien we natuurlijk wel invoerheffingen en dure visa zullen verstrekken, zij willen niet betalen dan zijn ze ook geen inwoner meer en zoeken ze het maar lekker uit.
Als ze er dan uitkomen zonder aan de eisen te voldoen, sluiten we ze lekker op of worden het ze het land weer uitgezet...

t leger mag hier best voor ingezet worden als je t mij vraagt...
Wel van de openbare voorzieningen gebruik willen maken maar niet belasting wensen te betalen, die mensen horen hier niet thuis, die mogen opsodemieteren. Dus sluit ze gewoon lekker af, bouw een muur om een kamp en klaar. Dan gaan ze vanzelf wel weer betalen of ze verhongeren, jammer dan...

Dan wordt zo'n woonwagenkamp maar een concentratiekamp I don't care

Stelletje gare asocialen
Oud 08-03-2004, 14:39
Atje85
Atje85 is offline
Parkeerwachters in Haarlem hebben jarenlang niet gecontroleerd in de buurt van het clubhuis van de Hells Angels. Nadat een particuliere wegsleepdienst was bedreigd in 1998, waren de controleurs bang voor nieuwe incidenten.

Omdat de politie geen bijstand kon garanderen, was het in de Baljuwslaan sindsdien vrij parkeren. Die straat ligt in de buurt van het Haarlemse NS-station. Omdat er toch geen bekeuringen worden uitgedeeld, wijken veel parkeerders daarheen uit. De parkeerdienst wilde na het incident in '98 alléén nog met behulp van politie controleren.

Daar was geen mankracht voor, zegt de Haarlemse politie.,,We kunnen niet voortdurend met een politiewagen achter de controleurs of wegsleepdienst aanrijden'', aldus de politie. Die overigens zegt niet op de hoogte te zijn geweest van deze parkeervrijstaat.

Burgemeester Pop laat de kwestie uitzoeken. Hij stelt dat alle burgers hetzelfde moeten worden behandeld. ,,Verder ga ik er nu niet op in.''

Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 16:21
Lolita
Lolita is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-03-2004 @ 15:39:
Parkeerwachters in Haarlem hebben jarenlang niet gecontroleerd in de buurt van het clubhuis van de Hells Angels. Nadat een particuliere wegsleepdienst was bedreigd in 1998, waren de controleurs bang voor nieuwe incidenten.

Omdat de politie geen bijstand kon garanderen, was het in de Baljuwslaan sindsdien vrij parkeren. Die straat ligt in de buurt van het Haarlemse NS-station. Omdat er toch geen bekeuringen worden uitgedeeld, wijken veel parkeerders daarheen uit. De parkeerdienst wilde na het incident in '98 alléén nog met behulp van politie controleren.

Daar was geen mankracht voor, zegt de Haarlemse politie.,,We kunnen niet voortdurend met een politiewagen achter de controleurs of wegsleepdienst aanrijden'', aldus de politie. Die overigens zegt niet op de hoogte te zijn geweest van deze parkeervrijstaat.

Burgemeester Pop laat de kwestie uitzoeken. Hij stelt dat alle burgers hetzelfde moeten worden behandeld. ,,Verder ga ik er nu niet op in.''

Ik wil hier graag even aan toevoegen dat het straatje waar de krant het hier over heeft maar enkele parkeerplekken heeft waar men moet betalen. De plaatsten achterin de straat en die achter de garages bevinden zich op terrein van de NS en hier kan de gemeente dus geen heffingen op innen. Men kan dus gaan klagen dat niemand daar betaald, maar als het geen terrein is van de gemeente waarom moet ik de gemeente dan betalen om er te staan??? Maar ja dat waren de heren journalisten even vergeten uit te zoeken. En de verschrikkelijke overlast die de bewoners van deze straat hebben van al die auto's van de Hells Angels valt ook wel mee. 1 avond in de week staat die straat vol, wordt er dan aangebeld door een buurtbewoner dat er een auto in de weg staat dan wordt deze auto netjes weggezet.
Oud 09-03-2004, 16:43
Gimme more beer
Citaat:
Sithan schreef op 08-03-2004 @ 12:35:
Gewoon een eigen staat toekennen, ze zien maar hoe ze dan verder leven, aangezien we natuurlijk wel invoerheffingen en dure visa zullen verstrekken, zij willen niet betalen dan zijn ze ook geen inwoner meer en zoeken ze het maar lekker uit.
Als ze er dan uitkomen zonder aan de eisen te voldoen, sluiten we ze lekker op of worden het ze het land weer uitgezet...

t leger mag hier best voor ingezet worden als je t mij vraagt...
Wel van de openbare voorzieningen gebruik willen maken maar niet belasting wensen te betalen, die mensen horen hier niet thuis, die mogen opsodemieteren. Dus sluit ze gewoon lekker af, bouw een muur om een kamp en klaar. Dan gaan ze vanzelf wel weer betalen of ze verhongeren, jammer dan...

Dan wordt zo'n woonwagenkamp maar een concentratiekamp I don't care

Stelletje gare asocialen
Goh, wat een mooi wereldbeeld heb jij, zeg...
Oud 09-03-2004, 17:23
AGH
AGH is offline
Citaat:
McCaine schreef op 06-03-2004 @ 18:44:
Oh nos, de wet wordt nageleefd, wat erg
Het gaat mij erom dat het maar kampers zijn, geen georganiseerd leger rebellen wat zich verscholen houdt in de woeste bergen bij Dodewaard.
Ik hoor hier mensen over het leger, de FBI en eventueel het vergaan van de wereld praten omdat een aantal mensen met dikke buiken, harde stemmen en lelijke kleding hun CD van Frans Bauer iets te hard hebben staan, hun Mercedes niet geregistreerd staat en hun oude pallets een beetje een bende vormen voor de wagen. Het zijn maar kampers.
De Joegoslavische maffia lijkt me een grotere vijand, maar misschien is het een leuke gelegenheid om de maffia op te pakken voor moord in plaats van illegaal stroom aftappen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 21:23
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
AGH schreef op 09-03-2004 @ 18:23:
Het gaat mij erom dat het maar kampers zijn, geen georganiseerd leger rebellen wat zich verscholen houdt in de woeste bergen bij Dodewaard.
Ik hoor hier mensen over het leger, de FBI en eventueel het vergaan van de wereld praten omdat een aantal mensen met dikke buiken, harde stemmen en lelijke kleding hun CD van Frans Bauer iets te hard hebben staan, hun Mercedes niet geregistreerd staat en hun oude pallets een beetje een bende vormen voor de wagen. Het zijn maar kampers.
De Joegoslavische maffia lijkt me een grotere vijand, maar misschien is het een leuke gelegenheid om de maffia op te pakken voor moord in plaats van illegaal stroom aftappen.
Eerlijk gezegd zal het me worst wezen of het dikke mensen zijn die Frans Bauer luisteren of dat het fotomodellen zijn die Idols winnen, zolang ze de wet maar naleven. Equal justice under law.
Oud 11-03-2004, 09:23
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 10-03-2004 @ 22:23:
Equal justice under law.
Het is vandaag mooi weer. Even nutteloze opmerking in dit verband.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:46
AGH
AGH is offline
Citaat:
McCaine schreef op 10-03-2004 @ 22:23:
Eerlijk gezegd zal het me worst wezen of het dikke mensen zijn die Frans Bauer luisteren of dat het fotomodellen zijn die Idols winnen, zolang ze de wet maar naleven. Equal justice under law.
Nogmaals, het gaat me niet om naleving van de wet. Natuurlijk moeten ze de wet naleven!
Hoe mooi het weer vandaag ook is.
Maar het gaat me om de aanpak. Als jij écht de FBI wil loslaten op een rommelig veldje waar een aantal caravans staan ben ik benieuwd hoe jij zakkenrollers, fietsendieven en de bingo bij de plaatselijke voetbalclub wil aanpakken.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:49
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-03-2004 @ 10:23:
Het is vandaag mooi weer. Even nutteloze opmerking in dit verband.
Verschil is dat het weer eigenlijk vrij matig is, terwijl ik wel gelijk had.

Citaat:
AGH schreef:
Nogmaals, het gaat me niet om naleving van de wet. Natuurlijk moeten ze de wet naleven!
Hoe mooi het weer vandaag ook is.
Maar het gaat me om de aanpak. Als jij écht de FBI wil loslaten op een rommelig veldje waar een aantal caravans staan ben ik benieuwd hoe jij zakkenrollers, fietsendieven en de bingo bij de plaatselijke voetbalclub wil aanpakken.
Niet anders dan anders. Zakkenrollers, fietsendieven etc. vormen zelden gewelddadige georganiseerde misdaad, dan wel insurrectie.
Oud 15-03-2004, 17:50
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
^^^^ E;f,b

Citaat:
AGH schreef op 15-03-2004 @ 18:46:
Als jij écht de FBI wil loslaten op een rommelig veldje waar een aantal caravans staan ben ik benieuwd hoe jij zakkenrollers, fietsendieven en de bingo bij de plaatselijke voetbalclub wil aanpakken.
[mccaine]Dat zijn geen federal offenses.[/mccaine]
Oud 15-03-2004, 18:33
AGH
AGH is offline
Citaat:
McCaine schreef op 15-03-2004 @ 18:49:
Niet anders dan anders. Zakkenrollers, fietsendieven etc. vormen zelden gewelddadige georganiseerde misdaad, dan wel insurrectie.
Dus kampers vormen een gewelddadige, georganiseerde misdaad? Dan wordt het hoogtijd om Sylvie Meis eens op te pakken en preventief af te maken, voordat deze een misdadiger baart!!
Maar als deze mensen zich bezig houden met gewelddadige misdaad, is dat dan geen reden om ze daarvoor op te pakken in plaats van het leger in te zetten voor een handeltje gebrande CD´s?
Bovendien hoef je een kamper natuurlijk niet op te pakken als ze net de verjaardag van natte Jan of bonte Bep aan het vieren zijn en honderd zigeuners rondom het kampvuur een liedje over de lach van een clown aan het zingen zijn en bier drinken wat betaald is van zwart geld. Je kunt hem of haar ook aanhouden als deze persoon gewoon ergens op straat loopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten