Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als Hitler 'uit de weg geruimd' is zouden we nu oorlog met Rusland hebben....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: mooie avatar trouwens |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Met die info zou ik een boek schrijven wat later veel geld waard zal zijn. Ik zal niet proberen om hem tegen te houden, want op die manier verander je de toekomst en het is niet te zeggen welke invloeden dat zal hebben. (zie back to the future enz ![]()
|
Ik zou niets doen.
Ik praat zoiezo niet zo snel met vreemde en zie ok geen aanleiding om met Adolf te praten. Ik zou hem dus ook niet tegen houden want door WOII (hoe verschrikkelijk het ook is) zijn er ook veel goede dingen gebeurd. Ja goed, Europa heeft zich sneller ontwikkeld. Als we alle oorlogen zouden tegen houden van vroeger zou NL misschien geen eigen land zijn ed. Elk nadeel heeft zn voordeel...
||
![]() |
Citaat:
Hitler snauwend: ja, was ist loos? Waarna Einstein hem een hand geeft en elektrocuteert. Met als gevolg dat de Koude oorlog eerder start en Europa in een slagveld verandert. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|