Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Dus als ze een topsportertje zou zijn, dat de hele week heel fanatiek met haar sport bezig zou zijn, en daar geen cent maar wel medailles mee zou verdienen, was het wel in orde? Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Je moet op zaterdagavond eens buiten de gemiddelde discotheek gaan kijken. Wat je daar ziet lopen met de kleren van hun grote zus en de make up van mama...13 jaar hoor. En ze hebben allemaal hun identiteitskaart vergeten, ah, toe, meneer de portier...en binnen worden ze al met Breezers door knullen van 18 opgewacht. En die doen meer dan kijken alleen als ze de kans krijgen...
|
![]() |
|
ja dat vind ik ook allemaal ranzig. ik heb daar gewoon extreem iets tegen
![]() ach ja ze moet het ook maar zelf weten. ik snap alleen gewoon niet waarom ze er niet een wat ouder model voor nemen, dit ZOU voor problemen kunnen zorgen en het is geen enkele moeite om het een ander te laten doen. maar het ligt ook aan mij denk ik dat ik het walgelijk vind.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Er vanuit gaant dat ze dit vrijwillig doet vind ik dat ze het zelf moet weten wat ze met haar lichaam doet..
Wat maakt het uit voor dit werk of je nou 13 of 18 bent, als je er nu dik geld mee kan verdienen, waarom niet, ik geef haar groot gelijk... Maar dat komt vooral omdat ik niet vind dat ze er als een 13 jarige eruit ziet.. Op die onderste foto ziet ze er goed uit.. (Bovenste niet, ik heb het niet op van die modellen-blik). |
![]() |
|
sja belgie he?
![]() ![]() ps. ben ik de enige die haar afschuwelijk vind? welke mooie borsten?? welke rondingen??? ze heeft nu al die heroine look en ze is pas 13. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dat hoop je. De industrie eist van je dat je constant als een graat bij loopt. Dat kind zal niet rusten, ik bedoel eten, totdat ze haar reet door haar buik ziet schijnen. Dat haar ouders nu al zo droog en laconiek over doen geeft al aan dat ze echt haar eigen weg in gaat. Om maar niet te spreken over de drugs en de feesten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder is het nog steeds haar eigen keuze, als ze naar feesten gaat en drugs gebruikt moet zer zelf weten.. Alsof ik dat als niet model niet doe.. |
![]() |
|
Dat is onzin. Een mooie meid kan ook dat uiterlijk als belangrijke assett inzetten. De lelijke zusters zullen het nog steeds alleen van hun verstand moeten hebben, maar dat mag best. Dat is zeer geëmancipeerd..
Maar zijn de knappe dingetjes dan niet geëmancipeerd? Welnee, die maken gebruik van al hun talenten. Dat is pas emancipatie. Politiek correct zijn en solidair zijn met je zusters is zo seventies. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als Mac het doet is het goed! ![]() Ik was btw al veel eerder model. O.a naakt in een roze badjas. ![]() (voor de kindermode en knippie telt zeker niet) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(maw, je bent kortzichtig) Edit: Ja dus |
![]() |
|
Ik zag laatst bij Oprah een oude uitzending van een kleine meid die voor Oprah wou zingen, na de show werd ze ontdekt. Later kwam ze weer bij Oprah, ze was helemaal veranderd. Geen leuke kleine meid meer, maar een arrogant kind met geld en geen realiteitsbesef.
Teveel in de spots staan is niet goed voor je als je jong bent. Je kindertijd en pubertijd is belangrijk, die moet je zo normaal mogelijk doorlopen. Een professionele sport, zang of modellen carière lijkt me schadelijk, tenzij je ouders je goed kunnen beschermen.
|
Verwijderd
|
Ik snap niet dat jullie als voornaamste reden opgeven waarom het oké zou zijn, geld is. Natuurlijk verdient ze er veel geld mee, maar dat zie ik absoluut niet als reden waarom het dan niet verkeerd zou zijn. Meisjes van 13 moeten kind kunnen zijn, rustig kunnen opgroeien, etc. Zoals ik al gelezen heb wilde haar moeder zelf graag model worden, en die (niet uitgekomen?) wens wordt nu op dochterlief afgeschoven. De modewereld is keihard, en ze zal er geestelijk heus nog wel wat aan over houden (en het feit dat je je moeder achter je hebt staan zegt niets als dat zo'n obsessief gefrustreerd mens is, die haar pusht)
Maar ach, ze heeft wel lekker veel geld ![]() |
![]() |
|
sorry hoor, maar dat de droom van elk meisje model te zijn is, zegt nog niet dat ze dat werkelijk willen. je ziet toch alleen maar de goede dingen uit zo/
'n wereld? je denkt dan dat je automatisch door iedereen mooi word gevonden en dat iedereen van je houd en dat je perfect bent. wanneer ze eenmaal model zijn, blijkt dat dit en dat en zus en zo niet goed genoeg is en ze worden 24/7 met zichzelf geconfronteerd. blijkt het ineens helemaal niet zo geweldig te zijn. docu's over idd feesten en drugs en manipulatie door toch vieze modemannen (die ook rondlopen, meisjes die dit en dat doen voor die of die opdracht) zijn toch al enkele keren uitgezonden. haar moeder maakt haar droom via haar dochter waar. ik zou niet weten wat een meisje van 13 hier werkelijk leuk aan vind? volgens mij ben je aardig verknipt als je op je 13 jezelf zo bloot geeft aan jan en alleman jezelf graag laat bekijken en constant in de schijnwerpers wil staan. niet dat dat h'aar schuld is hoor..maar ik kan me niet voor stellen dat er ook maar 1 meisje is die hier zelfverzekerd van wordt, of zo en goed zelfbeeld krijgt. en hoe moet het met haar als ze in de pubertijd (of nouja gewoon ouder) dikker word? waarschijnlijk wordt ze niet dikker omdat ze alleen maar fucking water mag drinken. dus. wat dit betreft: ik vind het niet kunnen. natuurlijk kan het zijn dat zij toevallig erg sterk in haar schoenen staat, dit doet zolang ze van nature er zo uitziet en ze later zichzelf niet kapot maakt. kan allemaal, maar lijkt me dat de kans vrij klein is. ik denk dat dingetje en dingetje die op hun elfde doorbraken ook niet bepaald een normaal leven gehad hebben..maarja dan is de vraag natuurlijk wel weer, wat heb je aan een normaal leven? als zij later ongelukkig wordt, wie zegt dat ze als ze een andere jeugd had gehad niet ongelukkig was geweest of aan de drugs..ach en miss wordt ze er niet ongelukkig door. maar goed, ik gun mensen toch altijd wel een " normaal leven" ieg een waar ze cht zelf voor gekozen hebben. maar ja wie krijgt er een leven waar ze zelf voor kozen, zij kan tenminste nog dr ma de schuld geven ![]() dus, ik ben er nog niet uit. wat dat betreft.
||
Citaat:
![]() als 't meisje niet van belang is, waarom dan 'n 13 jarig grietje in die jurk hijsen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dat een 13 jarig kind zulk fulltime werk doet lijkt me erg ongezond, al helemaal om een kind van 13 op zo'n manier model te laten zijn, en zo ongeveer in haar blote tieten (voorzover ze die heeft) rond te laten lopen vind ik niet kunnen.
zo'n kind moet cover model zijn bij de fancy (bij wijze van), leuk, vrolijk, bloemetjes, voor kleine puber meisjes van 13 jaar. laat oudere meisjes maar dat werk doen waarbij je in je blote tieten over de catwalk huppelt. een kind van 13 kan over zoiets niet verantwoordelijk nadenken, tenzij je heel ergerg slim bent (hoogbegaafd bijvoorbeeld). als puber kun je niet alles beslissen, dus zullen er uiteraard ouders achter zitten die de dollartekens al in hun ogen (en handen) hebben. onverantwoordelijk dus ja. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind het wel kunnen. ze doet het duidelijk wel goed op de foto.
dit wil niet zeggen dat ik dr lekker vind, maar ik volgens mij is ze wel goed in het model zijn. maarre ik had het echt niet door dat dit model 13 was toen ik het zag. als ze dit wil, wie zijn wij dan om het af te keuren |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom kan dit niet en een nudisten camping wel? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dit geldt al helemaal als het over kinderen gaat. Ik ben van mening dat zo'n meisje nog alle bescherming nodig heeft en desnoods maar tegen gehouden moest worden alvorens ze dat wereldje instapte. Erg onverantwoordelijk van d'r ouders. |
![]() |
||
Citaat:
my thoughts exactly ![]()
|
![]() |
Ze is pas 13
![]() Ze ziet er niet uit als een 13-jarige, maar toch. Dat haar ouders het goed vinden dat ze topless op de catwalk loopt (mijn vader zou mij in m'n kamer opsluiten). Nou ja, liever op de catwalk dan op het strand of zwembad waar ze enge mannen achter d'r aankrijgt. Maar toch... |
![]() |
|
Ik vind dr niets op tegen dat ze model is, ik vind alleen wel dat ze wat meer beschermd mag worden. Ik zag pas een serie op Yorin (over modellenlevens) over een meisje van 15 jaar, die voor het eerst de catwalk ging lopen. Er was toen voor haar met opzet kleding uitgekozen die niet te bloot of te sexy was.
Dat het schadelijk is voor dr persoonlijkheid, daar geloof ik niet zo in. Ik vind gewoon dat het netter zou zijn van het modellenbureau of van de designer om haar een beetje in bescherming te nemen en haar dus geen nietsverhullende jurkjes aan te trekken... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekaanwinsten deel 4 Larry Flint | 500 | 05-03-2009 14:55 | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Lifestyle |
Heftige Belevenissen capibara | 500 | 19-03-2006 21:58 | |
Seksualiteit |
Pedosexualiteit. KleineTomaat | 220 | 13-09-2004 16:18 |