Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2004, 20:01
Vice
Vice is offline
Die eerste 3 foto's vind ik echt wachelijk. Net een meisje die met haar moeders kleding en make up speelt. Ik snap niet dat mensen haar zo erbij laten lopen op de catwalk. Op die tweede foto lijkt ze net een vent.

Die laatste foto is iedergeval wat beter. Misschien leuk voor een tienerblad.
Oud 29-02-2004, 20:03
Fog
Fog is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-02-2004 @ 20:37:
Geloof me, het soort mannen dat in de business zit waar dit meisje zit, doet het echt niet om op haar dertienjarige ass te geilen.

Dat kun je bij niemand zeggen. Er zijn ook modellen die wel meerderjarig zijn maar nog steeds zo naïef en beïnvloedbaar als de pest.
nee maar de mannen buiten die business misschien wel.

dat is waar, maar ik vind dat je een kind van 13 nog wel een beetje mag beschermen, als ik er later spijt van zou krijgen zou ik mn ouders e.d. het wel kwalijk nemen.

het kan toch ook wel zonder tieten tot ze wat ouder is.

Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 20:11
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 29-02-2004 @ 21:03:
als ik er later spijt van zou krijgen zou ik mn ouders e.d. het wel kwalijk nemen.
Dat vind ik wel heel erg makkelijk, als iets je eigen keus geweest is. (weet niet in hoeverre dat in de situatie van dit meisje is btw, maar ja.)
Oud 29-02-2004, 20:15
merels
merels is offline
erg jong, dat wel. Misschien had ze beter tot haar vijftiende kunnen wachten.

maar wat een mooie borsten

Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 20:36.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 20:22
juno
juno is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 29-02-2004 @ 19:27:
Mijn idee is gewoon een beetje het volgende: waarom werken als je nog niet moét werken? Profiteer ervan dat je nog niet moet werken. Waarom al van kleinsaf zo de nadruk op geld, werken, e.d. leggen?

Dus als ze een topsportertje zou zijn, dat de hele week heel fanatiek met haar sport bezig zou zijn, en daar geen cent maar wel medailles mee zou verdienen, was het wel in orde?

Citaat:
Voor mijn part doet ze wat ze wilt, alleen vind ik het nogal kromgetrokken dat ze zo seksueel wordt opgevoerd op de catwalk, daar steiger ik een beetje bij.
Ik zou er minder problemen mee hebben als ze zou acteren of zingen of wat dan ook, maar bij modellenwerk word je zo gereduceerd tot keurvee. [/B]
Milla Jovovitch ( nu actrice, ze is oa van The Fifth Element en van Joan of Arc) begon met catwalk werk op haar elfde. En dat blonde duitse meisje, die Brigitte Bardot kloon, ik ben haar naam effe kwijt, brak internationaal door op haar dertiende. Beide dames boeren op het moment heel aardig en lijken er geen nadelige gevolgen van ondervonden te hebben dat ze zo jong begonnen. En vergis je niet: model zijn is net zo goed een kunstje als zingen of acteren, en net zo goed topsport als turnen of atletiek. Die meiden zijn van zichzelf al mooi, maar doen er verder van alles aan om zo te blijven. Dat lichaam krijgen ze niet vanzelf...geen patatjes met of gevulde koeken in de pauze. Niet even lekker doorzakken op vrijdagavond, want zaterdagochtend moeten ze weer fris zijn. Of je nou op een fotoset staat of op een sportveld. Ik zie het verschil niet.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 29-02-2004 @ 21:03:
nee maar de mannen buiten die business misschien wel.
Doen die vieze ouwe mannetjes dat dan niet als ze op straat loopt in een zomers jurkje als gewoon schoolmeisje? Ik denk dat ze in de modellenbusiness beter beschermd is tegen vieze oude kerels dan erbuiten.

Citaat:
dat is waar, maar ik vind dat je een kind van 13 nog wel een beetje mag beschermen, als ik er later spijt van zou krijgen zou ik mn ouders e.d. het wel kwalijk nemen.
Ja, maar als je weet dat de kans op spijt gewoon klein is, en je weet dat zij het heel graag wil, en je weet ook dat er voldoende toezicht op gehouden wordt...is er dan echt een onoverkomelijk bezwaar tegen?

Citaat:
het kan toch ook wel zonder tieten tot ze wat ouder is.
Dat kan. Maar zij heeft hier nu eenmaal voor gekozen. Ik denk niet dat ze uitgebuit of gepushed wordt.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 20:43
juno
juno is offline
Je moet op zaterdagavond eens buiten de gemiddelde discotheek gaan kijken. Wat je daar ziet lopen met de kleren van hun grote zus en de make up van mama...13 jaar hoor. En ze hebben allemaal hun identiteitskaart vergeten, ah, toe, meneer de portier...en binnen worden ze al met Breezers door knullen van 18 opgewacht. En die doen meer dan kijken alleen als ze de kans krijgen...
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 20:50
hiske
hiske is offline
al sik kon zou ik heel graag model zijn... maar ja....
maar de tieten bloot, daar zou ik wel ff obver na moeten denken.. t geeft r misschien wel een kick ofzo, maar ik zout niet zom maar doen!!!!!
Oud 29-02-2004, 20:52
Fog
Fog is offline
ja dat vind ik ook allemaal ranzig. ik heb daar gewoon extreem iets tegen

ach ja ze moet het ook maar zelf weten. ik snap alleen gewoon niet waarom ze er niet een wat ouder model voor nemen, dit ZOU voor problemen kunnen zorgen en het is geen enkele moeite om het een ander te laten doen. maar het ligt ook aan mij denk ik dat ik het walgelijk vind.
Oud 29-02-2004, 20:54
merels
merels is offline
Citaat:
juno:
Je moet op zaterdagavond eens buiten de gemiddelde discotheek gaan kijken. Wat je daar ziet lopen met de kleren van hun grote zus en de make up van mama...13 jaar hoor. En ze hebben allemaal hun identiteitskaart vergeten, ah, toe, meneer de portier...en binnen worden ze al met Breezers door knullen van 18 opgewacht. En die doen meer dan kijken alleen als ze de kans krijgen...
idd
Oud 29-02-2004, 21:02
.boris
.boris is offline
foei meisje van 13
Oud 29-02-2004, 21:19
Verwijderd
Er vanuit gaant dat ze dit vrijwillig doet vind ik dat ze het zelf moet weten wat ze met haar lichaam doet..
Wat maakt het uit voor dit werk of je nou 13 of 18 bent, als je er nu dik geld mee kan verdienen, waarom niet, ik geef haar groot gelijk...

Maar dat komt vooral omdat ik niet vind dat ze er als een 13 jarige eruit ziet..

Op die onderste foto ziet ze er goed uit..
(Bovenste niet, ik heb het niet op van die modellen-blik).
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:03
GRRR
GRRR is offline
sja belgie he? het meeste geld wat ze verdient mag ze toch niet houden, die gaat naar haar ouders tenzij het anders geregeld wordt in belgie. Dat je zo met je kind om kunt gaan, reinste exploitatie.

ps. ben ik de enige die haar afschuwelijk vind? welke mooie borsten?? welke rondingen??? ze heeft nu al die heroine look en ze is pas 13.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:12
juno
juno is offline
Citaat:
GRRR schreef op 29-02-2004 @ 23:03:
sja belgie he? het meeste geld wat ze verdient mag ze toch niet houden, die gaat naar haar ouders tenzij het anders geregeld wordt in belgie. Dat je zo met je kind om kunt gaan, reinste exploitatie.

ps. ben ik de enige die haar afschuwelijk vind? welke mooie borsten?? welke rondingen??? ze heeft nu al die heroine look en ze is pas 13.
Ze heeft nu NOG de heroine look, OMDAT ze pas 13 is. Over een paar jaar is ze wel uitgegroeid.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:16
GRRR
GRRR is offline
Dat hoop je. De industrie eist van je dat je constant als een graat bij loopt. Dat kind zal niet rusten, ik bedoel eten, totdat ze haar reet door haar buik ziet schijnen. Dat haar ouders nu al zo droog en laconiek over doen geeft al aan dat ze echt haar eigen weg in gaat. Om maar niet te spreken over de drugs en de feesten.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 29-02-2004 @ 23:16:
Dat hoop je. De industrie eist van je dat je constant als een graat bij loopt. Dat kind zal niet rusten, ik bedoel eten, totdat ze haar reet door haar buik ziet schijnen. Dat haar ouders nu al zo droog en laconiek over doen geeft al aan dat ze echt haar eigen weg in gaat. Om maar niet te spreken over de drugs en de feesten.
Niet iedere model is een Crack-Whore...

En verder is het nog steeds haar eigen keuze, als ze naar feesten gaat en drugs gebruikt moet zer zelf weten..
Alsof ik dat als niet model niet doe..
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:26
GRRR
GRRR is offline
nee modellen zijn upperclass wit snuivende leeghoofdige dellen die het leuk vinden hun lichaam zo te verkopen en het maar accepteren dat ze vrouwen qua emancipatie zo vijftig jaar achteruit zetten.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:36
Verwijderd
dat heb ik gezien op tv, een docu over haar, en ja ach als ze het leuk vindt moet ze het vooral doen, beetje jong maarja, je houdt dat toch niet tegen
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:40
juno
juno is offline
Dat is onzin. Een mooie meid kan ook dat uiterlijk als belangrijke assett inzetten. De lelijke zusters zullen het nog steeds alleen van hun verstand moeten hebben, maar dat mag best. Dat is zeer geëmancipeerd..

Maar zijn de knappe dingetjes dan niet geëmancipeerd? Welnee, die maken gebruik van al hun talenten. Dat is pas emancipatie. Politiek correct zijn en solidair zijn met je zusters is zo seventies.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:48
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 29-02-2004 @ 23:21:
Niet iedere model is een Crack-Whore...

En verder is het nog steeds haar eigen keuze, als ze naar feesten gaat en drugs gebruikt moet zer zelf weten..
Alsof ik dat als niet model niet doe..
Ja waarom nemen we niet jouw gedrag massaal over?
Als Mac het doet is het goed!

Ik was btw al veel eerder model.
O.a naakt in een roze badjas.
(voor de kindermode en knippie telt zeker niet)
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:50
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 29-02-2004 @ 23:26:
nee modellen zijn upperclass wit snuivende leeghoofdige dellen die het leuk vinden hun lichaam zo te verkopen en het maar accepteren dat ze vrouwen qua emancipatie zo vijftig jaar achteruit zetten.
Heb jij zelf toevallig zelf een lichamelijk probleem en uit je dit door haat op modellen wat simpelweg gewoonn jaloezie is?

(maw, je bent kortzichtig)

Edit: Ja dus
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:52
Verwijderd
hahaha, wat een mensenkennis toch weer
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:55
GRRR
GRRR is offline
hahahaha. zo makkelijk
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 23:21
Dree
Dree is offline
Ik zag laatst bij Oprah een oude uitzending van een kleine meid die voor Oprah wou zingen, na de show werd ze ontdekt. Later kwam ze weer bij Oprah, ze was helemaal veranderd. Geen leuke kleine meid meer, maar een arrogant kind met geld en geen realiteitsbesef.
Teveel in de spots staan is niet goed voor je als je jong bent. Je kindertijd en pubertijd is belangrijk, die moet je zo normaal mogelijk doorlopen. Een professionele sport, zang of modellen carière lijkt me schadelijk, tenzij je ouders je goed kunnen beschermen.
Oud 01-03-2004, 07:11
runningwild
runningwild is offline
Ik vind het echt hartstikke fout.
Zo zie je ook dat de modellen jonger worden alleen maar omdat gewenste dunne lichaam te krijgen.
Je zou zeggen dat ze er ouder uitzag, ook omdat we het al zo gewend zijn oudere modellen te zien met een lichaam van een 13jarige.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 13:28
Verwijderd
Ik snap niet dat jullie als voornaamste reden opgeven waarom het oké zou zijn, geld is. Natuurlijk verdient ze er veel geld mee, maar dat zie ik absoluut niet als reden waarom het dan niet verkeerd zou zijn. Meisjes van 13 moeten kind kunnen zijn, rustig kunnen opgroeien, etc. Zoals ik al gelezen heb wilde haar moeder zelf graag model worden, en die (niet uitgekomen?) wens wordt nu op dochterlief afgeschoven. De modewereld is keihard, en ze zal er geestelijk heus nog wel wat aan over houden (en het feit dat je je moeder achter je hebt staan zegt niets als dat zo'n obsessief gefrustreerd mens is, die haar pusht)
Maar ach, ze heeft wel lekker veel geld
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:20
Avelon
Avelon is offline
sorry hoor, maar dat de droom van elk meisje model te zijn is, zegt nog niet dat ze dat werkelijk willen. je ziet toch alleen maar de goede dingen uit zo/
'n wereld? je denkt dan dat je automatisch door iedereen mooi word gevonden en dat iedereen van je houd en dat je perfect bent. wanneer ze eenmaal model zijn, blijkt dat dit en dat en zus en zo niet goed genoeg is en ze worden 24/7 met zichzelf geconfronteerd. blijkt het ineens helemaal niet zo geweldig te zijn. docu's over idd feesten en drugs en manipulatie door toch vieze modemannen (die ook rondlopen, meisjes die dit en dat doen voor die of die opdracht) zijn toch al enkele keren uitgezonden.
haar moeder maakt haar droom via haar dochter waar. ik zou niet weten wat een meisje van 13 hier werkelijk leuk aan vind? volgens mij ben je aardig verknipt als je op je 13 jezelf zo bloot geeft aan jan en alleman jezelf graag laat bekijken en constant in de schijnwerpers wil staan. niet dat dat h'aar schuld is hoor..maar ik kan me niet voor stellen dat er ook maar 1 meisje is die hier zelfverzekerd van wordt, of zo en goed zelfbeeld krijgt.
en hoe moet het met haar als ze in de pubertijd (of nouja gewoon ouder) dikker word? waarschijnlijk wordt ze niet dikker omdat ze alleen maar fucking water mag drinken.
dus.
wat dit betreft: ik vind het niet kunnen.
natuurlijk kan het zijn dat zij toevallig erg sterk in haar schoenen staat, dit doet zolang ze van nature er zo uitziet en ze later zichzelf niet kapot maakt. kan allemaal, maar lijkt me dat de kans vrij klein is.
ik denk dat dingetje en dingetje die op hun elfde doorbraken ook niet bepaald een normaal leven gehad hebben..maarja dan is de vraag natuurlijk wel weer, wat heb je aan een normaal leven? als zij later ongelukkig wordt, wie zegt dat ze als ze een andere jeugd had gehad niet ongelukkig was geweest of aan de drugs..ach en miss wordt ze er niet ongelukkig door. maar goed, ik gun mensen toch altijd wel een " normaal leven" ieg een waar ze cht zelf voor gekozen hebben. maar ja wie krijgt er een leven waar ze zelf voor kozen, zij kan tenminste nog dr ma de schuld geven
dus, ik ben er nog niet uit. wat dat betreft.
Oud 01-03-2004, 15:20
Avelon
Avelon is offline
nee wacht, er zitten gewoon twee kanten aan dit verhaal.
Oud 01-03-2004, 15:23
Verwijderd
ja hallo! het gaat om de jurk en niet om het meisje zelf!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:27
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
bertbart schreef op 01-03-2004 @ 16:23:
andere meisjes passen die jurk ook
Oud 01-03-2004, 15:31
cha0s
cha0s is offline
Citaat:

als 't meisje niet van belang is, waarom dan 'n 13 jarig grietje in die jurk hijsen?
Oud 01-03-2004, 15:31
Sjoerd
Sjoerd is offline
13?? Zo zoet ze er niet uit! Ik vind het echt niet kunne, ik vind echt op z'n vroegst 15 jaar ofzo, dat je dan in de modellenwreld stapt. ze ziet eruit als een volwassen vrouw!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Guttegut, kijk mij eens even stoer provoceren
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
zjoerd schreef op 01-03-2004 @ 16:31:
13?? Zo zoet ze er niet uit! Ik vind het echt niet kunne, ik vind echt op z'n vroegst 15 jaar ofzo, dat je dan in de modellenwreld stapt. ze ziet eruit als een volwassen vrouw!
Je spreekt jezelf wel heel erg tegen. Het feit dat ze eruit ziet als een volwassen vrouw is juist een argument voor het zijn van model. Als ze er nog zo'n onontwikkeld kinderlijk lijfje had dan was het een ander verhaal, maar als niemand erbij had gezet dat ze dertien was hadden jullie haar allemaal voor 18+ aangezien.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 17:40
runningwild
runningwild is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-03-2004 @ 18:15:
Je spreekt jezelf wel heel erg tegen. Het feit dat ze eruit ziet als een volwassen vrouw is juist een argument voor het zijn van model. Als ze er nog zo'n onontwikkeld kinderlijk lijfje had dan was het een ander verhaal, maar als niemand erbij had gezet dat ze dertien was hadden jullie haar allemaal voor 18+ aangezien.
Ze ziet er alleen uit als een volwassen vrouw omdat ze tieten heeft. Kijk dan verder, het IS ook een kinderlijfje. Alleen hebben oudere modellen ook zo een lichaam, waarbij je meteen kunt zien dat het eigenlijk gewoon niet klopt...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 17:44
Otis
Otis is offline
Citaat:
Kaya schreef op 01-03-2004 @ 18:40:
Ze ziet er alleen uit als een volwassen vrouw omdat ze tieten heeft. Kijk dan verder, het IS ook een kinderlijfje. Alleen hebben oudere modellen ook zo een lichaam, waarbij je meteen kunt zien dat het eigenlijk gewoon niet klopt...
jaa waarschijnlijk heeft ze pas 1 hele schaamhaar.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 17:55
Verwijderd
dat een 13 jarig kind zulk fulltime werk doet lijkt me erg ongezond, al helemaal om een kind van 13 op zo'n manier model te laten zijn, en zo ongeveer in haar blote tieten (voorzover ze die heeft) rond te laten lopen vind ik niet kunnen.
zo'n kind moet cover model zijn bij de fancy (bij wijze van), leuk, vrolijk, bloemetjes, voor kleine puber meisjes van 13 jaar. laat oudere meisjes maar dat werk doen waarbij je in je blote tieten over de catwalk huppelt.
een kind van 13 kan over zoiets niet verantwoordelijk nadenken, tenzij je heel ergerg slim bent (hoogbegaafd bijvoorbeeld).
als puber kun je niet alles beslissen, dus zullen er uiteraard ouders achter zitten die de dollartekens al in hun ogen (en handen) hebben.
onverantwoordelijk dus ja.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 18:24
Verwijderd
ik vind het wel kunnen. ze doet het duidelijk wel goed op de foto.
dit wil niet zeggen dat ik dr lekker vind, maar ik volgens mij is ze
wel goed in het model zijn. maarre ik had het echt niet door dat dit model 13 was toen ik het zag. als ze dit wil, wie zijn wij dan om het af te keuren
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 18:26
Verwijderd
Citaat:
rxQueen schreef op 01-03-2004 @ 18:55:
dat een 13 jarig kind zulk fulltime werk doet lijkt me erg ongezond, al helemaal om een kind van 13 op zo'n manier model te laten zijn, en zo ongeveer in haar blote tieten (voorzover ze die heeft) rond te laten lopen vind ik niet kunnen.
Wie heeft het over fulltime werk?

En waarom kan dit niet en een nudisten camping wel?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 01-03-2004 @ 19:26:
Wie heeft het over fulltime werk?

En waarom kan dit niet en een nudisten camping wel?
HAHAHAH je intelligentie blijft me verbazen, wat een geweldige vergelijkingen maak je toch altijd
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
henri de penri schreef op 01-03-2004 @ 19:24:
als ze dit wil, wie zijn wij dan om het af te keuren
dus alles wat mensen willen is per definitie goed?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 07:17
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 01-03-2004 @ 19:40:
dus alles wat mensen willen is per definitie goed?
mij reply
En dit geldt al helemaal als het over kinderen gaat. Ik ben van mening dat zo'n meisje nog alle bescherming nodig heeft en desnoods maar tegen gehouden moest worden alvorens ze dat wereldje instapte. Erg onverantwoordelijk van d'r ouders.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 08:41
kever
kever is offline
aLS HET NEUKBAAR IS DAN FIN OME HUUB ET GOED
Oud 02-03-2004, 10:24
Sirenie
Sirenie is offline
Ze is nognieteenzes knap ook. Dit zegt wel weer wat over het figuur dat je als model moet hebben: het figuur van een 13jarige! En dat tot je 40 bent. Het moet niet gekker worden.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 10:32
biep
biep is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 02-03-2004 @ 11:24:
Ze is nognieteenzes knap ook. Dit zegt wel weer wat over het figuur dat je als model moet hebben: het figuur van een 13jarige! En dat tot je 40 bent. Het moet niet gekker worden.

my thoughts exactly
Oud 02-03-2004, 12:23
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Kvinnet een beetje ziek.....(understatement)
Oud 02-03-2004, 12:54
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ze is pas 13

Ze ziet er niet uit als een 13-jarige, maar toch. Dat haar ouders het goed vinden dat ze topless op de catwalk loopt (mijn vader zou mij in m'n kamer opsluiten).

Nou ja, liever op de catwalk dan op het strand of zwembad waar ze enge mannen achter d'r aankrijgt. Maar toch...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 13:20
Verwijderd
zo'n lijf zou ik wel willen... maar zo'n leven op mn 13e al, nee...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 14:26
~louise~
~louise~ is offline
Ik vind dr niets op tegen dat ze model is, ik vind alleen wel dat ze wat meer beschermd mag worden. Ik zag pas een serie op Yorin (over modellenlevens) over een meisje van 15 jaar, die voor het eerst de catwalk ging lopen. Er was toen voor haar met opzet kleding uitgekozen die niet te bloot of te sexy was.

Dat het schadelijk is voor dr persoonlijkheid, daar geloof ik niet zo in. Ik vind gewoon dat het netter zou zijn van het modellenbureau of van de designer om haar een beetje in bescherming te nemen en haar dus geen nietsverhullende jurkjes aan te trekken...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 15:48
AnTaro
AnTaro is offline
Citaat:
eXo schreef op 29-02-2004 @ 19:37:

Ik kan moeilijk een oordeel hier over geven want wat mij betreft hoeft mode uberhaubt niet te 'kunnen'. Of je nou 13 of 33 ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten