Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2004, 15:38
beuk
beuk is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-03-2004 @ 21:04:
ik vind studentenverenigingen meer nerdachtig dan geen studentverenigingen...

allemaal nerdjes zonder vrienden, die zonodig bij een cluppie moeten om wel eens sociale contacten op te doen
als je die instelling hebt zou ik fijn naar twente gaan

Ik ben nooit in Enschede geweest en mijn mening is in dat opzicht erg bevooroordeeld, maar ik ben er van overtuigd dat Delft leuker is.
Delft is authentiek, een mooie, oude stad met leuke grachtjes en pandjes, een levendige binnenstad met veel studenten en actieve verenigingen. Ook als je niet lid bent organiseren die regelmatig open feesten. Voor echt uitgaan moet je niet in Delft zijn, want de stad kent verder eigenlijk alleen talloze bruine kroegen. Maar het nachtnet rijdt de hele nacht en binnen een kwartier ben je in Den Haag of Rotterdam.
Degene die zei dat Twente meer maatschappelijk is: de faculteit TBM biedt veel maatschappelijke vakken aan die je kunt volgen. Daarnaast staat het je natuurlijk altijd vrij om vakken in Leiden of Rotterdam te gaan volgen, dat is immers om de hoek. En dan zie je weer eens een andere studentencultuur, in plaats van je dagen te slijten op een campus in een of andere uithoek van het land
[/promoverhaal]
Oud 08-03-2004, 19:13
Fatality
Fatality is offline
Beuk, weet je zeker dat jij universiteit doet?
Oud 08-03-2004, 21:16
beuk
beuk is offline
Citaat:
Fatality schreef op 08-03-2004 @ 20:13:
Beuk, weet je zeker dat jij universiteit doet?
derdejaars ondertussen, en jij?
Oud 09-03-2004, 13:04
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
beuk schreef op 08-03-2004 @ 22:16:
derdejaars ondertussen, en jij?
-2de jaars.
Oud 10-03-2004, 06:23
Verwijderd
Op je zeventiende al 2de jaars? Dat doe je vlot dan... Is dat wel leuk dan?
Oud 10-03-2004, 10:01
beuk
beuk is offline
Citaat:
chielsen schreef op 10-03-2004 @ 07:23:
Op je zeventiende al 2de jaars? Dat doe je vlot dan... Is dat wel leuk dan?
-2, soort van leuk grapje.

overigens mis ik de relevantie voor dit topic een beetje.
Oud 10-03-2004, 14:59
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
beuk schreef op 10-03-2004 @ 11:01:
-2, soort van leuk grapje.

overigens mis ik de relevantie voor dit topic een beetje.
Ik kan mijn irrelevante posts tenminste korthouden.
Die van jou zitten slechts vol met voorbeoordeelde meningen dat ze het lezen niet waard zijn.

Daarnaast vraag ik mij ook nog af wat een deel van een toonladder met een station heeft te maken. Om het irrelevante pad maar eens te vervolgen.

Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 15:03.
Oud 11-03-2004, 15:12
beuk
beuk is offline
Citaat:
Fatality schreef op 10-03-2004 @ 15:59:
Ik kan mijn irrelevante posts tenminste korthouden.
Die van jou zitten slechts vol met voorbeoordeelde meningen dat ze het lezen niet waard zijn.

Daarnaast vraag ik mij ook nog af wat een deel van een toonladder met een station heeft te maken. Om het irrelevante pad maar eens te vervolgen.
Ooit een objectieve mening gezien

De jongen vraagt om meningen over Delft en Twente. Ik studeer bijna 3 jaar in Delft, en post mijn bevindingen. Daarnaast geef ik meteen aan dat ik geen ervaring heb met Twente.

Iedereen beleeft zijn studie anders, een objectieve vergelijking valt niet maken. Daarvoor zou je op z'n minst in beide steden gestudeerd moeten hebben, maar vind die mensen maar eens (al ken ik dan weer wel iemand die na 1,5 jaar aan de UT hierheen gekomen is, en die vind Delft leuker). Je kunt je dus hooguit baseren op meningen van mensen uit één der steden, en op basis daarvan een keuze maken.
Oud 11-03-2004, 18:56
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
beuk schreef op 11-03-2004 @ 16:12:
Ooit een objectieve mening gezien

De jongen vraagt om meningen over Delft en Twente. Ik studeer bijna 3 jaar in Delft, en post mijn bevindingen. Daarnaast geef ik meteen aan dat ik geen ervaring heb met Twente.

Iedereen beleeft zijn studie anders, een objectieve vergelijking valt niet maken. Daarvoor zou je op z'n minst in beide steden gestudeerd moeten hebben, maar vind die mensen maar eens (al ken ik dan weer wel iemand die na 1,5 jaar aan de UT hierheen gekomen is, en die vind Delft leuker). Je kunt je dus hooguit baseren op meningen van mensen uit één der steden, en op basis daarvan een keuze maken.
Ja je hebt ook wel gelijk.
Excuseer mij.
Oud 11-03-2004, 20:47
Verwijderd
Hej,

Ik vind de UT wel hartstikke leuk!!
Ik kan het niet vergelijken met Delft, want daar ben ik nooit geweest, maar ik vind het erg leuk op de UT.
Natuurlijk zijn er nerds, volgens mij heb je die bij bepaalde opleidingen op elke universiteit. En omdat de UT een technische universiteit is, heb je er misschien meer dan op andere universiteiten, maar ik denk niet dat het erg veel uitmaakt.

Over die studentenverenigingen:
ik hou hier zelf helemaal niet van, maar op de UT zijn er heel veel verschillende studenten en studieverenigingen, en deze ook allemaal best verschillend, dus er zit vast voor iedereen (die van deze verenigingen houdt) wel een geschikte en leuke bij!!

Het UT terrein is wel een beetje afgelegen van de stad, maar dat vind ik wel logisch voor zo'n groot terrein met allerlei verschillende faciliteiten -> sportcomplex, supermarkt, kapper etc etc, en natuurlijk de verschillende gebouwen!
Trouwens, zo ver is het ook weer niet naar de stad -> kwartiertje fietsen..

Verder zien sommige gebouwen van de UT er wel een beetje oud uit.. maar er zijn ook een paar nieuwe en moderne gebouwen dus dat valt allemaal reuze mee!!

Maar nogmaals, ik ken Delft niet, dus daar kan ik niets over zeggen, misschien is het daar nog wel veel leuker!!!!!

Succes met je keuze,

Appel
Oud 12-03-2004, 08:27
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Appel schreef op 11-03-2004 @ 21:47:
En omdat de UT een technische universiteit is, heb je er misschien meer dan op andere universiteiten, maar ik denk niet dat het erg veel uitmaakt.

De UT is geen Technische universiteit (meer) !!!! Zo willen ze niet meer genoemd worden, er zijn ook aardig wat niet-technische opleidingen (TCW, PSY, BK, WMTS (of hoe onderwijskunde nu ook mag heten),...)
Oud 12-03-2004, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Snufje schreef op 12-03-2004 @ 09:27:

De UT is geen Technische universiteit (meer) !!!! Zo willen ze niet meer genoemd worden, er zijn ook aardig wat niet-technische opleidingen (TCW, PSY, BK, WMTS (of hoe onderwijskunde nu ook mag heten),...)
Jep, ik weet het..
Maar wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is dat er wel heel veel technische studies zijn (er zijn namelijk alleen niet-technische studies bijgekomen, maar geen technische verdwenen) dus....

Ik denk dat er dus nog behoorlijk wat nerds rondlopen
(Als het idd de nerds zijn die technische opleidingen doen..)

Trouwens... De UT MAG niet meer zo genoemd worden!!
Misschien zouden ze het best wel willen..
Oud 12-03-2004, 16:14
beuk
beuk is offline
Citaat:
Snufje schreef op 12-03-2004 @ 09:27:

Onzin, dat is m.i. slechts naamgeving. De WAU heet ook geen landbouwuniversiteit meer. De trend is multidisciplinaire studies, en elke instelling wil daar natuurlijk een graantje van meepikken..
Een feit wat ook mee zal spelen is de dalende interesse voor technische studies, dus de UT boort andere studentenbronnen aan.

Toch denk ik dat veel instellingen hun karakteristieke sfeer niet snel kwijt zullen raken, en dat vind ik ook beter. Ik heb liever een wat kleinere universiteit die ten minste ergens voor staat.. en dat er dan veel nerds rondlopen neem ik dan maar voor lief.
Oud 12-03-2004, 17:13
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
Susanne schreef op 02-03-2004 @ 10:18:
Ja dat wil ik wel inderdaad,...
Nou, tot volgend jaar dan
Oud 12-03-2004, 19:09
Verwijderd
Het bevalt mij ook prima op de UT en ik heb zelf ook echt geen behoefte aan een studentenvereniging dus dat mis ik echt niet.
Trouwens, van elektrotechniek in Delft weet ik toevallig dat de studievereniging daar nog corporaler is dan de ergste studentenvereniging in twente: Audentis.
Oud 12-03-2004, 20:09
Verwijderd
Uhhm, in twente is het scintilla en in delft Electrotechnische Vereeniging ... Hoe kom je dan bij audentis??
Oud 12-03-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
chielsen schreef op 12-03-2004 @ 21:09:
Uhhm, in twente is het scintilla en in delft Electrotechnische Vereeniging ... Hoe kom je dan bij audentis??
ik vergelijk een studievereniging in delft met een studentenvereniging in twente, alleen om aan te geven hoe ernstig het daar is wat dat betreft.
Bij Scintilla heeft alleen een cantus wat corporale trekjes. een beetje brallen enzo is heel af en toe wel leuk
Oud 13-03-2004, 09:36
Verwijderd
Ow las ut niet goed Maar hoe weet jij dat het zo erg in delft is dan? Ik kan me niet echt voorstellen dat een studievereniging voor el'ers zo corporaal is. Aangezien er nogal wat nerds of die faculteit rondlopen, en allemaal goedkope boeken willen.
Oud 13-03-2004, 10:01
Mastermind
Mastermind is offline
Als je ooit in het buitenland zou willen werken moet je absoluut voor Delft kiezen. Dat wordt samen met Leiden toch gezien als het Oxford van Nederland, de vraag of dat terecht is is een heel andere.
Oud 13-03-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
chielsen schreef op 13-03-2004 @ 10:36:
Ow las ut niet goed Maar hoe weet jij dat het zo erg in delft is dan? Ik kan me niet echt voorstellen dat een studievereniging voor el'ers zo corporaal is. Aangezien er nogal wat nerds of die faculteit rondlopen, en allemaal goedkope boeken willen.
Studieverenigingen in Delft zijn over het algemeen vrij corporaal, mijnbouwkunde heeft bv een ontgroening (hup, met z'n allen de gracht in, ed) en de studentenverenigingen in Enschede zijn over het algemeen totaal niet corporaal. Alleen de genoemde Audentis probeert het te zijn, maar het is een beetje lastig om te hameren op tradities als je pas 20-30 jaar bestaat. (vergelijk Minerva in Leiden: komend jaar 38 ste lustrum oid)
Oud 13-03-2004, 12:23
RD
RD is offline
ik zou voor Delft gaan (maar dat heeft waarschijnlijk ook te maken met mijn huidige woonplaats, in de buurt van Enschede)

waarom?
Enschede: ligt in Twente
Delft: ligt NIET in Twente

In de omgeving van Enschede zijn er verder géén fatsoenlijke steden, wat in de regio van Delft dus wél het geval is
Oud 13-03-2004, 13:06
Verwijderd
Citaat:
chielsen schreef op 13-03-2004 @ 10:36:
Dat weet ik omdat een huisgenoot van me president van Scintilla is geweest en daardoor contact heeft gehad/op bezoek is geweest bij de ETV en Thor
Hij heeft er erg leuke verhalen aan overgehouden
Oud 14-03-2004, 11:32
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
beuk schreef op 07-03-2004 @ 16:38:
ik zit allang op de uni, en zie (dus) absoluut geen reden om naar twente te gaan...
:
Oud 21-03-2004, 22:38
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 12-03-2004 @ 20:09:
ergste studentenvereniging in twente: Audentis.
whahahahahaha
Oud 26-03-2004, 13:52
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-03-2004 @ 15:04:
Twente is een kaal, postmodernistisch dorp dat buiten de stad ligt.
Dit is neem ik aan niet serieus bedoeld
Twente een dorp?
Oud 26-03-2004, 18:36
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ok, als je boeren wilt zien dan moet je dus echt naar Delft gaan. Een stelletje onbeschofte fietsenmakers zijn het. Er lopen heus wel aardige mensen rond hoor, maar de cultuur spreekt me echt niet aan.

Het enige positieve aan Delft is dat je dicht bij het immer gezellige Leiden zit. Niet voor niks komen al die fietsenmakers naar Leiden, daar zijn tenminste wel vrouwen.
Oud 27-03-2004, 09:21
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 26-03-2004 @ 19:36:
Ok, als je boeren wilt zien dan moet je dus echt naar Delft gaan. Een stelletje onbeschofte fietsenmakers zijn het. Er lopen heus wel aardige mensen rond hoor, maar de cultuur spreekt me echt niet aan.

Het enige positieve aan Delft is dat je dicht bij het immer gezellige Leiden zit. Niet voor niks komen al die fietsenmakers naar Leiden, daar zijn tenminste wel vrouwen.
Uhh, in twente zijn zeker geen BOEREN??
Oud 27-03-2004, 20:20
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
chielsen schreef op 27-03-2004 @ 10:21:
Uhh, in twente zijn zeker geen BOEREN??
haha...raar maar waar - in twente zijn echt weinig boeren
dat komt omdat een doorsnee tukker die een vwo diploma haalt wil tukkerland zo snel mogelijk verlaten met een hoop een nieuwe leven te beginnen ergens anders in Nederland. en aan de UTwente studeren opmerkelijk veel mensen van "heel ver" - van Enkhuizen tot Kerkrade, van Middelburg tot Delfzijl. Dus als je niet veel omgaat met de locals maar gezellig binnen de studentenleven blijft kom je niet veel met boeren in de aanraking.
Alhoewel boeren ook wel gezellig kunnen zijn. Alleen maar als ze veeeel bier op hebben
Oud 30-03-2004, 18:10
Verwijderd
Citaat:
born2dance schreef op 27-03-2004 @ 21:20 :
dat komt omdat een doorsnee tukker die een vwo diploma haalt wil tukkerland zo snel mogelijk verlaten met een hoop een nieuwe leven te beginnen ergens anders in Nederland.
Aangezien ik nu in warffum (zowat aan de waddenzee) woon, en op mijn school (en vooral in mijn klas ) veel boeren zitten (twee mensen uit mijn klas komen met de trekker op school ) wil ik dus nu ook de 'normale' wereld in. Ik kies dus voor DELFT
Oud 01-04-2004, 02:23
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
chielsen schreef op 30-03-2004 @ 19:10 :
Aangezien ik nu in warffum (zowat aan de waddenzee) woon, en op mijn school (en vooral in mijn klas ) veel boeren zitten (twee mensen uit mijn klas komen met de trekker op school ) wil ik dus nu ook de 'normale' wereld in. Ik kies dus voor DELFT
dat kan ja
maar je weet niet hoe leuk twente is.....zonder boeren
daar baaaaaaaaaaaaal ik van
Oud 01-04-2004, 09:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-03-2004 @ 10:12 :
Delft nerdachtig? Twente is veel meer nerdachtig. Geen normale studentenvereniging, geen oude traditie en alleen maar puistennerds met hoogwaterbroeken.
Inderdaad. Heb zelf in Enschede gestudeerd (sorry Wouter, op school gezeten ), en het is gewoon een kale saaie zooi daar. Ik raad je aan in Delft te gaan studeren.
Oud 01-04-2004, 09:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 26-03-2004 @ 14:52 :
Twente een dorp?
Inwonersaantal zegt niet alles, kwa mentaliteit is Enschede een dorp.
Oud 02-04-2004, 10:25
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-04-2004 @ 10:52 :
Inwonersaantal zegt niet alles, kwa mentaliteit is Enschede een dorp.
je zegt het zelf al; Enschede. Enschede valt onder twente en twente is een streek Geen dorp.
En waarom is enschede qua mentaliteit een dorp?
Oud 02-04-2004, 10:59
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
EN leuk
EN gezellig
ENschede

Oud 02-04-2004, 12:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 02-04-2004 @ 11:25 :
je zegt het zelf al; Enschede. Enschede valt onder twente en twente is een streek Geen dorp.
Ha ha ha.

Hij wou aan de UT studeren, Enschede dus.
Oud 02-04-2004, 12:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 02-04-2004 @ 11:59 :
EN leuk
EN gezellig
ENschede

ENdeldarm
ENema
ENergieloos
ENg
ENkeltje terug
ENorm saai

ENschede!
Oud 02-04-2004, 14:50
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-04-2004 @ 13:54 :
Ha ha ha.

Hij wou aan de UT studeren, Enschede dus.
Als je goed had gelezen zei ik; twente een dorp? Als reactie op nare man. Toen begon jij over enschede, maar ik had het over twente.
En ja, dan heb je nog de UT, dat ligt inderdaad in enschede (heel goed ).

Ach weet je, laat maar gewoon
Oud 02-04-2004, 15:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 02-04-2004 @ 15:50 :
Als je goed had gelezen zei ik; twente een dorp? Als reactie op nare man.
Alsof hij niet weet dat Twente een streek is
Oud 02-04-2004, 15:26
Fatality
Fatality is offline
Gister in Delft geweest om ook even wat vergelijkingsmateriaal te hebben.
Het was best gezellig en de universiteit is best mooi.
Maar wat een nerds, shit zeg. Heel weinig dames, die er bij de UT wel veel meer waren. Maar de rondleiding door de stad, studentenhuis, terras en eten bij de studentenverening was erg leuk. En volgens mij hangt er best een goede sfeer, hoewel het behoorlijk ballerig was...
Ik heb lucht en ruimtevaarttechniek bekeken, maar naast dat Wubbo Ockels nog een presentatie deed was het niet bijzonder informerend. Technische natuurkunde ook nog bekeken, best spectaculair (met natuurlijk praktica die je nooit zult tegenkomen als student) en je kreeg een redelijk inzicht in de studie.
Als universiteit lijkt de UT mij meer te trekken, maar als stad kan Delft wel eens leuker zijn.
Oud 02-04-2004, 15:49
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
Fatality schreef op 02-04-2004 @ 16:26 :
Maar wat een nerds, shit zeg. Heel weinig dames, die er bij de UT wel veel meer waren. Maar de rondleiding door de stad, studentenhuis, terras en eten bij de studentenverening was erg leuk. En volgens mij hangt er best een goede sfeer, hoewel het behoorlijk ballerig was...
Ik heb lucht en ruimtevaarttechniek bekeken, maar naast dat Wubbo Ockels nog een presentatie deed was het niet bijzonder informerend. Technische natuurkunde ook nog bekeken, best spectaculair (met natuurlijk praktica die je nooit zult tegenkomen als student) en je kreeg een redelijk inzicht in de studie.
Als universiteit lijkt de UT mij meer te trekken, maar als stad kan Delft wel eens leuker zijn.
hehe moet je in de owee eens langs komen jongen

dan is delft écht geniaal!
Oud 02-04-2004, 16:50
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-04-2004 @ 16:11 :
Alsof hij niet weet dat Twente een streek is
Ik heb niet gezegt dat hij dat weet of juist niet.
Maar joh, maak je niet zo druk.
Oud 02-04-2004, 17:31
ellen16
ellen16 is offline
Citaat:
Elysium schreef op 02-03-2004 @ 18:44 :
Enschede is triestig. Delft leeft. Maar ja. Het is maar net waar je je goed voelt.

Enschede is niet triestig aldus deze ras-tukker
Oud 02-04-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Wel naat delft gaan hoor, zoals je zegt zijn daar al zo weinig meisjes. Elke is er een meegnomen
Oud 02-04-2004, 17:36
ellen16
ellen16 is offline
Citaat:
beuk schreef op 07-03-2004 @ 16:38 :

Ik ben nooit in Enschede geweest en mijn mening is in dat opzicht erg bevooroordeeld, maar ik ben er van overtuigd dat Delft leuker is.
Delft is authentiek, een mooie, oude stad met leuke grachtjes en pandjes, een levendige binnenstad met veel studenten en actieve verenigingen. Ook als je niet lid bent organiseren die regelmatig open feesten. Voor echt uitgaan moet je niet in Delft zijn, want de stad kent verder eigenlijk alleen talloze bruine kroegen. Maar het nachtnet rijdt de hele nacht en binnen een kwartier ben je in Den Haag of Rotterdam.
Degene die zei dat Twente meer maatschappelijk is: de faculteit TBM biedt veel maatschappelijke vakken aan die je kunt volgen. Daarnaast staat het je natuurlijk altijd vrij om vakken in Leiden of Rotterdam te gaan volgen, dat is immers om de hoek. En dan zie je weer eens een andere studentencultuur, in plaats van je dagen te slijten op een campus in een of andere uithoek van het land
[/promoverhaal]
De uithoek van het land bevalt mij prima. Het is dat ik de studie die ik graag wil gaan doen niet in Twente kan doen anders was ik zeker hier gebleven (juist ja, ik ben geboren in Twente en daar zit ik niet mee) en niet naar Utrecht gegaan (jammer genoeg kan ik deze studie alleen maar in Utrecht doen).
Oud 02-04-2004, 17:43
Mux
Mux is offline
Citaat:
dreen schreef op 01-03-2004 @ 11:19 :
Niet zo nederig over Twente ja

Enschede is helemaal niet super saai, kijk dat Hengelo leuker is weet iedereen, maar toch. In Enschede kun je iig super leuk winkelen.
Oud 02-04-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zowel in Delft en Enschede wezen kijken en ik heb voor Enschede gekozen omdat het in Delft ouderwetser is, zowel gebouwen als onderwijs. Er lopen erg veel ballen rond (je wordt geacht bij een studentenvereniging te gaan en die zijn echt erg)
bovendien zijn zelfs de studieverenigingen ballerig, dus je ontkomt er echt niet aan. Ik ben absoluut allesbehalve nerd, maar in dat overdreven gezeur heb ik geen zin.
Ik ken hier bij elektrotechniek een promovendus die in Delft elektrotechniek heeft gestudeerd, en die kan me vertellen dat de begeleiding in Twente veel beter is, meer projectgericht, de studenten zijn over het algemeen meer tevreden in Twente en in het bedrijfsleven heb je een streepje voor als je hier hebt gestudeerd. Zowel in binnen- als buitenland heeft de universiteit veel contacten
Bovendien is het in Enschede vele malen makkelijker om een kamer te krijgen, en ze zijn ook nog eens veel goedkoper. Dan bedoel ik niet alleen de campus waar er nu erg veel vrij zijn, maar dat geld ook voor de stad.
Ook in de stad kan het gezellig zijn. Vooral op donderdagavond kun je leuk uitgaan in een aantal discotheken en kroegen. Er lopen dan bijna alleen maar studenten rond en heb je dus geen last van die irritante 12/13/14-jarige breezersletten. Toegang is overal vrij en in de disco's is het bier maar €1,- wat heel goed uitkomt omdat ik nou niet bepaald geld over heb.
Ik zie dan ook geen reden om niet naar Enschede te gaan.
succes
Oud 03-04-2004, 10:59
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
chielsen schreef op 02-04-2004 @ 18:34 :
Wel naat delft gaan hoor, zoals je zegt zijn daar al zo weinig meisjes. Elke is er een meegnomen
Oh.. je hebt het dus over al die dames die als een horde mij zullen volgen vanuit het oosten naar het westen?

@ FlorisVdb.
Die studentenbalheidstoestand bevalt mij niet zo heel erg, aangezien ik niet echt het idee heb dat je in zo'n groep nog jezelf kunt zijn.
Ik heb nog geen studententour gehad door enschede, en misschien doe ik dat nog wel eens. Want hoewel ik al honderden keren in Enschede ben geweest ken ik natuurlijk maar weinig van het studentenleven daar.
Oud 03-04-2004, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Fatality schreef op 03-04-2004 @ 11:59 :
Oh.. je hebt het dus over al die dames die als een horde mij zullen volgen vanuit het oosten naar het westen?

@ FlorisVdb.
Die studentenbalheidstoestand bevalt mij niet zo heel erg, aangezien ik niet echt het idee heb dat je in zo'n groep nog jezelf kunt zijn.
Ik heb nog geen studententour gehad door enschede, en misschien doe ik dat nog wel eens. Want hoewel ik al honderden keren in Enschede ben geweest ken ik natuurlijk maar weinig van het studentenleven daar.
welke studie wil je eigenlijk gaan doen?
Oud 03-04-2004, 15:13
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 03-04-2004 @ 12:34 :
welke studie wil je eigenlijk gaan doen?
Ik zit te denken aan Technische Natuurkunde.
Oud 03-04-2004, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Fatality schreef op 03-04-2004 @ 16:13 :
Ik zit te denken aan Technische Natuurkunde.
aha dat is ook een interessante studie, maar wel de zwaarste die je op de UT kan doen
Dan hoop ik dat je behalve N&G ook ff wiB2 en Na2 erbij hebt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten