Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En die ene autoreclame vind ik ook heel cool. Dat een man heel blij gaat rijden enz. Maar de mafia wil hem vermoorden maar tijdens het autorijden vergeet hij alles en rijdt met een grote grijns op zijn gezicht en dan zie je hem op het einde met beton aan zijn voeten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die met die skileraar trouwens ook. Die vent vind ik zo komisch overkomen. Die reclame van dat telefoonboek, met die vent met die bril en die starre blik. "Geen voorrijdkosten.." (ik zag hem deze week geloof ik kort ergens op tv, maar ik moest weer wat doen) Axe reclames ![]() Maandverband reclames ![]() Luierreclames ![]() Reclames voor ski-hut, flugel of whatever cd's in die categorie ![]() |
![]() |
|
-Socom (als ik dat goed schrijf) reclames. Dus die ene waarbij er zo'n gast met ketchup net doet alsof hij wordt lek geschoten en een ander met een legerhelm op aan het spelen is.
Maar ook die nieuwere reclame met 'chester' die al zijn teammates neermaait omdat hij chickies aan het checken is. ![]() -Die reclame van een internetprovider (weet effe niet van wie) waarbij zo'n vent heel snel aan het internetten is terwijl een parkeermeter leegloopt. |
![]() |
|||||||||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Wat ouwetjes:
-Chocomel: met die meid die dan op tafel gaat dansen -Sandwitch spread: "Ik hou van bruin.. Ik hou van wit! Ik hou van brood waar shit op zit!.." -De eerste rivella reclames -Even apeldoorn bellen reclames -Wasa Knackebrod reclame met die vent op zo'n vlot met van die blote meiden: Was toen heel wat als je dat als klein jochie ineens op de beeldbuis langs zag komen op normale tijden. ![]() |
![]() |
|
De meest briljante reclame vond ik nog wel die van "gelukkig berusten deze beelden niet op de werkelijkheid". En dan die ene die vorig jaar met de finale van Idols vertoond werd. Met die jongen op zijn klompen, en dan een staande ovatie van de jury. Briljant!
![]() ![]() Van de recente reclames vind ik de 'professioneel bejaardenverzorgers' van pearle wel erg sterk ![]()
||
Citaat:
Zeg je had er toch ook een van pearle dat er zo'n thuiszorg figuur komt die heel hard praat (ging over gehoorappraatjes). Is erg herkenbaar heb ik mij laten vertellen ![]() Hans Anders: "Ik gheet HANS! Echt waa.."(ook al met klompen), en die met die vent met alleen een skimuts op die aan een actie wilt meedoen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind die nieuwe kanis en gunnik trouwens echt geweldig, over die pads. En ik zag net een reclame over de kamer van koophandel en ben fan van die man geworden ![]()
|
-Ik ben Kanis
*En ik ben Gunnik -En hij heeft gehoord van een nieuwe mode.. *Koffie met een smaakje. Amaretto, notensmaak.. -Daar doen wij dus niet aan mee. *Nee. Daarom is onze koffie er maar in één unieke smaak:.. -Koffiesmaak! *"Koffie. Zoals koffie ooit bedoeld was." -Gewoon. Lekkere koffie. *En als je een smaakje wilt, dan doe je dat er zélf in. -Melk en suiker, graag, Gunnik *"Melk en suiker, graag." -Doe jij nou maar gewoon, Gunnik, dan doen wij al gek genoeg. *Is dit niet een beetje een saaie reclame, Kanis? -Já! |
![]() |
|
Hee kijk wie hebben wie hier! Goochem Goochem het gordeldier!
Pluk die banaan nu uit je oor! Doe maar mee en schreeuw je schor! Op de achterbank! Ik leef op je gordel achterin! Oja! Dus klik klik klik klik ‘m erin! Op de achterbank! Waar? Op de achterbank! Ja daar! Ik vind jou echt gigagoed als je zelf je gordel om doet! \o/ Kanis en gunnink kon ik 1e keer ook wel omlachen ![]() Die reclame van haal alles uit de kabel met die mollen en die sms reclame stuur maar door ! \o/ OP DE ACHTERBANK!
||
Citaat:
Die van die mollen met die kabel doorsnijden vind ik niet zo leuk en nu al helemaal niet meer omdat ik ook een paar 'mollen' heb gehad die met mijn kabel aan het klooien waren, waardoor ik een paar dagen zonder internet en telefoon zat. Apart was dat deze 'mollen' in een groen bestelbusje reden met de letters "KPN" erop.. ![]() |
![]() |
|
Ik zag gisteren een reclame van Peugot, vent heeft net een nieuwe Peugot gekocht, ziet ie overal van die autootjes staan. De ene wordt heel vaag ingeparkeerd ofzo, en een andere (die van hemzelf dacht ik) wordt gecrahsd door een auto. En zo nog veel meer dingen, en ik vind die zo grappig!
![]() Verder ben ik niet zo'n reclamekijker, dus niet alles in dit topic komt me bekend voor.
||
Citaat:
![]() GOEDEMORGEN, MEVROUW JANSEN, MOOIE NIEUWE BRIL! * Ik helemaal geen nieuwe bril JA, ERG MOOIE BRIL! *sommige mensen weten het nog niet, maar hans anders verkoopt ook gehoortoestellen WAT ZEGT U, MEVROUW JANSEN? *Of je worst lust ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Oh en die reclame van een auto, ehm, is het Nissan? Dat zo'n jonge vrouw en een tuckerstype op hetzelfde plekje willen parkeren en dat die vrouw dan ontzettend arrogant naar die man kijken en uit de auto stapt en hem uitdaagt om handje te drukken, heerlijk
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wendy van Dijk (dacht ik...) en Lays chips. Ze helpt vrolijk iedereen de trein in en een jongen (scholier) biedt haar een chip aan. Na een paar seconden nadenken pakt ze de zak chips vast en schopt ze de tas van die jongen de trein uit zodat hij erachter na moet. Te melig echt
![]() Oh en HI reclame = ![]() |
![]() |
|
ehm weet niet of deze in NL of Belgie gedraait is, maar het was van een auto,
Auto 1 rijdt rustig, er zit een man achter het stuur. Auto 2 rijdt sneller en gaat inhalen, er zit een man achter het stuur, en een lekker wijf voorin. De vrouw heeft een nepstuur in handen en doet net of ze rijdt. Auto 2 gaat naast auto 1 rijden om in te halen. De man uit auto 1 heeft oogcontact met de vrouw. De vrouw gooit ineens het nepstuur om richting auto 1, de man schrikt en crashed ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik vind de nieuwe van tikkels grappig
"zoooooeeeet van buiten, zwart van biiiiiineeeeeeh" Dat zijn 3 reclames achter elkaar met een man verkleed als tikkel die vette grappen uithaalt, bijvoorbeeld in het postkantoor (ofzoiets) haalt ie alle nummertjes van 12 tot 140 ofzo eruit. Dus je ziet de baliejuffrouw "nummer 12........ nummer 13...." etc. Hmm... k denk dat je em moet zien ![]()
|
![]() |
De beste reclame op dit moment vind ik die van Orange! Die reclame heeft gewoon alles wat er in een goed reclamespotje moet zitten, en zodat het ook nog bij het bedrijf past natuurlijk. Ik bedoel die van die mensen die allemaal een andere taal spreken met een oranje vierkantje op hun hand.
|
![]() |
|
Ik weet niet waar die voor is, maar hij gaat ongeveer zo:
3 mensen willen inchecken op Schiphol. Maar die inchecknicht zit te praten. Draait zich om en zegt: : "al onze medewerkers zijn in gesprek, een moment geduld alstublieft" en die mensen maar wachten, draait ie zich weer om: "De wachttijd bedraagt ongeveer 10 minuten". Echt heerlijk!! Of die met die Einstein op de tramhalte: KAKKETOE!!... sorry he... en dan allemaal van die dingen zoals: PANAMA!!... sorry he...
|
Op dit moment? => Het wisselen van netwerk bij mobiele telefoons..
*Aber, was machst du? Da gibt doch kein skilift? but why don't you follow me!* (sorry voor typfouten..) uit de oude doos? => Pindakaas, daar wordt je groot en sterk van *Meneer, ik heb mijn bal op uw balkon geschopt, mag'kem terug?* |
![]() |
|
die met robbie williams.
Dat zo'n kerel zo'n nummer van hem zingt voor parkeer geld of zoiets en de politie hem wil bekeuren met de woorden leuk geprobeerd. en dat dan robbie er langst loopt en hem gaat verbeteren en geld in z'n pet gooit en die van de croma. Getal onder de tien.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Bongalientje | 500 | 01-08-2007 22:34 | |
Films, TV & Radio |
wil je je favo serie omschrijven jannemans24 | 0 | 02-03-2006 16:56 | |
Algemene schoolzaken |
Pliesss fftjes voor me invullen?? :D Sjoukie | 20 | 25-11-2003 21:21 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Mondeling Duits san17 | 9 | 21-01-2003 23:21 | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 | |
De Kantine |
jouw favo reclame op t moment? italianboy | 5 | 16-06-2002 19:32 |