Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2004, 17:11
Shadowgirl
Shadowgirl is offline
Ik vind die ene reclame van even apeldoorn wel lol.
Met die vent van bananasplit
Oud 14-03-2004, 17:11
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Juice schreef op 13-03-2004 @ 15:11:
Albert Heijn mobiel met mensen die bellen met hun boodschappen. Briljant.
Die is ook goed!! Treffend is trouwens ook de reclame voor het fonds ter opleiding van blindegeleidehonden. 'En als u niet snel geld geeft, leren wij ze ook portemonnes stelen'
Oud 14-03-2004, 18:54
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Die van broodje unox is wel lache en die van die 2 van friet op de bank vindt ik ook leuk, maar die hebbie allang niet meer
Oud 14-03-2004, 19:01
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Sawna schreef op 11-03-2004 @ 23:24:
Hey, jullie vergeten die ene van dat autogedoe, dat iedereen die man gaat knuffelen aww
ja die vind ik lief
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 19:29
niña
niña is offline
weet iemand misschien de titel van het nummer van de laatste axe reclame? loopt heel de tijd door mn hoofd
Oud 14-03-2004, 19:38
justakid
justakid is offline
die ene
Oud 14-03-2004, 20:05
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Mariejen schreef op 11-03-2004 @ 20:59:
Ik vind deze reclame geweldig, ( ik bedoel dan vooral die gast)
Dat die jongeman gaat trouwen, en dan zegt die vader van het meisje tegen hem, " als er ook maar iets met me dochter gebeurt..."(in het engels) en dan knijpt die vader die chips in zijn handen fijn..
dan stapt die jongeman naar achter, en trekt de rok van dat meissie kapot.. en dan zegt ie tegen die vader (terwijl hij die schaal chips pakt) Oh neeej.. don't crush the pastrellies..
en dan die hoofden van iedereen! geweldig..
<3

En die ene autoreclame vind ik ook heel cool. Dat een man heel blij gaat rijden enz. Maar de mafia wil hem vermoorden maar tijdens het autorijden vergeet hij alles en rijdt met een grote grijns op zijn gezicht en dan zie je hem op het einde met beton aan zijn voeten.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 08:53
Amisha
Amisha is offline
Danoontje Powerrrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 09:10
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Remqo schreef op 13-03-2004 @ 14:39:
Die is van de Gouden Gids

Yes "het cadeautje voor bij de koffie" - Hoi Fred, Flapdrol! de buurvrouw.

Die met die skileraar trouwens ook. Die vent vind ik zo komisch overkomen.

Die reclame van dat telefoonboek, met die vent met die bril en die starre blik. "Geen voorrijdkosten.." (ik zag hem deze week geloof ik kort ergens op tv, maar ik moest weer wat doen)

Axe reclames

Maandverband reclames
Luierreclames
Reclames voor ski-hut, flugel of whatever cd's in die categorie
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 09:18
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Acey schreef op 01-03-2004 @ 15:59:
de reclame voor broodje Unox, met allerlei oer-hollandse dingen
DIe is inderdaad wel leuk, maar mijn alltimefavorite is toch wel Danoontje Powerrrrrr
Oud 17-03-2004, 15:01
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
-Socom (als ik dat goed schrijf) reclames. Dus die ene waarbij er zo'n gast met ketchup net doet alsof hij wordt lek geschoten en een ander met een legerhelm op aan het spelen is.
Maar ook die nieuwere reclame met 'chester' die al zijn teammates neermaait omdat hij chickies aan het checken is.

-Die reclame van een internetprovider (weet effe niet van wie) waarbij zo'n vent heel snel aan het internetten is terwijl een parkeermeter leegloopt.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:16
Verwijderd
De reclame van Goochem het gordeldier
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Mij favorite reclame is die van sultana met dat jongetje in een judo pak
Citaat:
Kanis en Gunnik ("Het is een goed idee, dat wel." "Het is mijn idee." "Het is jouw idee, maar ík heb het bedacht.")
Citaat:
die tempo team reclame van die gast dat ie een dagje de boel overneemt bij de bouwmarkt. "heb ik zelf ook" "wel hard werken hoor, in je EENtje"
Citaat:
Die ene waar er een lowrider aan komt rijden met keiharde muziek bij een of andere gang. En dan als ze stoppen gaan de raampjes open, zijn het twee blanke jongens de Modern Talking draaien .
Citaat:
Ik vind die van Peugeot met die oliefant erg leuk. Zie je een indiase jongen met een oud Peugeotje en die gaat hij ombouwen naar een nieuw model. Dat gezicht wat hij dan trekt als het hem is gelukt.... geniaal
Citaat:
Verder die van Pearl, die is echt meesterlijk. Een truckerscafe waar 'professionele truckers' wat eten en daarna in de vrachtwagen gaan zitten met hun nightview bril tegen de felle koplampen. Vervolgens zetten ze hun eigen koplampen (een stuk of 20 superfelle) aan. beetje vage omschrijving maar ik vind em geweldig
Citaat:
als die haai door dat glas breekt. Met die swingende schoonmaker
Citaat:
Ik vind de reclames van oranges altijd heel mooi. Zo zwart/ wit en die muziekjes.
Citaat:
En die twee gasten op de bank met hun magnetronfriet vind ik echt heel grappig. Het is een klinker, geen a, geen e, geen i, geen u. O o o welke letter zoek ik toch.
Citaat:
sowieso die biertjah reclames
die ene met die Sjonnie (tog?):
Kom op! Zeggen! ZEGGEN ZEGGEN ZEGGEN!
"Eh, biertje?"
Citaat:
Die ene met die snelle businessjongen die helemaal ver-engelst praat aan de telefoon met z'n partner terwijl hij een Unox-soepje gaat halen in de kantine van het kantoor. "Hee, 't lijkt me wel smart om zo even te lefflen. Yeah, whatever.."
Citaat:
Citroen. De verkoper die zo goed kan lullen dat hij Jehova's de deur uitjaagt. "Zeg, als jullie toch langs de deuren gaan heb ik nog wat foldertjes voor jullie. "
Citaat:
Dat die jongeman gaat trouwen, en dan zegt die vader van het meisje tegen hem, " als er ook maar iets met me dochter gebeurt..."(in het engels) en dan knijpt die vader die chips in zijn handen fijn..
dan stapt die jongeman naar achter, en trekt de rok van dat meissie kapot.. en dan zegt ie tegen die vader (terwijl hij die schaal chips pakt) Oh neeej.. don't crush the pastrellies..
Citaat:
ik vond die ene heeel goed , best een oude alweer. volgens mij ook van centraal beheer. van die 2 kerels die op vakantie willen gaan en dan zo'n juwelierszaak inrijden.
en dan dat muziekje, "when my baby smiles at me I go to rio, de janero..." lol
Citaat:
Treffend is trouwens ook de reclame voor het fonds ter opleiding van blindegeleidehonden. 'En als u niet snel geld geeft, leren wij ze ook portemonnes stelen'
Citaat:
En die ene autoreclame vind ik ook heel cool. Dat een man heel blij gaat rijden enz. Maar de mafia wil hem vermoorden maar tijdens het autorijden vergeet hij alles en rijdt met een grote grijns op zijn gezicht en dan zie je hem op het einde met beton aan zijn voeten.
Citaat:
-Socom (als ik dat goed schrijf) reclames. Dus die ene waarbij er zo'n gast met ketchup net doet alsof hij wordt lek geschoten en een ander met een legerhelm op aan het spelen is.
Allemaal geweldig . Ooooh reclame is leuk! Als ik zap, dan blijf ik vaker hangen op een spotje dan op een programma, gewoon omdat de meeste spotjes stukken leuker zijn dan de meeste programma's

Citaat:
Die ene met dat "geen bericht, slecht bericht" liedje vind ik echt
Díé vind ik dan weer vreselijk. Je blijft het ook zo in jew hoofd houden. En wat willen ze er nou mee, dat ik ga denken dat iedereen die mij niet smst op vrijdag, een groot probleem heeft en daardoor niet kán smsen? En 'sms al je namen' wat is dat voor kromme onzin?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:42
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ooooh nou herken ik m pas! Ik vind dat 'stuur maar door stuur maar door' stukje met die bliepjes erg catchy
Ook al ben ik wel tegenstander van mobiel geweld
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:57
*lara_14*
*lara_14* is offline
die ene van avico frietjuhs..tis geen a tis geen u tis geen e...OoO..welke letter zoek ik toch...supah
en van rioo.. hihi... ik hou van reclames
Oud 17-03-2004, 19:09
mooon
mooon is offline
Citaat:
Coconut schreef op 17-03-2004 @ 16:16:
De reclame van Goochem het gordeldier
gewedlig.. hoe gaat dat liedje.. weet alleen.. kijk wie hebben we daar.. en ik vind jou echt giga goed..
Oud 18-03-2004, 23:11
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Wat ouwetjes:
-Chocomel: met die meid die dan op tafel gaat dansen
-Sandwitch spread: "Ik hou van bruin.. Ik hou van wit! Ik hou van brood waar shit op zit!.."
-De eerste rivella reclames
-Even apeldoorn bellen reclames
-Wasa Knackebrod reclame met die vent op zo'n vlot met van die blote meiden: Was toen heel wat als je dat als klein jochie ineens op de beeldbuis langs zag komen op normale tijden.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 00:57
AJMouse
AJMouse is offline
Ik ben het volledig eens met sarahbressers, en daarbovenop wil ik nog de volgende reclame toevoegen, ik geloof van peugot, dat iedereen jaloers op em is
Oud 23-03-2004, 06:35
Verwijderd
Die van de playstation 2
Moet elke keer weer lachen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 07:06
Verwijderd
die breedband reclame. (spamfiltertje)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 07:34
martijn1985
martijn1985 is offline
De meest briljante reclame vond ik nog wel die van "gelukkig berusten deze beelden niet op de werkelijkheid". En dan die ene die vorig jaar met de finale van Idols vertoond werd. Met die jongen op zijn klompen, en dan een staande ovatie van de jury. Briljant!

Van de recente reclames vind ik de 'professioneel bejaardenverzorgers' van pearle wel erg sterk
Oud 23-03-2004, 09:17
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik vond die van het ABN-AMRO Tennistoernooi leuk man
Oud 23-03-2004, 11:34
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Dukko schreef op 23-03-2004 @ 08:06:
die breedband reclame. (spamfiltertje)
Met GRATIS datalimiet.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 11:39
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 23-03-2004 @ 08:34:
De meest briljante reclame vond ik nog wel die van "gelukkig berusten deze beelden niet op de werkelijkheid". En dan die ene die vorig jaar met de finale van Idols vertoond werd. Met die jongen op zijn klompen, en dan een staande ovatie van de jury. Briljant!

Van de recente reclames vind ik de 'professioneel bejaardenverzorgers' van pearle wel erg sterk
Jaa die van idols. Was alleen niet zo lang op de buis herinner ik me.

Zeg je had er toch ook een van pearle dat er zo'n thuiszorg figuur komt die heel hard praat (ging over gehoorappraatjes). Is erg herkenbaar heb ik mij laten vertellen

Hans Anders: "Ik gheet HANS! Echt waa.."(ook al met klompen), en die met die vent met alleen een skimuts op die aan een actie wilt meedoen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 21:18
lovetear
lovetear is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 17-03-2004 @ 16:36:
Díé vind ik dan weer vreselijk. Je blijft het ook zo in jew hoofd houden. En wat willen ze er nou mee, dat ik ga denken dat iedereen die mij niet smst op vrijdag, een groot probleem heeft en daardoor niet kán smsen? En 'sms al je namen' wat is dat voor kromme onzin?
Daar gaat het niet om, ik wordt gewoon vrolijk van dat enthousiasme van die mensen, hoe ze met een big smile lopen te zingen met van die discokleding aan en dan zoiets onzinnigs als een smshappyhour aanprijzen .

Ik vind die nieuwe kanis en gunnik trouwens echt geweldig, over die pads.

En ik zag net een reclame over de kamer van koophandel en ben fan van die man geworden .
Oud 23-03-2004, 21:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
-Ik ben Kanis
*En ik ben Gunnik
-En hij heeft gehoord van een nieuwe mode..
*Koffie met een smaakje. Amaretto, notensmaak..
-Daar doen wij dus niet aan mee.
*Nee. Daarom is onze koffie er maar in één unieke smaak:..
-Koffiesmaak!
*"Koffie. Zoals koffie ooit bedoeld was."
-Gewoon. Lekkere koffie.
*En als je een smaakje wilt, dan doe je dat er zélf in.
-Melk en suiker, graag, Gunnik
*"Melk en suiker, graag."
-Doe jij nou maar gewoon, Gunnik, dan doen wij al gek genoeg.

*Is dit niet een beetje een saaie reclame, Kanis?
-Já!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 21:42
Verwijderd
De reclame van De Academie voor Beeldende Kunstenaars (geloof ik)

Je staat erbij en je kijkt ernaar...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 21:44
Surjirro
Surjirro is offline
Met ralph inbar aan de dakgoot
Oud 23-03-2004, 21:45
.boris
.boris is offline
Citaat:
Surprise schreef op 23-03-2004 @ 22:44:
Met ralph inbar aan de dakgoot
jah hij was gevallen he
Oud 23-03-2004, 21:48
timmeh
timmeh is offline
Hee kijk wie hebben wie hier! Goochem Goochem het gordeldier!
Pluk die banaan nu uit je oor! Doe maar mee en schreeuw je schor!
Op de achterbank! Ik leef op je gordel achterin! Oja!
Dus klik klik klik klik ‘m erin! Op de achterbank! Waar? Op de achterbank!
Ja daar! Ik vind jou echt gigagoed als je zelf je gordel om doet!

\o/

Kanis en gunnink kon ik 1e keer ook wel omlachen
Die reclame van haal alles uit de kabel met die mollen

en die sms reclame stuur maar door ! \o/

OP DE ACHTERBANK!
Oud 23-03-2004, 23:11
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 23-03-2004 @ 22:27:
-Ik ben Kanis
*En ik ben Gunnik
-En hij heeft gehoord van een nieuwe mode..
*Koffie met een smaakje. Amaretto, notensmaak..
-Daar doen wij dus niet aan mee.
*Nee. Daarom is onze koffie er maar in één unieke smaak:..
-Koffiesmaak!
*"Koffie. Zoals koffie ooit bedoeld was."
-Gewoon. Lekkere koffie.
*En als je een smaakje wilt, dan doe je dat er zélf in.
-Melk en suiker, graag, Gunnik
*"Melk en suiker, graag."
-Doe jij nou maar gewoon, Gunnik, dan doen wij al gek genoeg.

*Is dit niet een beetje een saaie reclame, Kanis?
-Já!
Ik vind die leuk dat die serieuze figuur die eindigt met zoiets als: "Pas jij nou maar op anders wordt je koffie KOEL."

Die van die mollen met die kabel doorsnijden vind ik niet zo leuk en nu al helemaal niet meer omdat ik ook een paar 'mollen' heb gehad die met mijn kabel aan het klooien waren, waardoor ik een paar dagen zonder internet en telefoon zat. Apart was dat deze 'mollen' in een groen bestelbusje reden met de letters "KPN" erop..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 09:51
Hakkie
Hakkie is offline
Ik zag gisteren een reclame van Peugot, vent heeft net een nieuwe Peugot gekocht, ziet ie overal van die autootjes staan. De ene wordt heel vaag ingeparkeerd ofzo, en een andere (die van hemzelf dacht ik) wordt gecrahsd door een auto. En zo nog veel meer dingen, en ik vind die zo grappig!
Verder ben ik niet zo'n reclamekijker, dus niet alles in dit topic komt me bekend voor.
Oud 24-03-2004, 11:09
Silver rain
Silver rain is offline
Chester?
What are you doing man?
-He almost shot me!
Chester, hold your fire man!
Chester?

Of zoiets. Ge-wel-dig
Oud 24-03-2004, 11:11
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 23-03-2004 @ 01:57:
Ik ben het volledig eens met sarahbressers, en daarbovenop wil ik nog de volgende reclame toevoegen, ik geloof van peugot, dat iedereen jaloers op em is
Die toch Hakkie?
Oud 24-03-2004, 11:20
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 23-03-2004 @ 12:39:

Zeg je had er toch ook een van pearle dat er zo'n thuiszorg figuur komt die heel hard praat (ging over gehoorappraatjes). Is erg herkenbaar heb ik mij laten vertellen
Klopt, die was ook leuk

GOEDEMORGEN, MEVROUW JANSEN, MOOIE NIEUWE BRIL!
* Ik helemaal geen nieuwe bril
JA, ERG MOOIE BRIL!
*sommige mensen weten het nog niet, maar hans anders verkoopt ook gehoortoestellen
WAT ZEGT U, MEVROUW JANSEN?
*Of je worst lust

Oud 24-03-2004, 11:47
Verwijderd
Oh en die reclame van een auto, ehm, is het Nissan? Dat zo'n jonge vrouw en een tuckerstype op hetzelfde plekje willen parkeren en dat die vrouw dan ontzettend arrogant naar die man kijken en uit de auto stapt en hem uitdaagt om handje te drukken, heerlijk . Ik zou haast zo'n auto gaan kopen alleen in de hoop dat ik dan ook zo brutaal ben
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 13:08
Z3R0_C00L
Z3R0_C00L is offline
Wendy van Dijk (dacht ik...) en Lays chips. Ze helpt vrolijk iedereen de trein in en een jongen (scholier) biedt haar een chip aan. Na een paar seconden nadenken pakt ze de zak chips vast en schopt ze de tas van die jongen de trein uit zodat hij erachter na moet. Te melig echt

Oh en HI reclame =
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 13:34
AJMouse
AJMouse is offline
ehm weet niet of deze in NL of Belgie gedraait is, maar het was van een auto,

Auto 1 rijdt rustig, er zit een man achter het stuur.

Auto 2 rijdt sneller en gaat inhalen, er zit een man achter het stuur, en een lekker wijf voorin. De vrouw heeft een nepstuur in handen en doet net of ze rijdt.

Auto 2 gaat naast auto 1 rijden om in te halen. De man uit auto 1 heeft oogcontact met de vrouw. De vrouw gooit ineens het nepstuur om richting auto 1, de man schrikt en crashed
Oud 24-03-2004, 14:02
black pear!
black pear! is offline
Citaat:
Als ik zap, dan blijf ik vaker hangen op een spotje dan op een programma, gewoon omdat de meeste spotjes stukken leuker zijn dan de meeste programma's
Doe ik ook altijd
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:45
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 24-03-2004 @ 12:20:
Klopt, die was ook leuk

GOEDEMORGEN, MEVROUW JANSEN, MOOIE NIEUWE BRIL!
* Ik helemaal geen nieuwe bril
JA, ERG MOOIE BRIL!
*sommige mensen weten het nog niet, maar hans anders verkoopt ook gehoortoestellen
WAT ZEGT U, MEVROUW JANSEN?
*Of je worst lust

Thats the one!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:52
Inga
Inga is offline
ik vind de nieuwe van tikkels grappig
"zoooooeeeet van buiten, zwart van biiiiiineeeeeeh"

Dat zijn 3 reclames achter elkaar met een man verkleed als tikkel die vette grappen uithaalt, bijvoorbeeld in het postkantoor (ofzoiets) haalt ie alle nummertjes van 12 tot 140 ofzo eruit. Dus je ziet de baliejuffrouw "nummer 12........
nummer 13...." etc.

Hmm... k denk dat je em moet zien
Oud 24-03-2004, 16:03
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Oh ja die vieze tikkel ja. Ik had een andere geloof ik gezien met een auto ofzo, maar ik kan me er bar weinig van herinneren (misschien omdat die tikkel er zo provocerend uitzag )
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:33
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
De beste reclame op dit moment vind ik die van Orange! Die reclame heeft gewoon alles wat er in een goed reclamespotje moet zitten, en zodat het ook nog bij het bedrijf past natuurlijk. Ik bedoel die van die mensen die allemaal een andere taal spreken met een oranje vierkantje op hun hand.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 17:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Volgens mij vergeet iedereen Dubbelfris.
Die is nu weer bijna elke dag op TV.
Oud 24-03-2004, 18:27
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Zeg wie kent deze meneer nog?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 18:49
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
*lara_14* schreef op 17-03-2004 @ 16:57:
die ene van avico frietjuhs..tis geen a tis geen u tis geen e...OoO..welke letter zoek ik toch...supah
en van rioo.. hihi... ik hou van reclames
Irritante tekst.....
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 21:26
...LaY-d...
...LaY-d... is offline
Ik weet niet waar die voor is, maar hij gaat ongeveer zo:

3 mensen willen inchecken op Schiphol. Maar die inchecknicht zit te praten. Draait zich om en zegt: : "al onze medewerkers zijn in gesprek, een moment geduld alstublieft" en die mensen maar wachten, draait ie zich weer om: "De wachttijd bedraagt ongeveer 10 minuten". Echt heerlijk!!

Of die met die Einstein op de tramhalte:

KAKKETOE!!... sorry he...
en dan allemaal van die dingen zoals:
PANAMA!!... sorry he...
Oud 27-03-2004, 07:41
artnael
artnael is offline
Op dit moment? => Het wisselen van netwerk bij mobiele telefoons..

*Aber, was machst du? Da gibt doch kein skilift? but why don't you follow me!* (sorry voor typfouten..)

uit de oude doos? => Pindakaas, daar wordt je groot en sterk van

*Meneer, ik heb mijn bal op uw balkon geschopt,
mag'kem terug?*
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 15:57
annetjuh
annetjuh is offline
die met robbie williams.
Dat zo'n kerel zo'n nummer van hem zingt voor parkeer geld of zoiets en de politie hem wil bekeuren met de woorden leuk geprobeerd.
en dat dan robbie er langst loopt en hem gaat verbeteren en geld in z'n pet gooit

en die van de croma.
Getal onder de tien.
Oud 01-05-2004, 09:37
alguien
alguien is offline
zie sig

Op de achterbank!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten