Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nee ik schaam me niet voor muziek ook niet dat ik me voor de spiegel groot maak en doe alsof ik een pro wrestler ben Nu ga ik n00dles eten.
||
Citaat:
een cdtje kopieren nog wel van backstreet boys. dus je nam de moeite om en cd uit het folie te halen die cd te LENEN dan wel te DOWNEN en dan te fikken voor jezelf? zit er een mooi hoesjes bij meisje?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
een workout is ietwat lichtelijk genomen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja ontopic ik vind Charly Lowloise & Mental Theo nog steeds dik heersen, vet dat ze weer in de belangstelling staan enzo. Die Theo blijft nog steeds een beetje gay maar ja... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Owh, ik heb nog kinderen voor Kinderen ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ken je new kids on the block nog?
||
Citaat:
Iedereen die de Jostiband afzeikt, mag van mij part een herseninfarct krijgen, en zelf zwakzinnig raken.
|
Ik luister nu naar Acda en de Munnik, en die vind ik helemaal geweldig. En ik heb ook een CD van hanson die ik erg leuk vind, en 3 CD's van robbie williams...
So Fukking what. Ik heb gewoon een brede muzieksmaak. Zelfs dat liedje van britney vind ik wel te pruimen...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
haha, als dat zo zou zijn dan zou ik Mr. Herseninfarct himself zijn. Komop, de muziek die die lui maken gaat nergens over, puur om het feit dat ze verstandelijk gehandicapt zijn is de muziek ineens mooi!? Lijkt me niet. Leuk voor hen dat ze iets te doen hebben en er waardering voor krijgen, maar mij zul je met die muziek geen plezier doen.
||
Citaat:
![]()
|
ik schaam me er zelf niet voor. ik erger me er wel aan dan als je zegt dat je Slipknot, Murdedolls, FDQFP13 en zo meer leuk vindt dat je dan commentaar krijgt dat die te commercieeel zijn enzo en dat ze niet 'underground' zijn. slaat ook nergens op
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 |